Jos lampun henki toteuttaisi YHDEN toiveesi, mitä toivoisit?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Että erityislapseni olisi terve.
Kaiken muun kanssa selviän, mutta tässä asiassa särkyy sydän joka päivä.
No tapa se lapsi. Niin siitä pääset eroon.
Että pääsisin itse keksimääni mielikuvitusmaailmaan, joka olisi minulle oma oikea maailma, jossa asuisin ikuisesti yksin, saisin päättää itse kaikesta ja olisin ikuisesti juuri niin onnellinen kuin kuvittelisin olevani.
Että alkaisin seurustelemaan rakastamani näyttelijän kanssa.
25 senttinen murkku. Eiku hetkinen, nyt tuli kirjoitusvirhe! Mä haluun muuttaa tän!
Olisinpa terve, oi lampun henki! Mikäli toive on mahdoton, sen sijaan toivoisin edullista HEKAn asuntoa Jakomäestä tai Kontulasta (sopisiko edes tämä?)!
Toivoisin, että kaikilla maailman eläimillä olisi aina hyvä olla. Ettei niitä rääkättäisi eivätkä ne kokisi surua.
Toivoisin, että ykköstyypin diabetes häviäisi kokonaan.
Jos toivetta pitää rajoittaa henkilökohtaisemmaksi, niin toivon että diabetes katoaisi lapseltani.
Että pääsisin kaikista teistä eroon. Maailmaan tulisi rauha, ja elämää kunnioitettaisiin. Siitä alkaisi myös loputon nousukausi, koska rahalla ei enää olisi arvoa mikä romahtaisi.
Pelkkää positiivista tapahtuisi tulevaisuudessa.
Sinkkumies
Huvila meren rannalta. Sielu lepää kun saa katsella merelle.
2,4 milj lottovoitto tänään.. (eikä takaisin valtion kitaan)
Toivon, että lapsi, jota odotan on terve kaikinpuolin.
Saisin uudet hampaat, ettei tarvitsisi hävetä näitä, rumia ja kipeitä leegoja. Olen työtön, ja nämä hampaat haittaavat työnhakua sekä sosiaalista elämää. Saa nauraa.
Että Venäjän trollit alkaisivat kirjoittaa satujaan ihan kirjamuodossa
Että mies jota rakastan uskaltaisi kertoa tunteistaan minulle.
Vierailija kirjoitti:
Että mies jota rakastan uskaltaisi kertoa tunteistaan minulle.
Pakko kysyä oletkos kertonut hänelle tunteistasi?
Iso riski että elämä menee ihmetellessä onko joku kiinnostunut vai ei...
Ensi viikolla sanon tämän yhdelle kivalle naiselle työpaikalla ! Tulee pakit tai ei, saanpahan sanottua !
Voih, sen pitäisi olla joku tosi luovasti muotoiltu toive, joka korjaisi kaikki maapallon ongelmat yhdellä toiveella. Maailmanrauha ei riitä jos ilmastonmuutos on silti tulossa, luonnonvarat ja ruoka loppuu kesken jne... Joskus olen salaa toivonut itselleni kykyä "hypnotisoida" kenet vain noudattamaan käskyjäni, jolloin voisin manipuloida kaikki maailman ihmiset ja poliitikot elämään ympäristöystävällisesti, olemaan sotimatta, auttamaan lähimmäisiään jne :) En koskaan väärinkäyttäisi kykyä itsekkäästi, ainoastaan kitkeäkseni pahuutta ja välinpitämättömyyttä. Jos keksin vielä paremman idean niin tulen kertomaan sen tänne.