Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko jalan kasvua jotenkin pysäyttää? Olen nainen ja teini-iässä kengänkoko oli 41-42, nyt kolmen lapsen jälkeen 43-44!

Vierailija
14.04.2018 |

Ostin tänään lenkkarit kokoa 44,5 (sisämitta 28,5cm). Netistä, koska mistään kaupasta ei löydy näin isoa kokoa naisten puolelta. Miesten lenkkarit ovat aivan liian leveälestisiä.

Voiko jalka vielä kasvaa tästä? Voiko sitä jotenkin pysäyttää? Olen noin 10 kiloa ylipainoinen, auttaisiko laihduttaminen?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukematta koko ketjua kysyn oletko ajatellut/olisko mahdollista että teettäisit osaavalla suutarilla muutamat kengät ihan omien mittojen ja muotojen mukaan?

On kallista mutta ainakin olisi ihan varmasti sopivat jalkaasi. Ja todennäköisesti laadukkaammat ja kestävämmät kuin tehdastuotantojalkineet.

Olen miettinyt, useastikin. Lenkkareita vaan ei suutarit tee. Juoksukengän tekeminen on ihan eri asia kuin kävelemiseen tarkoitetun nahkakengän valmistaminen. Mutta kyllä se nahkakengänkin valmistaminen maksaa satoja euroja. Pitäisi olla sitten todella, todella varma siitä, että haluaa käyttää sitä samaa kenkää seuraavat viisi vuotta.

Työkengiksi istumiseen ostan yleensä miesten osastolta kenkiä, koska se nyt on aika se ja sama mitkä kengät on työpisteellä istuessa jalassa. 

ap

Sinä varmaan katsoit jo tuossa lehtijutussa mainitun yrittäjän nettikaupan?

Vierailija
62/68 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko on 42, joskus 43. Pituutta 182 ja kapea jalka, olen muutenkin tosi laiha. Kaikki mun kengät on zalandolta, taitavat olla kaikki miesten. Lenkkarit Niket, sandaalit Birkenstockit (kapea malli), tennarit Vansit ja vaelluskengät Merrelit. Nämä ovat kaikki kapeita ja kokoja riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei mielestäni ole normaalia. Ovatko kätesi myös kasvaneet? Sinulla eritttyy liikaa kasvuhormonia, sinulla voi olla akromegalia, mene mittauttamaan kasvuhormonisi ja kuvauttamaan pääsi. Sulla voi olla aivolisäkkeessä kasvain. Voi aiheuttaa muutakin ikävää, kuten diabeteksen.

Vierailija
64/68 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri täällä.1 lapsi .Nuorena 39-40 nyt eläke-eukkona 42-43.

Sievillä löytyy 43 ,itsellä talvikengät.Ongelma on ,että yleensä myös leveys kasvaa ja itse kuulun kapea jalkaisten ryhmään.

Mulla Reebok Princess 11,5 usa/43 eu muistaakseni Stockalta ,uskalsin ostaa sovittamatta kun jo 4:t.

Gaborilla löytyy kokoja 8-9,5 eli jotain 41-44 noin. Mistä saa ostettua eri asia.Itse olen tilannut eräästä UK verkkokaupasta kun tiedän,että merkki yleensä sopii.

Vierailija
65/68 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Partasen motiivia jutussaan. 

Takaan, että 44 koko 8-vuotiaalla tytöllä on tänäkin päivänä mahdoton. 

-terveydenhoitaja

Vierailija
66/68 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

66 jatkaa: 

39 olen nähnyt, mutta siitä on tosi pitkä matka neljäneloseesn tokauokkalaisella tytöllä. 

Ja tämäkin täysin yksittäistapaus, yleensä ovat kolmevitosesta kolmeseiskaan. 

Paljon tämäkin tietysti "edistystä". Itselläni oli 33 numeron jalka tokalla luokalla ja näin aikuisena kolmekasi. Pituus on keskimitta eli 166 cm. 

Vierailija
67/68 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä Partasen motiivia jutussaan. 

Takaan, että 44 koko 8-vuotiaalla tytöllä on tänäkin päivänä mahdoton. 

-terveydenhoitaja

WAU! Oletko siis nähnyt maailman kaikkien 8-vuotiaiden tyttöjen jalat! Aikamoinen elämäntyö sinulla on ollut takanasi. 

Vierailija
68/68 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.speci.fi

Liike sijaitsee Tampereella Tullintorilla.

Olen käynyt kun siellä päin liikun, on paljon valkoimaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä