Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri kertoi viikonloppuisin menevän jo klo 21 nukkumaan..

Vierailija
14.04.2018 |

Sanoin, että mun mummo menee tuohon aikaan. Suuttui :D

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri kertoi miten menevät viikonloppuna poikaystävänsä (molemmat parikymppisiä) nukkumaan puoli kymmenen ja heräävät kuuden aikaan. Hänkin suuttui kun sanoin, että menee nuoruus hukkaan...

Mitä sä teet klo kuuden aikaan aamulla, kun nämä jo aloittavat päivänsä ja elävät elämäänsä? 

Vierailija
22/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko varmoja teidän terveydentilasta? Kuulostaa huolestuttavalta, jos aikuinen ihminen muka oikeesti saa unta kahdeksan-yhdeksän aikaan.

Itse menen nukkumaan aina siinä 21-22 aikaan. Mutta puolestaan herään myös aina klo 6. Tykkään esim käydä aamujumpassa taikka salilla ennen töitä. Työpäivän jälkeen jää sitten aikaa paljon muuhun. Ja olen siis 33 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri kertoi miten menevät viikonloppuna poikaystävänsä (molemmat parikymppisiä) nukkumaan puoli kymmenen ja heräävät kuuden aikaan. Hänkin suuttui kun sanoin, että menee nuoruus hukkaan...

Mitä sä teet klo kuuden aikaan aamulla, kun nämä jo aloittavat päivänsä ja elävät elämäänsä? 

Nukun? Eihän viikonloppuisin tuohon aikaan edes ole mitkään kaupat tai kahvilat auki. Kun taas illalla on mahdollista olla sosiaalinen ja nauttia elämästä baarissa. Aika tympeää olisi aamulla vaan istua sisällä, kun mikään paikka ei ole auki. 

Vierailija
24/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain yön pikkutunneillako sitä nuoruutta eletään?

Aikaiset aamut on päivän parasta aikaa. Jos vaan pääsis ylös niin aikaisin.

Vierailija
25/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin, että mun mummo menee tuohon aikaan. Suuttui :D

Menevän, ap. Opettele nyt jukupliut ees taivuttamaan verbit oikein!

Vierailija
26/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko varmoja teidän terveydentilasta? Kuulostaa huolestuttavalta, jos aikuinen ihminen muka oikeesti saa unta kahdeksan-yhdeksän aikaan.

Jos herätys on  aamuviideltä niin mitä  huolestuttavaa tuossa on?

Vierailija
27/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukun? Eihän viikonloppuisin tuohon aikaan edes ole mitkään kaupat tai kahvilat auki. Kun taas illalla on mahdollista olla sosiaalinen ja nauttia elämästä baarissa. Aika tympeää olisi aamulla vaan istua sisällä, kun mikään paikka ei ole auki. 

Minä ainakin käyn urheilemassa aamusta. Salilla ei ole ruuhkaa eikä meteliä ulkona. Aamusta voin siivota paikkoja ja sen jälkeen vaikka lähteä sinne kaupungille kun paikat aukeaa. Olen saanut siinä ajassa jo paljon aikaiseksi kun sinä olet sillä välin torkkunut. Valvominen ei ole kuitenkaan ongelma jos haluan baariin lähteä.

Vierailija
28/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sänkyyn n. 22, nukahdan n. 00.30 ja herään 05.00 - 06.00. Perua pitkästä vuorotyöstä (en siis enää tee vuoroja). Jää mukavasti aikaa tehdä kaikkea pientä aamuisin ja illalla katsella jotain kivaa läppärillä. Olen tullut lapsesta asti toimeen vähillä unilla, joten ei ongelmaa. :) Periaatteessa voisin siis nukkua normaalisti ja mennä baariin aamudrinksulle?

Vierailija
29/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nukkumaanmeno", kuten myös "varhainen herääminen" saattavat olla kiertoilmauksia sille, mitä kaikkea parikymppiset puuhailevat vuoteessa. Kaverisi on vain niin fiksu, ettei avaudu sinulle enempää yksityiselämästään.

Aika vahvasti sanottu, että muiden nuoruus menee hukkaan. Entä jos joku tulisi arvioimaan sinun elämääsi vastaavalla tavalla.

Taidat olla nyt hieman osaton, kokematon ja tietämätön, jos luulet, että nuoruus on parhaimmillaan esim. ryypätessä viikonloppuisin yöt läpeensä.

Vierailija
30/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minulta. Nyt kun herään töihin ennen kuutta arkisin en jaksa viikonloppunakaan valvoa kuin poikkeustapauksissa, muuten väsähdän 21-22.

Tänään piti nukkua pitkään mutta heräsin silti aikasin - eli tulen väsähtämään tänäänki ihan kohta.

Vierailija
31/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranen aika sentään, mistä ihmiset keksii taivastelun aihetta! Mitä se kenenkään muun napaa kaivattaa, monelta joku menee nukkumaan ja monelta herää?

Vierailija
32/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paras tapa nauttia elämstä ja pysyä terveenä. Aivotkin on kunnossa sitten seitsenkymppisenä.

Vierailija
33/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menen viikolla max klo 21, viikonloppuna joskus myös. Mitä klo 21 jälkeen pitäis tehdä? Katsoo tuubaa telkusta?

Nussitaan? Ja vaihtoehtoisesti pelataan koneella, suurin osa kakaroista on nukkumassa, parempia pelaajia yöllä, se että juuri sinä et osaa ei tarkoita että muut ei sais harrastaa!

Väitätkö tosiaa että miljoonista leffoista ja tv sarjoista ei löydy sinun egolle sopivaa viihdettä?

yövuoroja tehneenä voin sanoa että sitä unirytmiä ei vaihdeta aina vapaapäiville ja tykkäsin muutenkin vain tehdä joka toinen viikko, tietysti palkka on pienempi mutta vastapainoksi sai "me-timea", paskaako rahalla tekee jos liian väsy tuhlaamaa?

Vierailija
34/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan meen nukkumaan tänäänkin tossa 21.30 aikoihin. Heräilen sitten kuudelta, juon aamukaffet ja lähen ulkoilemaan. Aamulla ulkoilu on mukavaa.

Vierailija
35/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsesta asti ollut aamuihminen, melkein aina menen nukkumaan 21-22. Miksi valvoa väsyneenä kun ei silloin saa mitään aikaan? Mieluummin käytän ne "menettämäni tunnit" aamulla virkeänä että jaksaa jotain tehdä.

Vierailija
36/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapsesta asti ollut aamuihminen, melkein aina menen nukkumaan 21-22. Miksi valvoa väsyneenä kun ei silloin saa mitään aikaan? Mieluummin käytän ne "menettämäni tunnit" aamulla virkeänä että jaksaa jotain tehdä.

Sinä ehkä olet aamuvirkku, kaikki eiole, minä taas puolestaan vihaan aamuherätyksiä, immeiset jotka ovat yörytmissä tietysti nukkuvat aamupäivät, döööööh!

Saman määrän unta tarvitsee vuorokaudessa jokatapauksessa, yksittäisiä tilanteita jaksaa pitkittää, itsellä taas toimii aivot parhaiten yöllä

Vierailija
37/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin eilen klo 18. Ikää 29 v. Tänään ajattelin sinnitellä klo 21 asti. Yleensä menen siinä 19:30-20.

Vierailija
38/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin mäkin menen. En saa aamuisin oikein nukuttua kunnolla, leskeksi jäämisen jälkeen aamuyön unet on muuttuneet huonoiksi. Väsähdän illalla sitten aikaisin. Saa sanoa mummoksi, ei haittaa. Nukun silti jatkossakin niin, palstan mielipiteet ei hetkauta.