Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ette saisi kutsua polttareihin, loukkaantuisitteko?

Vierailija
14.04.2018 |

Miehen sisko meni naimisiin ja polttarit oli ilmeisesti pidetty kuukausi ennen häitä. Sain vasta vähän aikaa sitten tietää. Luulin ettei niitä oltu pidetty.

Olemme olleet miehen kanssa jo vuosia yhdessä, omistetaan koti yhdessä. Ja vietämme joulut yhdessä, kesät mökillä jne.. Olemme samaa ikäluokkaa ja hauskaa on aina kun näemme.. Perheenä pidän tätä ihmistä.

Mutta polttareihin ei minua pyydetty..

Miehen eksä vuosien takaa (olivat hetken yhdessä, tapailua, ei vakavaa) oli siellä :/

Tuli kyllä vähän paha mieli, vaikka ymmärrän jos morsian ei pidä minua tärkeänä. Ei voi mitään..

Millä mielellä te olisitte? Olisiko ihan sama?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi loukkaantua siitä, jos toinen ei pidä tärkeänä. Pitää sinusta veljen puolisona, mutta ei ilmeisesti pidä ystävänä kuitenkaan.

Vierailija
2/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi loukkaantua, mutta ei sitä tietenkään morsiolle aleta toitottaan. Joskus myöhemmin, kun häistä on aikaa ja taas vietätte aikaa, niin voisit sanoa, että susta olis ollut kiva olla sen polttareissa. Silleen hyvässä hengessä sanoisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen sisko meni naimisiin ja polttarit oli ilmeisesti pidetty kuukausi ennen häitä. Sain vasta vähän aikaa sitten tietää. Luulin ettei niitä oltu pidetty.

Olemme olleet miehen kanssa jo vuosia yhdessä, omistetaan koti yhdessä. Ja vietämme joulut yhdessä, kesät mökillä jne.. Olemme samaa ikäluokkaa ja hauskaa on aina kun näemme.. Perheenä pidän tätä ihmistä.

Miehen eksä vuosien takaa (olivat hetken yhdessä, tapailua, ei vakavaa) oli siellä :/

Tuli kyllä vähän paha mieli, vaikka ymmärrän jos morsian ei pidä minua tärkeänä. Ei voi mitään..

Ihan sama. Mieluummin käytän rahani muuhun kun toisen ihmisen polttareihin.

Vierailija
4/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi loukkaantua, mutta ei sitä tietenkään morsiolle aleta toitottaan. Joskus myöhemmin, kun häistä on aikaa ja taas vietätte aikaa, niin voisit sanoa, että susta olis ollut kiva olla sen polttareissa. Silleen hyvässä hengessä sanoisit.

En tietenkään sano mitään, missään vaiheessa. Surettaa vain. Ap

Vierailija
5/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukaantuisi, päinvastoin. Olisin kiitollinen morsiaimen huomaavaisuudesta, että hän ymmärsi jättää minut pois, koska olisin hänen kavereidensa seurassa tuntenut itseni ulkopuoliseksi ja vaivaantuneeksi. Heillä on omat juttunsa, toivottavasti oli hauskaa. Siinä seurassa olisin tuntenut itseni ylimääräiseksi raahautujaksi. Ei kiitos!

Vierailija
6/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut polttareissa ja tämä ihminen on perhettä. Mielelläni olisin tuhlannut. Ap

Vierailija
7/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi.

Vierailija
8/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään sano mitään, missään vaiheessa. Surettaa vain. Ap

Kyllä voit myöhemmin sanoa ystävällisesti, kun teillä on hyvä hetki, että voi että kun olisi ollut kiva olla sun polttareissa. Tai itse asiassa voisit kysellä mitä ne teki siellä ja sitten todeta ton.

Vierailija
9/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut polttareissa ja tämä ihminen on perhettä. Mielelläni olisin tuhlannut. Ap

Harvemmin kai polttareissa on perhettä mukana.

Vierailija
10/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En loukaantuisi, päinvastoin. Olisin kiitollinen morsiaimen huomaavaisuudesta, että hän ymmärsi jättää minut pois, koska olisin hänen kavereidensa seurassa tuntenut itseni ulkopuoliseksi ja vaivaantuneeksi. Heillä on omat juttunsa, toivottavasti oli hauskaa. Siinä seurassa olisin tuntenut itseni ylimääräiseksi raahautujaksi. Ei kiitos!

Siis siellä oli yksi ystävä, ja loput sukulaisia sulhasen puolelta, jotka olen tavannut monta kertaa... ei ole paljon ystäviä tällä. Ap

Vierailija
11/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman kyllä ihmettelisin, jos olisimme olleet asiallisissa ja hyvissä väleissä. Voisin myöskin kysyä, jätänkö myös häät väliin.

Toisaalta taas en välitä moisesta perinteestä, joten sinällään olisin iloinen, ettei tarvinnut mennä.

Vierailija
12/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman kyllä ihmettelisin, jos olisimme olleet asiallisissa ja hyvissä väleissä. Voisin myöskin kysyä, jätänkö myös häät väliin.

Toisaalta taas en välitä moisesta perinteestä, joten sinällään olisin iloinen, ettei tarvinnut mennä.

Vähän jäin miettimään välejämme. Tietää ainakin ettemme ole ystäviä. Ap

Vierailija
13/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä loukkaantuisin enkä puhuisi siskolle enää mitään muuta kuin pakolliset. Jos olisin jollekin lähisukulaiselle yhtä merkityksetön kuin vaikka kaupan kassa niin saman kohtelun saisi.

Vierailija
14/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä menisi häihin tai ostaisi lahjaa tai kutsuisi mihinkään enää.

Vierailija
15/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä koki, ettet olisi sopinut juuri siihen joukkoon. Saattoi haluta yhtenäisen kaveriporukan, johon tuo eksä sitten sattui sopimaan. En loukkaantuisi turhasta, ei sunkaan kannattais 😊

Vierailija
16/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina onnellinen, jos ei ole kutsuttu polttareihin. Luojan kiitos, ei ole tarvinnut mennä.

Vierailija
17/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En järjestänyt omia polttareitani, joten lienen poikkeus morsianten joukossa. Järjestäjänä oli paras kaverini, joka keräsi porukan kokoon (ystäviä ja tuttuja), ei siinä minulta kyselty, että onko joku muulle porukalle tuntematon sukulainen, jonka haluan maksajaksi.

Ei polttareihin käsittääkseni tule kuin läheisiä kavereita, ei siis mitään "serkun vaimo on pakko kutsua" -juttuja. Ne on sisäpiirin oma juttu.

Vierailija
18/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella iloinen ettei olisi tarvinnut laittaa rahaa toisen ihmisen juominkeihin, ostakoon ite viinansa.

Vierailija
19/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miehen siskon kanssa ollaan ok väleissä. Ei mitään vikaa ihmisessä, muttei oikein mitään yhteistäkään vaikka samaa ikäluokkaa ollaankin. Nähdään pakollisissa sukulaisjutuissa, muttei kavereita olla vaikkei mitään hampaankolossa tai ongelmaa olekaan. Ei vaan ole mitään syytä olla läheisiä. Kokisin lähinnä siis kutsun oudoksi ja kiusalliseksi, vaikka tottakai miehen kanssa häihin mentäisiin.

Vierailija
20/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi loukkaantua mistä tahansa. Itse en loukkaantuisi. En muutenkaan ymmärrä polttareita, joissa on kaikki kumminkaiman kaveritkin mukana.

Omia polttareita pidettiin lontoossa muutaman kaverini kanssa. Käytiin katsomassa chelsean peliä. En olisi halunnut mitään 10+ lössiä mukaan. Olisihan siinä jo melkoinen järjestäminenkin isolle porukalle.