Tarvitsisin 400 000 euroa korotonta lainaa pitkällä maksuajalla... Mistähän saisi?
Mikähän taho suostuisi myöntämään pitkäaikaisista mielenterveyden ja somaattisen terveyden ongelmista kärsivälle 400 000 euroa korotonta lainaa pitkällä takaisinmaksuajalla?
Tarvitsisin lainaa psykoterapiaan ja toisaalta oman asunnon ostamiseen... Omistusasunnolle olisi huutava tarve siksi, ettei minulla ole varaa pääkaupunkiseudun vuokra-asuntojen järkyttäviin kuukausivuokriin, mutta omistusasunnon yhtiövastikkeeseen tuet saattaisivat jopa riittää.
Tavoitteena minulla on toki jossain vaiheessa kuntoutua työkykyiseksi ja päästä mukaan työelämään, eli tukien varassa en aio koko loppuelämääni viettää, eikä niillä tietenkään mitään lainojakaan takaisin maksella.
Kommentit (31)
Mikä-mikä maasta, kapteeni koukku myöntää varmaan. Kannattaa kysyä.
Et mistään koska sulla ei ole maksukykyä.
Hah, mä sain 200 000. Sain, ei ole laina.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
No mutta tulevaisuudessa saattaisi hyvinkin olla, jos kuntoutudun tästä työkykyiseksi. -ap
Heti kun keksit tahon joka tällaisen lainan myöntää niin tule ihmeessä palstalle kertomaan. Kelpaisi meille muillekin!
😂
Ota rikas puoliso.
Tai sit tyydy kohtaloosi.
Jos oot hyvännäköinen ja nuori ni saat myös silarit ku löydät itsellesi sugar daddyn. Jos oot vanha/ruma ni harmi.
Vierailija kirjoitti:
t.kristallikissa
Joo ja nyt sä oot ihan mielettömän onnellinen! Eiku... hullu.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot hyvännäköinen ja nuori ni saat myös silarit ku löydät itsellesi sugar daddyn. Jos oot vanha/ruma ni harmi.
No mitäs luulet. Jos olisin nuori ja hyvännäköinen, niin luuletko että muutenkaan olisin tässä jamassa.
Kysy kiinalaisilta. Niillä tuntuu nykyään olevan tuohta yllin kyllin. Kenenkähän selkänahasta nekin on revitty?
Hienoa, että on unelmia, pidä niistä kiinni.
Kukapa ei mieluummin asuisi omassa kuin kalliissa vuokra-asunnossa, mutta elämä on valintojen summa.
Ei tuollaista lainasummaa saa edes suht hyvätuloinen ellei ole omia säästöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.kristallikissaJoo ja nyt sä oot ihan mielettömän onnellinen! Eiku... hullu.
Ei mulle riitä pelkkä raha onnellisuuteen. Tai ainakaan 200 000 :D
t.kristallikissa
Äidiltä tai isältä tai isovanhemmilta. Ei kai oikein ole muita vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta tulevaisuudessa saattaisi hyvinkin olla, jos kuntoutudun tästä työkykyiseksi. -ap
Jossittelu ei riitä. Maksukyky tarvitaan nyt eikä sulla sellaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.kristallikissa
Kivikissa sinä olet ja sellaisena pysyt.
Mina antaa maksu kyky profiilisi mukaa saat 408.000 euron laina 0 prosentti korolla 99 vuotta maksu aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.kristallikissaKivikissa sinä olet ja sellaisena pysyt.
Äitini syytä negatiivisten puolieni vaikutus elämääni. Isän suku oli paljon positiivisempaa, sieltä tulee rahatkin ja tieto, millaista ei ole surkea äitini luuserielämän kaltainen elämä.
t.kristallikissa
Koroton ja laina ei oikein sovi samaan lauseeseen.
No kristalli kerro ihmeessä mistä sait 200000 ei kai kannata täällä salaisuuksia pitää.
Miksi alapeukku?