Olen ruma ja lievästi ylipainoinen nainen ja minun on oikeastaan turha laihduttaa ainakaan ulkonäön takia
Hoikkana olisin edelleen ruma. Yhtä ruma kuin mitä olin teini-iässä.
Syön suruuni ja itseinhooni ja inhoan kaikenlaista liikuntaa.
Kommentit (29)
Sama ongelma :( tosin oon hiljattain lihonut lievästi ylipainosesta merkittävään ylipainoon joten pakko tässä on jotain alkaa itselleen tekemään ihan oman terveyden vuoksi.
N18
Sama. Miestä en ole tällä naamalla saanut koskaan. Painoin pienimmilläni 45 kg (pituutta 165 cm), en saanut miestä. Nyt 65 kg ja edelleen; ei miestä. Mutta haluan olla laiha itseni takia. Siksi, että vaatteet istuvat paremmin ja voin pukea päälleni mitä haluan. Nyt pukeudun mahd löysiin vaatteisiin etteivät makkarani näy.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Miestä en ole tällä naamalla saanut koskaan. Painoin pienimmilläni 45 kg (pituutta 165 cm), en saanut miestä. Nyt 65 kg ja edelleen; ei miestä. Mutta haluan olla laiha itseni takia. Siksi, että vaatteet istuvat paremmin ja voin pukea päälleni mitä haluan. Nyt pukeudun mahd löysiin vaatteisiin etteivät makkarani näy.
Kuinka monta selvää alotetta oot tehnyt?
Mäkin oon laihana vaan rumempi. Oon nyt normaalipainonen, mutta olen ollut elämässäni niin ali- kuin ylipainoinenkin.
Joskus käy kateeksi ihmiset, joilla sairaalloisenakin on nätti naama. Minä näytin hoikkana ollessani kuihtuneelta hevoselta ja mieheltä. Aataminomenakin korostui. Ylipainoisena naama näytti paremmalta piirteiden hälvetessä ja kaulakin normaalin naisen kaulalta. Ja olkapäät oli ihanan pyöreät eikä kulmikkaan jykevät ja miehiset niin kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin viisi. Miehiltä aloitteita on tullut tasan 0.
Jos haluatte parantaa mahdollisuuksia parisuhde markkinoilla niin investoikaa persoonaanne. Epävarmuus ja itseinho on niin negatiivisia juttuja että niistä kannattaa pyrkiä eroon jo pelkästään oman elämänlaadun takia.
Sama. Välillä suunnittelen muutaman kilon pudottamista mutta ei se ikävä kyllä tilannetta parantais.
Koitan sitten olla iloisen ja itsevarman näkönen, ne kuitenkin "kaunistavat" olemusta, saa vähän niin kuin huijattua itselleen parempaa ulkonäköä (tai niin kuvittelen :D). Hyvä ryhti jne.
Höpöhöpö, kaikki ovat kauniita hoikkana naamasta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisi?!?!?!! :DDD miten voit viisien pakkien perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisi?!?!?!! :DDD miten voit viisien pakkien perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä?
Miksi mun pitää nimenomaan tehdä se aloite? Eiköhän toi kerro paljon kun yksikään mies ei ole 30 ikävuoden aikana mua lähestynyt: olen ruma.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte parantaa mahdollisuuksia parisuhde markkinoilla niin investoikaa persoonaanne. Epävarmuus ja itseinho on niin negatiivisia juttuja että niistä kannattaa pyrkiä eroon jo pelkästään oman elämänlaadun takia.
Täsmälleen näin, mutta sitä eivät nämä nuoret neidit usko. En ole ollut ikinä kaunis, en edes nätti tai söpö, mutta olen hymyileväinen, ystävällinen ja puhelias nainen, joka ei jaksa turhia kokouksia ulkonäöstään miettiä. Ja miehiä oikeasti parveilee ympärilläni. He ovat myös todella mukavia ja asiallisia tavallisia miehiä, joilla on asiat kunnossa niin pään sisällä kuin muutenkin.
Katkeruus ei kaunista ketään ja negatiiviset ihmiset ovat suorastaan pelottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitää nimenomaan tehdä se aloite? Eiköhän toi kerro paljon kun yksikään mies ei ole 30 ikävuoden aikana mua lähestynyt: olen ruma.
Jep, myös sisäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi miehen pitäisi tehdä aloite? Ajattelin viisien pakkien perusteella, että oot joku 19v mutta 30... en usko, että sun naamassa on mitään vikaa. Epäaktiivisuudessa ja hölmöissä johtopäätöksissä sitten senkin edestä
Jos mies luovuttaisi 5 pakkien jälkeen niin tämä ihmiskunta olisi ajautunut sukupuuttoon.
Ei mullekaan koskaan kukaan nainen tee aloitetta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuat kai, että normaaleilla vuorovaikutustaidoilla varustetut aikuiset eivät kulje ympäriinsä tekemässä selviä aloitteita? Ja että yksikään nainen ei halua kelvata vain siksi, että teki sosiaalisesti kehitysvammaiselle aloitteen.
Kuulin kerran kahden miehen jutustelevan toisen kaadosta. Sanoivat, että hyvä kroppa, mutta naama karsea. Sitähän voi miettiä haluaako toimia jonkun panopuuna vai eikö halua. Joillekin riittää hyvä kroppa.
Sama täällä, olen aina ollut hoikka mutta ei ole pahemmin miehiä perässä pyörinyt johtuen sairaan rumasta naamasta. Ei hyvällä kropallakaan tee mitään jos naama on kuin petolinnun perse.
ei se emäntäkään mikään missi ole mutta personaan ihastuu ei naamatauluun ja sitten kun se ruma lievästi ylipainoinen löyt'ää jonkun sitten alkaa vitutaan kun on ylipainossa, kyllä mies mieluummiin kääntelee petillä pientä painoa kuin julmetun isoa eli en näe ylisyömisessä mitään järkeä eihän siinä tee hallaa kuin omalle terveydelleen. jos sattuu vielä tulemaan joku ppolvi ym vamma niin miten liikut kun olet läski
Vierailija kirjoitti:
Jos mies luovuttaisi 5 pakkien jälkeen niin tämä ihmiskunta olisi ajautunut sukupuuttoon.
Ei mullekaan koskaan kukaan nainen tee aloitetta..
Luultavasti ajattelet noin, koska et tunnista muita kuin selvät aloitteet eli sinua pitäisi tulla pyytämään treffeille tai jotain ennen kuin laskisit sen aloitteeksi.
Ja laihduttaminen oikeastaan vain korostaisi rumia piirteitäni. Ei ole helppoa olla minä.