Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Helsingissä ja pääkaupunkiseudulla kaikki ihmiset ovat koko ajan niin tosissaan?

Vierailija
14.04.2018 |

Olen itsekin helsinkiläinen kyllä, mutta huomaa selvän eron muihin kaupunkeihin ja varsinkin vähän pienempiin paikkakuntiin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusamo... Nyt kutsuu mua Kuusamo.....

Vierailija
2/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on vakavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisi

Vierailija
4/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläisen asiakkaan erottaa kyllä, eikä aina niin positiivisessa mielessä

Myyjä

Vierailija
5/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajokoirat" on taas liikkeellä pyörinensä Helsingissä, niitä pitää ainakin varoa.

Vierailija
6/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen "huumori" on yleensä aika ilkeää, ja monesti pilailun kohteena ovat vähän poikkeavat ihmiset, että onko se nyt sitten yhtään sen parempaa kuin helsinkiläisten totisuus.

Vierailija
7/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oravanpyörässä eläminen ja suorituspaineet vie monelta mielenterveyden. Tajusin itse selkeämmin asian vasta kun sattuman kautta päädyin lähtemään pois. Ikinä en palaa pysyvästi! Kiva siellä on välillä käydä mutta aina yhtä ihanaa päästä kotiin.

Vierailija
8/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on niin kallista että tehtävä työtä että täällä voi asua ja olla. Hymy hyytyy.

Vierailija
9/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy valitettavan monelle. Itselläni on kolme kaveria jotka muuttivat opiskelemaan Helsinkiin. Kaikki menivät jotenkin pilalle. Kun he tulivat lomilla takaisin kotiin, huomasi muutoksen. Entisistä rennoista ja mukavista kavereista oli tullut tärkeilijöitä.

Vierailija
10/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa vielä kiire. Jatkuva sellainen

Vierailija
11/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaan?

En ymmärtänyt kysymystä.

Huumorintaju ei riipu paikkakunnasta, tarkoittaako ap jotain sellaista, että ihmiset ovat kunnianhimoisempia ja suorittavat elämää enemmän?

Vierailija
12/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosissaan?

En ymmärtänyt kysymystä.

Huumorintaju ei riipu paikkakunnasta, tarkoittaako ap jotain sellaista, että ihmiset ovat kunnianhimoisempia ja suorittavat elämää enemmän?

Totinen ja tärkeilevä asenne.

Vierailija
13/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen "huumori" on yleensä aika ilkeää, ja monesti pilailun kohteena ovat vähän poikkeavat ihmiset, että onko se nyt sitten yhtään sen parempaa kuin helsinkiläisten totisuus.

Turussa on paljon huumorintajuisia ihmisiä ja heidän huumorintajunsa ei ole ilkeää.

Vierailija
14/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ihmiset ovat itsekeskeisiä hirviöitä, jotka vaan miettii, miten voisivat kiusata tai pilkata muita. Olen asunut monella paikkakunnalla ulkomaita myöten, mutta missään ei ole ollut niin kammottavia ihmisiä kuin Helsingissä.

Vierailija
15/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosissaan?

En ymmärtänyt kysymystä.

En tiedä millaista muualla on, kun olen syntyperäinen helsinkiläinen, mutta kyllä tavoitetaso on mun tuttavapiirissäni korkea. Kaikki ovat laittaneet lapsensa pääsykokeidiin joko jo päiväkotiin tai ekalle tai kolmannelle luokalle tai yläasteelle. Omani pääsi juuri erikoisluokalle yläasteelle, jolta mennään suoraan yliopistoon. Asuinalueeni on siis akateemista ja minä myös, ehkä huonommilla alueilla on toisenlaista.

Siis tällaista, elämä otetaan tosissaan joka saralla ja tähdätään johonkin, eikä vain oleilla. Tutut jotka hölkkäävät, osallistuvat maratoneille kilpailumielessä ja golfaajat kilpailevat ja tenniksenpelaajat kilpailevat ulkomaita myöten myös. Minä harrastan vain kuntosalia, mutta personal trainerin johdolla. Eli tarkoittiko ap tällaista?

Vierailija
16/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosissaan?

En ymmärtänyt kysymystä.

Totinen ja tärkeilevä asenne.

Eihän toikaan kerro mitään. Kuka tahansa voi kokea jonkun ihmisen tärkeileväksi, vaikka hän olisi ihan normaali. Anna konkreettisia esimerkkejä tuosta?

17/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinta voi olla kova, koska ei täällä muuten pärjää. Jatkuva kiire js stressi kuluttaa. Ihan mukavia ja kivoja ollaan kuitenkin, kun on hetki aikaa huoahtaa vaikka kahvikupposen ääressä.

Vierailija
18/18 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä ihmiset ovat itsekeskeisiä hirviöitä, jotka vaan miettii, miten voisivat kiusata tai pilkata muita. Olen asunut monella paikkakunnalla ulkomaita myöten, mutta missään ei ole ollut niin kammottavia ihmisiä kuin Helsingissä.

Läppä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi