Auton vara-avain on hukassa, auttakaa minua löytämään se
Se oli viimeksi mukana kesäloma-reissulla laukussa, mutta laukku on pengottu kauttaltaan eikä ole siellä. Missä se voi olla?
Kommentit (20)
Putosi lattialle kun pengoit kassia.
Puolisosi piilottanut, ei halua että sinä ajat.
Vierailija kirjoitti:
Puolisosi piilottanut, ei halua että sinä ajat.
Se sitä eniten kaipaa.
Missä sitä säilytettiin ennen reissua? Siivouskaapissa, keittiön purkissa, avainnaulakossa? Oletko tunnustellut ettei kassin vuorissa ole reikää?
Itse löysin naulakon alta kengästä ;D
Jonkun viime kesänä käyttämäsi kesätakin-, -housujen, -shortsien, -paidan, -hupparin taskussa. Käy kaikki läpi.
Oletko istunut sen päälle ja se on imeytynyt sun **rsereikään?
löysin tänään auton vara-avaimen mun rintaliivikorista :) katso sieltä :D
Vierailija kirjoitti:
löysin tänään auton vara-avaimen mun rintaliivikorista :) katso sieltä :D
Ja mä löysin kerran lempirintsikkani pussilakanan sisältä 😉
Mä löysin kerra mun HSL:n bussilipun sängystä, paksun petauspatjan alta. Se on vieläkin mysteeri, miten se oli sinne joutunut. Oletteko peuhanneet miehen kanssa? Tarkistakaa patjat (ja sohvatyynyt).
Omani oli pudonnut autoon, se oli kuskin penkin alla siten, että sitä ei oikeastaan mistään suunnasta edes nähnyt. Auton lattiaa imuroidessa se kilahteli sen verran, että piti tarkistaa pölypussista, että mikä sinne sujahti.
Rukoile, että Jeesus auttaa löytämään sen!
Minusta näyttää että avain oli muovipussissa , jossa oli likaisia vaatteita lomareissulla. Sitä en näe minne avain sitten joutui.
Stiina Sahari tietää. Soita astral-tv:on.
Katso pesukoneen oven tiivistepoimusta, jos edestä avattava kone.
Voi se olla pyykkikoneen allakin.
Se on varmaan lähimmällä Stockmannilla, jonkun huonekalun alla.
Jonkun takin taskussa. Niin kun minulla tässä taannoin. Luulin sen jo pudonneen pihalle risan takin liepeestä.