Miksi Jenni Vartainen ärsyttää teitä?
Miksi täällä vauva.fi - sivustolla on niin paljon näitä ”Jenni-vihaajia”? Mua kiinnostais oikeesti tietää, et mikä teitä siinä Jennissä ärsyttää? Mun itteni mielestä Jenni on ihan tajuttoman kaunis ihminen (yksi kauneimmista ikinä) ja luonteestakaan en mitään moitittavaa keksi.. kaikkien ohjelmien perusteella sekä sen mitä muut ihmiset ovat Jennin tavattuuan kertoneet hän on erittäin mukava ihminen. Tiedän että ärsyttävää on kun ihmiset sanovat että haukkuu jotakuta kateuden takia mutta Jennin kohalla kyllä oikeasti mietin et ovatkohan kaikki vaan jotka häntä dissaavat kateellisia 😅
Kommentit (98)
Sanoisin että Jennin haukuminen johtuu siitä, että hän on suomen artistimaailman suurin diiva.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että Jennin haukuminen johtuu siitä, että hän on suomen artistimaailman suurin diiva.
Voitko perustella? Minusta hän on viimeisin ketä voi diivaksi sanoa 😅
No koska meidän av-mammojen miehet kuolaa Jennin perään. Minunkin kumppani on sanonut minulle suoraan kiihottuvansa Jennin äänestä, koska se on niin naisellinen ja lumoava, ulkonäkö vastaa myös täydellistä naista.
Mua ei todellakaan ärsytä. Jenni on niin upea kaikin puolin! 😍
En siis kade kirjoitti:
Jenni Vartiainen on kaunis, hänellä on hyvä lauluääni, mutta mutta.... En voi sietää sitä ett hän henkäilee ja hönkäilee jokaisen sanan jälkeen. Eikö hänellä tekniikka riitä vai mikä on vikana? Kappaleet ovat myös muuttuneet ihan schaisseiksi, yhtään hyvää kappaletta ei ole tullut Juna ja naiset kappaleen jälkeen , joka oli ensimmäinen paska biisi.
Ei tässä ketjussa edelleenkään puhuta siitä tykkääkö Jennin musiikista tai laulutyylistä. Tässä ihmetellään, miksi av-mammat solvaa Jenniä persoonana tuntematta häntä lainkaan henkkoht, suurin osa ei ole edes koskaan häntä tavannut. Ja törkeää ulkonäön dissaamista.
Vierailija kirjoitti:
En siis kade kirjoitti:
Jenni Vartiainen on kaunis, hänellä on hyvä lauluääni, mutta mutta.... En voi sietää sitä ett hän henkäilee ja hönkäilee jokaisen sanan jälkeen. Eikö hänellä tekniikka riitä vai mikä on vikana? Kappaleet ovat myös muuttuneet ihan schaisseiksi, yhtään hyvää kappaletta ei ole tullut Juna ja naiset kappaleen jälkeen , joka oli ensimmäinen paska biisi.
Ei tässä ketjussa edelleenkään puhuta siitä tykkääkö Jennin musiikista tai laulutyylistä. Tässä ihmetellään, miksi av-mammat solvaa Jenniä persoonana tuntematta häntä lainkaan henkkoht, suurin osa ei ole edes koskaan häntä tavannut. Ja törkeää ulkonäön dissaamista.
Edelliselle arvostelijalle vielä: minun ja lukuisten muiden mielestä Terra on Seiliäkin parempi levy eli kaikki biisit Junista ja naisista eteenpäin. Pidän kovasti myös aivan uusista eli Turvasanasta ja Väärään suuntaan, en niin paljoa Se oikeasta. Sulla sun mielipide, mulla erilainen.
Jennin suosio piilee siinä, että hänen laulamisesta tulee mieleen voihkinta. Suosio vaan räjähti, kun biisit muuttui vähän eroottisempaan suuntaan.
Silti hän on ns. siveä ja mystinen, vaikka huokuu seksikkyyttä.
Siksi erityisesti miehet pitävät hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Jennin suosio piilee siinä, että hänen laulamisesta tulee mieleen voihkinta. Suosio vaan räjähti, kun biisit muuttui vähän eroottisempaan suuntaan.
Mitä sinä horiset? Jennissä on yhtä paljon sexiä kuin homeisessa karjalanpiirakassa. Enkä tiedä yhtään miestä joka pitäisi hänestä millään tavalla. Ja kaikki Jennin "hoidotkin" ovat häntä pettäneet ja jättäneet. Että sen pituinen se.
Syyt, miksi av:lla vihataan Jenniä:
-Erittäin kaunis ja hyväkroppainen nuori/nuorekas nainen
-Ulkonäön lisäksi löytyy älyä ja lahjakkuutta
-Menestyvä
-Onnellisen ja tyytyväisen oloinen
Eli samat syyt, jotka pätee tosi elämässä jonkun kauniin nuoren tavisnaisenkin kohdalla, joka täyttää edellä mainitut kriteerit.
Jos joku on onnellinen ja menestyvä, niin äkkiä se täytyy saada sieltä pilvilinnoista alas! Ja kaunis nainen on aina uhka!
Jenni taitaa olla niin kovasti koulittu ja fiksu julkkis, ettei häntä hetkauta vaikka jotkut yrittäisi lannistaa ja ankeuttaa. Uskaltaa tehdä sitä omaa juttuaan.
Vierailija kirjoitti:
Syyt, miksi av:lla vihataan Jenniä:
-Erittäin kaunis ja hyväkroppainen nuori/nuorekas nainen
-Ulkonäön lisäksi löytyy älyä ja lahjakkuutta
-Menestyvä
-Onnellisen ja tyytyväisen oloinen
Eli samat syyt, jotka pätee tosi elämässä jonkun kauniin nuoren tavisnaisenkin kohdalla, joka täyttää edellä mainitut kriteerit.
Jos joku on onnellinen ja menestyvä, niin äkkiä se täytyy saada sieltä pilvilinnoista alas! Ja kaunis nainen on aina uhka!
Jenni taitaa olla niin kovasti koulittu ja fiksu julkkis, ettei häntä hetkauta vaikka jotkut yrittäisi lannistaa ja ankeuttaa. Uskaltaa tehdä sitä omaa juttuaan.
Näin juuri!
Vierailija kirjoitti:
Jenin laulaessa kuulostaa, kuin oltaisiin Suuren Asian teossa. Onko muuten Juhanan veljentyttö?
Vähän semmonen valittelija mutta olen itsekin. Ei ärsytä. Kaunis ääninen ja herkkä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen juuri tällä hetkellä voihkivia mieslaulajia. Onpa ihan hirveää laulantaa tämä nykymusa, ai että hirvittää ihan. Kamalaa. Hirveää.
Vierailija kirjoitti:
NO ei kyllä pidä paikkaansa mikään mitä sanoit. Se on totta että Jennin matala huokaileva lämmin ääni tuo toki mieleen orgut. Uusista biiseistä vain Turvasana on eroottinen; Se oikea ja Väärään suuntaan aivan erilaisia omaelämäkerrallisia kappaleita. Eikä Jenni ole siveä eikä seksikäs. Ja hän kertoi itsekin Veitolan haastiksessa että miehet lähestyvät lähinnä vit*uilemalla ja uhittelemalla ja pullistelemalla, kovaan ääneen selostaen että "mua ei sun musa kiinnosta yhtään!!!!" Ei siis ole miesten suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän semmonen valittelija mutta olen itsekin. Ei ärsytä. Kaunis ääninen ja herkkä nainen.
Mitä tarkoitat valittelijalla? Tai no en oo ite huomannu Jennissä valittelijan piirteitä :D
Itse vaan oikeasti veikkaan et hänelle ollaan niin kateellisia, että sitten pitää väkisin yrittää keksiä jotain huonoa sanottavaa hänestä..
Voin kyllä myöntää et oon ite kade, on nimittäin niin sairaan kaunis ihminen! 😍 ja muutenki kaikinpuolin mahtava!
Voi hitsi tykättäispä minustakin yhtä paljon kuin Jennistä mutta ei: en ole niin kaunis ja minulla on silmäpussit. Enkä osaa laulaa.
Kuka muuten kiinnitti huomiota Jennin pyöristyneeseen olemukseen eilisessä EVS:ssä?
NYT sillä on salee pulla uunissa!
Jenni on varmaan aika persoona arjessaan. Näkee mielenkiintoisia unia ja elää nyky hetkessään. Mystoressa selitti Oprah unesta, että hänen hiuksensa muuttuu harmaaksi jne. Eli tällä hetkellä taitaa ajatukset olla Amerikassa. Onneksi keikat alkaa ja ajatukset Suomeen ja musa kenttään.