Pelottava lintu unessa
Olen nyt parina, ehkä kolmena yönä nähnyt unia, joissa esiintyy erittäin häiritsevän näköinen lintu. Väriltään se on tummansininen, se muistuttaa kasvoiltaan jotenkin pöllöä, mutta sen kasvot ovat kuin ihmisen ihoa. Silmät ovat pikimustat ja nokka muistuttaa isoa ihmisen nenää. Tuo lintu on siis vain "sivuroolissa" unissani, mutta se on ahdistavan ja pelottavan näköinen. :D Se on ollut sekä painajaisissa että tavallisissa unissa.
Viime yönä näin unta, että olin metsässä ja pantteri yritti tappaa minut ja tuo kamala lintu katseli minua puusta. Muissakin unissa se on vain katsonut minua suoraan silmiin. Tunnistaako joku kuvauksesta onko kyseessä kenties joku tunnettu hahmo vaikka jostain ohjelmasta tai pelistä? Vai onko se vain mielikuvitukseni tuotetta? :'D
Kommentit (10)
Varmaan liittyy s**siin kuten suurin osa unista.
Mun unessa oli ilmakivääri, 7 kuollutta sorsaa, joita en ollut ampunut ja maassa lojuva laskuvarjo.
Johtunee siitä että söin yöllä jätskiä.
Minä en usko mihinkään unien merkityksiin. :D
Mietin vaan, että onko tuo hahmo joku "oikea" juttu vai olenko vain itse päässäni sen kehittänyt.
Ap
Olen nyt parina päivänä kyllä tarkkaillut ahkerasti lintuja, mutta en kyllä ymmärrä, miksi se unien lintu näyttää niin kauhealta. Yhtenä iltana jopa pelotti vähän, että se hirvitys oikeasti lentelisi siellä jossain.
Ekan kerran tuo lintu oli siis unessani varmaan pari kuukautta sitten.
Ap
Mä näin pienenä painajaisia korpista, joka vei mut mukanaan metsään. 😞
Vähän hirvittää mennä nukkumaan jos se tulee taas uniini. Osaisinpa piirtää, niin laittaisin tänne kuvan siitä. Olen jo aikuinen ihminen ja silti pelkään sitä etenkin iltaisin...
Ap
Tunnetko syyllisyyttä jostain? Vaan kukapa ei...
Tumma lintu tuo kuolemaa.