Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu aivan älyttömän itkuherkkä päivää ennen kuukautisia?

Vierailija
14.04.2018 |

Ìtken ihan kaikelle. Äsken kissakuiskaaja-ohjelmalle, sitten sille silmälasimainokselle jossa mummu saa uudet lasit, näkee papan rypyt, pakkaa laukkunsa ja lähtee :( Äsken silmät kostuivat kun kuulin ambulanssin äänen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta mulla tulee kivut päivä ennen menkkoja ja maha menee totaalisen sekaisin. 

Vierailija
2/6 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä oon pari päivää tai jo viikko ennen itkuherkkä, mut heti ku menkat alkaa ni helpottaa. Inhottavaa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, viimeksi oli vielä flunssan rippeitä jälellä niin se itkuherkkyys oli hirveää. Töissä yritin pidätellä itkua ja yksin ollessa vähän silmäkulmia kuivasin, kotiin tullessa hanat auki. Mies oli ihan hädissään, että mitä on sattunut :D

Onneksi ei joka kerta..

Vierailija
4/6 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ja varsinkin töissä se on todella kiusallista. Olen 45-vuotias ja asiantuntijatehtävissä.

Pienikin vastoinkäyminen ja saan hillitä kaikin keinoin etten ala ulvoa. Muina päivinä olen ihan normaali, eikä mitään itkuherkkyyttä ole.

Esim. Toissapäivänä meni yöunet, rautatieasemalla näin selkeästi aineiden vaikutuksen alla olevan isän, hänen mukanaan käveli noin 8-vuotias poika(nsa), tuli ihan järjettömän paha olo lapsen puolesta. Onko jonkun lapsen arki tuollaista? Etsivät selkeästi jotain.

Vierailija
5/6 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis päivää menkkojen jälkeen.

Vierailija
6/6 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile greippiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi