Olen ruma ja lievästi ylipainoinen nainen ja minun on oikeastaan turha laihduttaa ainakaan ulkonäön takia
Hoikkana olisin edelleen ruma. Yhtä ruma kuin mitä olin teini-iässä.
Syön suruuni ja itseinhooni ja inhoan kaikenlaista liikuntaa.
Kommentit (29)
Ei ole rumia naamoja. On vain huonosti meikattuja naamoja.
Petolintujen perseiltä hottiksetkin näyttävät ilman meikkejään.
Vierailija kirjoitti:
:D hoh hoijaa... on teillä probleemat! :D Liian rumia ja lihavia/laihoja SAAMAAN miestä!!
Mikä ihmeen onnen ja autuuden lähde se mies sitten on!? Voin kertoa: ei mikään.
Olen elämäni aikana koeajanut muutaman, yli arvostettuja. :( Olen ollut todella laiha ja olen ollut hoikka ja olen ollut normaalipainoinen onnekseni en lihava, naama aina yhtä ruma. Siitä huolimatta "saan" miehen jos haluan. Vaan kun en enää halua.
Ei miestä kiinnosta teidän naamanne. Mielenkiinto kohdistuu vyötärön alapuolelle ja miten helposti sinne pääsee käsiksi. Sellaisenako haluatte todellakin itsenne nähdä!?
Eikö teillä ole mitään arvoa jos ette "saa" jonkinlaista hampparia kähmimään? Minkälainen itsearvostus nuorilla naisilla (oletan että olette nuoria) on!? Hirvittää.
Veikkaan ettei ap tarkoittanut sitä että saa pubista kuin pubista valomerkin jälkeen sen epätoivoisimman luuserin vaan että saa jonkun ihan kivankin miehen parisuhteeseen.
Toivon että nää jotkut kommentit on troll(e)ilta ja tarkoitus on vaan ärsyttää esittämällä tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte parantaa mahdollisuuksia parisuhde markkinoilla niin investoikaa persoonaanne. Epävarmuus ja itseinho on niin negatiivisia juttuja että niistä kannattaa pyrkiä eroon jo pelkästään oman elämänlaadun takia.
Täsmälleen näin, mutta sitä eivät nämä nuoret neidit usko. En ole ollut ikinä kaunis, en edes nätti tai söpö, mutta olen hymyileväinen, ystävällinen ja puhelias nainen, joka ei jaksa turhia kokouksia ulkonäöstään miettiä. Ja miehiä oikeasti parveilee ympärilläni. He ovat myös todella mukavia ja asiallisia tavallisia miehiä, joilla on asiat kunnossa niin pään sisällä kuin muutenkin.
Katkeruus ei kaunista ketään ja negatiiviset ihmiset ovat suorastaan pelottavia.
Sama kokemus minullakin on. Olen ujo ja hiljainen, mutta tarvittaessa pystyn kääntämään sen sosiaalisemman puolen päälle. Avoin ja hymyilevä ilme tekee varmaan ihmisen helpommin lähestyttäväksi ja siihen sitten pikku flirttiä päälle. Aina on näillä eväillä seuraa ollut ihan riittävästi tarjolla. Ehkä olisi hyvä keskittyä enemmän niihin kohtaamiinsa ihmisiin kuin olla liian itsetietoinen ja miettiä koko ajan omaa huonouttaan ja sitä mitä toiset minusta ajattelee. Kuten edellinen kirjoittajakin , en ole söpö, enkä edes ns perusnätti, mutta urheilullinen vartaloltani kylläkin. En kannata mitään yltiöpositiivisuutta, mutta kyllä se myönteinen asenne omiin mahdollisuuksiin jatkuvan itsesäälissä kieriskelyn sijaan on viehättävämpää.
Vierailija kirjoitti:
:D hoh hoijaa... on teillä probleemat! :D Liian rumia ja lihavia/laihoja SAAMAAN miestä!!
Olen elämäni aikana koeajanut muutaman, yli arvostettuja. :( Olen ollut todella laiha ja olen ollut hoikka ja olen ollut normaalipainoinen onnekseni en lihava, naama aina yhtä ruma. Siitä huolimatta "saan" miehen jos haluan. Vaan kun en enää halua.
Ei miestä kiinnosta teidän naamanne. Mielenkiinto kohdistuu vyötärön alapuolelle ja miten helposti sinne pääsee käsiksi. Sellaisenako haluatte todellakin itsenne nähdä!?
Eikö teillä ole mitään arvoa jos ette "saa" jonkinlaista hampparia kähmimään? Minkälainen itsearvostus nuorilla naisilla (oletan että olette nuoria) on!? Hirvittää.
Sieltä korkeuksista on helppo huudella miten turhaa miesten hyväksyntä on. Kun se on itsestään selvää itelle, niin voi esittää että ihan sama, ja vähätellä sitä miten se vaikuttaa muiden itsetuntoon.
"Siitä huolimatta "saan" miehen jos haluan." Tuo on just se juttu, että saa, JOS haluaa. Mitä jos niin ei olisi, et olisi koskaan päässyt "koeajamaan" ja olisit koko ikäsi elänyt miesten harjoittaman naisten esineellistämisen toisessa päässä: huonona esineenä? Kun joka tapauksessa on esine (ei vain miehille, vaan myös naiset tarkastelevat toisiaan joko onnistuneina tai epäonnistuneina koristeina), niin olisi kiva olla kelvollinen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
No jopa oli ryöppy! :D Hauska tyyppi olet! Voin vain kuvitella tyylisi ja vihamielisyytesi kaikkea kohtaan, se on varmaan peruja jo lapsuudesta ja vaatisi aika pitkän hoitosession, että tulisit normaaliksi perustyytyväiseksi naiseksi.
Ja kyllä ne miehet saavat ajatella seksiä naisensa kanssa tai vaikka naisien kanssa, niin sen kuuluu mennäkin. Itsekin tykkään seksistä ja kyllä, saatan vaikka lapseni vanhempainillassa miettiä siellä olevia miehiä tai vaikka bussikuskia, se on täysin normaalia ja niin elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Miestä en ole tällä naamalla saanut koskaan. Painoin pienimmilläni 45 kg (pituutta 165 cm), en saanut miestä. Nyt 65 kg ja edelleen; ei miestä. Mutta haluan olla laiha itseni takia. Siksi, että vaatteet istuvat paremmin ja voin pukea päälleni mitä haluan. Nyt pukeudun mahd löysiin vaatteisiin etteivät makkarani näy.
Kuinka monta selvää alotetta oot tehnyt?
Tajuat kai, että normaaleilla vuorovaikutustaidoilla varustetut aikuiset eivät kulje ympäriinsä tekemässä selviä aloitteita? Ja että yksikään nainen ei halua kelvata vain siksi, että teki sosiaalisesti kehitysvammaiselle aloitteen.
Ehkä sitten kannattaa tehdä jotain epänormaalia, jos nykytilanne ei miellytä. Itse sain varmaan sadat pakit ennen ensimmäistä parisuhdetta kuten tosi moni muukin. En tajua miksi nimenomaan naiset saavat ulkonäköangsteja muutamien pakkien perusteella
Oletteko miettineet kauneusleikkauksia, jos on jotain erikoisesti pielessä siinä naamataulussa, mikä risoo?
- mielestäni ei ole aina pinnallista, jos esim. joku piirre risoo sietämättömästi - toki turvallisuus ja riskitkin on huomioitava.
Samaten voi käydä esim. kosmetologilla meikkauttamassa itseään, niin näkee naamansa eri valossa. Hiukset ja tyylikin tietysti kuntoon myös.
Mutta iloinen mieli ja aktiviisuus on kyllä se, mikä oikeasti auttaa löytämään kumppanin. Luonne ja persoona kun ovat kunnolla pelissä, niin silloin ne naamataulun pienet epätäydellisuudet unohtuvat.