Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri kertoi viikonloppuisin menevän jo klo 21 nukkumaan..

Vierailija
14.04.2018 |

Sanoin, että mun mummo menee tuohon aikaan. Suuttui :D

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri kertoi miten menevät viikonloppuna poikaystävänsä (molemmat parikymppisiä) nukkumaan puoli kymmenen ja heräävät kuuden aikaan. Hänkin suuttui kun sanoin, että menee nuoruus hukkaan...

Vierailija
2/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh.. jotkut menee aikaisemmin :D Menisin itsekin noin aikaisin, jos vaan pystyisin. Saisin kyllä unta, mutta pelit ja telkkari vievät mukanaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 21 on terveellisin aika kömpiä sänkyyn, ei toki tarkoita, että heti tarvitsee nukahtaa :)

Vierailija
4/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri kertoi miten menevät viikonloppuna poikaystävänsä (molemmat parikymppisiä) nukkumaan puoli kymmenen ja heräävät kuuden aikaan. Hänkin suuttui kun sanoin, että menee nuoruus hukkaan...

Vain yön pikkutunneillako sitä nuoruutta eletään?

Vierailija
5/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen yleensä viikonloppuna(kin) nukkumaan 20:30. Oon reilu kolmekymmentä..en viitsi vapaalla väkisin valvoa, työpäivinä sitä saa tehdä ihan riittävästi (vuorotyö)

Vierailija
6/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo ihme että suuttuvat, kun pitää olla aina arvostelemassa. V#"¤%ilullakin rajansa

Vierailija
7/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nukkuu mihin aikaan parhaaksi näkee. Miten nuoruus menisi hukkaan jos käy nukkumaan aikaisin ? Itse haluan päästä nukkumaan viimeistään kymmeneltä. Mieluummin vaikka ennen yhdeksää. Ahdistavaa jos joutuu pakkovalvomaan.

Vierailija
8/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen aikuinen osaa ja saa päättää nukkumisaikansa ihan itse. Meillä jokaisella on oma luontainen rytmimme.  Alakoululaisen tasoa on sellainen aikuinen, joka pilkkaa toista vääristä nukkumisajoista.

Vierailija
9/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen viikolla max klo 21, viikonloppuna joskus myös. Mitä klo 21 jälkeen pitäis tehdä? Katsoo tuubaa telkusta?

Vierailija
10/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, teinit valvoo 03een, aikuisilla ei riitä intoa..aamut on kivempiä.

Vierailija
11/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä erityisen arvokasta on siinä, jos valvoo pitkälle aamuyöhön? Tietenkin, jos joku harrastus sitä edellyttää, se on paikallaan, mutta noin yleensä ottaen?

Vierailija
12/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen yksin kotona niin menen nukkumaan 21-22. Arkisin menen nukkumaan 20.00 ja herään 5.30. Olen tottunut menemään aikaisin nukkumaan.

47v.

Vierailija
13/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kommentti että nuoruus menis hukkaa jos menee aikasin nukkumaan vapaallakin. Koitan itsekkin pitää varsinkin aamuvuoro putkina vapaillakin vähän samaa rytmiä eli mennä aikaisin nukkumaan, joskus menen nukkumaan jo klo 19 kun herätys on aamu 3, ei siinä mitään pahaa ole. Jokainen on erilainen :)

Vierailija
14/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voin hyvin mennä viikonloppuna nukkumaan klo 21. Mutta jos olen jossain hyvissä bileissä, voin valvoa vaikka aamukuuteen. Tilanteen mukaan siis.

Vierailija
15/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 34 ja menen nukkumaan usein jo klo 20.00. Joskus jopa aikaisemmin. Sitä se vuorotyö teettää.

Vierailija
16/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aikaisin nukkumaan menijä, ja vastaavasti herään aikaisin. Ihan samalla tavalla minä voisin väittää että yökukkujilla menee nuoruus hukkaan kun aivottomana zombina koittaa pystyssä pysyä ja sitten kauniin kesäpäivän hukkaa lojumalla sängyssä.  Eläminen menee hukkaan JOS ei sitä virkeää aikaa käytä hyväksi. Ja ei minusta ole oikein "elämistä" sekään että väkisin koitan hereillä pysyä ja nuokun baarissa kuin enemmänkin ryypännyt, varsinkin kun kuitenkin aikasten nousen ylös (en osaa nukkua pitkään) ja sitten väsyneenä vielä seuraavankin päivän.

Vierailija
17/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen aamun virkku, illan torkku. Saan päivän mittaan enemmän aikaan, kun herään ajoissa. Olen energinen aamuihminen. Illalla sammun ajoissa kuin kynttilä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä, meillä kaikilla on erilainen sisäinen rytmi/ kello. Sitä pitää kuunnella, jotta voi itse hyvin.

Vierailija
18/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyden kannalta paras olisi olla unessa jo 10 jälkeen. Miksi eivät saisi nukkua silloin jos haluavat. Ei ole rytmit sekaisin ja arkeen ei tule shokkia. Itse ihmettelen kyllä tätä vajavuutta ihmisillä että ihmetellään jos joku tekee eri tavalla jonkun asian kuin itse.

Vierailija
19/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko varmoja teidän terveydentilasta? Kuulostaa huolestuttavalta, jos aikuinen ihminen muka oikeesti saa unta kahdeksan-yhdeksän aikaan.

Vierailija
20/38 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sanottiin, on kun rahaa pankkiin pitäis, kun nuori ihminen nukkuu.

Miettikää, mikä viisaus siihen sisältyy.