Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tämä palsta on niin koukuttava?

Vierailija
14.04.2018 |

Kertokaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täällä anussexi on mammojen huulilla.

Vierailija
2/16 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole muuta elämää. Kaikki riippuvuus syntyy tylsyydestä tai merkityksettömyyden tunteesta. Arvaappa mitä kadut kuolinvuoteella? Sitä että roikuit parhaat vuotes vauva sivustolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on todella kiinnostavaa rikkoa eri yhteiskuntaluokista tulevien elämää.

Vierailija
4/16 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks koska ei tääl ookkaa ketää muuta, ku idiootteja. (Mua ei lasketa, sillä en ole)

Vierailija
5/16 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme laumasieluja. Av-mammat on ns. "state of mind". Olet omiesi joukossa.  :D

Vierailija
6/16 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksii koska olen ajatunut siihen tilanteeseen ettei ole muutakaan elämää.

Vierailija
7/16 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksii koska olen ajatunut siihen tilanteeseen ettei ole muutakaan elämää.

Huono teoria, koska mulla olis paljon muutakin menoa ja tekemistä jotka jää tekemättä tämän palstan koukuttavuuden takia! :O

Olen kyllä muutenkin helposti addiktoituva persoona. Ennen olin koukussa pelaamiseen.

Vierailija
8/16 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin ihana. Täällä saa pohtia jonkun muun ongelmia kuin omia ja kaiken huipuks huomaa omien ongelmien olevan tosi mitättömiä tai ei ongelma ollenkaan.

Sit tietty törmää kohtalon toveriin jolla sama ikuisuus ongelma kuin itsellä ja sitä voi pohtii anonyymisti.

Parhaimpia ketjuja oli kuinka valita illuminaatti jossa sai nauraa veet silmissä 😁

Vierailija
9/16 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä olen täällä.

Vierailija
10/16 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin rahapeli: toivoo, että jospa täällä tänään olisi hyviä keskusteluja, ja pervot ja jurpot nukkuisivat sammuneen unta häiriköinnin sijasta.

Mutta kuten rahapelissä, ei voittoa täälläkään tule.

Tämä on myös oiva paikka todeta olevansa älykkäämpi kuin 97% väestöstä.

Vierailija
11/16 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa "jutella". Ihan kun olis oikeitakin kavereita.

Vierailija
12/16 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saa parhaan käsityksen siitä mikä puhuttaa eri taustoista olevia ihmisiä. Täällä on rikkaita ja köyhiä, eri-ikäisiä, naisia ja miehiä, kaupunkilaisia ja maalaisia... En oikein tiedä mitään ihan vastaavaa palstaa Suomessa ainakaan. Luulen että mediankin edustajat seuraavat tätä palstaa.

Vierailija
13/16 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAvella mikään inhimillinen tai epäinhimillinen ei ole vierasta.

Vierailija
14/16 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin outoja ongelmia ,kummallisia mielipiteitä jne.Kaikenkaikkiaan suurimmaksi osaksi itselleni täysin vieras maailma - mielenkiintoista ja uteliaisuutta herättävää joskus myös ärsytystä.

Vierailija
15/16 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina kiinnostanut asiat, ilmiöt ja ihmiset. Voin verrata omaa elämääni toisten elämään ja kertoa itselleni, meneekö minulla hyvin vai vielä paremmin. On rankkoja kohtaloita, on feikkejä, on niin sairaan hyviä oivalluksia ja vastaväitteitä, että vedet silmissä saa nauraa.

Parhaat on ne, joita ei ole tullut ajatelleeksikaan. Ja, kyllä, tätä palstaa media seuraa, koska tässä männä päivänä minun kommenttini kas kummaa oli muutaman muun kommentin joukossa oikein Iltasanomissa.

Ihanaa kun saa tuoda mielipiteensä julki. Ja kyllä tämä koukuttaa. Mutta on näillä mielipiteillä kyllä varmaan yleisempääkin vaikutusta. Huumekohut, mee too häirinnät,

viimeisimpänä tuo BC. Hyvä me !

Vierailija
16/16 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käy kaikki, vaikka muuta väittävät, ne käy silti. Me ollan maailman napa! JEEE! xD