Miksi Jenni Vartainen ärsyttää teitä?
Miksi täällä vauva.fi - sivustolla on niin paljon näitä ”Jenni-vihaajia”? Mua kiinnostais oikeesti tietää, et mikä teitä siinä Jennissä ärsyttää? Mun itteni mielestä Jenni on ihan tajuttoman kaunis ihminen (yksi kauneimmista ikinä) ja luonteestakaan en mitään moitittavaa keksi.. kaikkien ohjelmien perusteella sekä sen mitä muut ihmiset ovat Jennin tavattuuan kertoneet hän on erittäin mukava ihminen. Tiedän että ärsyttävää on kun ihmiset sanovat että haukkuu jotakuta kateuden takia mutta Jennin kohalla kyllä oikeasti mietin et ovatkohan kaikki vaan jotka häntä dissaavat kateellisia 😅
Kommentit (98)
Yksi sana: kateus.
P.S. Jenni on ihana!
man kirjoitti:
Yksi sana: kateus.
P.S. Jenni on ihana!
Samaa mieltä! ❤️
Koska se on kaunis ja seksikäs MILF isolla ämmällä, toisinkuin AV-palstan läskit ja rumat 24-40v naiset.
Kaikki saavat olla sitä mieltä mitä haluavat MUTTA itse en vaan pysty löytämään Jennin ulkonäöstä sellaista piirrettä mitä rumaksi kukaan voisi sanoa. Ihan todella kaunis ihminen. Joten munkin mielestä tässä tapauksessa se haukkuminen kateuden piikkiin menee..
Minua ei Jenni ihmisenä ärsytä mitenkään, mutta laulunsa kyllä sen suhisevan ässän takia. Alusta asti hänen uraansa seurannut ja silloin tuota suhuässää ei ollut. Tuntuu kyllä olevan kaikilla nykyisillä nuorilla naislaulajilla tuo sama vika.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei Jenni ihmisenä ärsytä mitenkään, mutta laulunsa kyllä sen suhisevan ässän takia. Alusta asti hänen uraansa seurannut ja silloin tuota suhuässää ei ollut. Tuntuu kyllä olevan kaikilla nykyisillä nuorilla naislaulajilla tuo sama vika.
Jennin törkeä haukkuminen tällä palstalla ei kyllä liity hänen laulutaitoonsa tai tapaansa mitenkään, vaan kohdistuu lähinnä ulkonäköön ja persoonallisuuteen.
Kateus sen teettää. Ihmistä (lue naista), jossa yhdistyy kauneus ja lahjakkuus on helppo inhota. Ja kun tuohon liitetään vielä sisäinen kauneus eli vaatimattomuus vailla mitään diivan elkeitä, niin paketti on kasassa. Korostan kuitenkin, että kuulun Jennin ihailijoihin, en halveksijoihin. Yllättäen nyt tajuankin, että häntä sekä ihaillaan että inhotaan täsmälleen samoista syistä. Kuinka omituista :O
S-kirjaimen suhauttaminen ärsyttää eniten.
Inhoan D Trumpia, olen siis kade.
Somessa vääristyy aika hurjasti se, mikä on oikeasti totta. Oikeassa maailmassa joku 99% ihmisistä suhtautuu Jenniin että "ihan sama" tai positiivisesti. Toisaalta niin moni pitää hänestä niinkin paljon, että konserttisalit täyttyvät kerta toisensa jälkeen. Sitten on joku 1%, jonka harrastuksena on morkata häntä netissä reippaammalla kädellä kun vain sanomalla, että hänen musiikkinsa ei sovi omaan makuun. Heillä on varmaan itsellään paha olla. Ihan tosissaan veikkaan, että on vain harva sarjapostaaja tälläkin palstalla joka harrastaa Jennin haukkumista. Ja hän on itse varmaan joku mt-ongelmainen kasa, jolla ei ole elämää.
Itse pidän Jennistä ja hänen musiikistaan. Onneksi hän ei lue nettijuttuja, vaan luottaa siihen, miten salit täyttyvät, miten hänen biisejään halutaan kuunnella radiossa, ja mitä ihmiset voivat tulla kasvokkain kertomaan hänelle. Toivon hänelle kaikkea hyvää. Hieno esimerkki naisesta, joka on ammattimainen, täysjärkinen ja kuitenkin niin ihanakin samaan aikaan :)
Ihmisenä ei ärsytä, mut en voi sietää sitä läähättävää laulamista. Kanava vaihtuu aina radiosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisenä ei ärsytä, mut en voi sietää sitä läähättävää laulamista. Kanava vaihtuu aina radiosta.
Juuri näin. Ei kenenkään tarvitse tykätä Jennin musiikista ja lauluäänestä. Silti ei tarvitse solvata ulkonäköä "rumaksi laudaksi" kuten täällä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on kaunis ja seksikäs MILF isolla ämmällä, toisinkuin AV-palstan läskit ja rumat 24-40v naiset.
Miten lapseton ihminen voi olla MILF?
Kertoo olennaisen tän palstan säälittävästä tasosta.
Jos jostain artistista ei pidä, sitä ei seuraa eikä kuuntele. Siinä kaikki.
Viha ja solvaaminen on sairasta. Se kertoo tekijästä eikä kohteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lapseton ihminen voi olla MILF?
Juu ei voikaan olla. Eikä JV ole millään tavalla sexikäs.
Sen verran tunnen Jenniä että kiva tyyppi on. En myöskään ymmärrä miksi häntä täällä vihataan.
Vierailija kirjoitti:
Kateus sen teettää. Ihmistä (lue naista), jossa yhdistyy kauneus ja lahjakkuus on helppo inhota. Ja kun tuohon liitetään vielä sisäinen kauneus eli vaatimattomuus vailla mitään diivan elkeitä, niin paketti on kasassa. Korostan kuitenkin, että kuulun Jennin ihailijoihin, en halveksijoihin. Yllättäen nyt tajuankin, että häntä sekä ihaillaan että inhotaan täsmälleen samoista syistä. Kuinka omituista :O
Olipa muuten tosi hyvin sanottu! Ja itsekin siis todellakin kuulun Jennin ihailijoihin!
Vierailija kirjoitti:
Somessa vääristyy aika hurjasti se, mikä on oikeasti totta. Oikeassa maailmassa joku 99% ihmisistä suhtautuu Jenniin että "ihan sama" tai positiivisesti. Toisaalta niin moni pitää hänestä niinkin paljon, että konserttisalit täyttyvät kerta toisensa jälkeen. Sitten on joku 1%, jonka harrastuksena on morkata häntä netissä reippaammalla kädellä kun vain sanomalla, että hänen musiikkinsa ei sovi omaan makuun. Heillä on varmaan itsellään paha olla. Ihan tosissaan veikkaan, että on vain harva sarjapostaaja tälläkin palstalla joka harrastaa Jennin haukkumista. Ja hän on itse varmaan joku mt-ongelmainen kasa, jolla ei ole elämää.
Itse pidän Jennistä ja hänen musiikistaan. Onneksi hän ei lue nettijuttuja, vaan luottaa siihen, miten salit täyttyvät, miten hänen biisejään halutaan kuunnella radiossa, ja mitä ihmiset voivat tulla kasvokkain kertomaan hänelle. Toivon hänelle kaikkea hyvää. Hieno esimerkki naisesta, joka on ammattimainen, täysjärkinen ja kuitenkin niin ihanakin samaan aikaan :)
Tää on niin totta! Hyvä teksti!
Jos joku ei pidä Jennin musiikista, se ei mitenkään oikeuta ketään haukkumaan sen takia koko ihmistä. En itse vaan pysty ymmärtämään miten joku voikaan keksiä Jennin oloisesta ja näköisestä ihmisestä mitään negatiivista sanottavaa. Vaikka toki olenkin melko varma, että tällä palstalla on vain muutama ihminen jotka sitä sontaa Jennistä kirjoittaa ja lähes kaikki ajattelevat Jennistä positiivisesti tai neutraalisti, mutta kuitenkin.
Mun mielestä hän on harvinaisen kaunis, tosi hyvä laulamaan ja todella mukavan oloinen ihminen! ❤️ ymmärrän kyllä, jos hänelle ollaan kateellisia. Mä ainakin myönnän, että itse olen vähän :D
Huomasimpa juuri että kirjoitin otsikkoon Vartainen 😂