Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita Etsy-shoppaajia?

Vierailija
13.04.2018 |

Mitä ihanaa te olette Etsystä löytäneet? Itse olen tilaillut neulekaavoja, puisia korviksia ja aivan uskomattomia lasisia 1:12 miniatyyriesineitä. Ihanaa kun voi ostella noin helposti taidokasta käsityötä ympäri maailmaa myös vähemmän nimekkäiltä taiteilijoilta :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tosi laadukkaan nahkanaamarin venäläiseltä käsityöläiseltä. Tosi lujaa ja laadukasta jälkeä.

Vierailija
2/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikkea bjd-nukeille. Etsystä saa hyvää alpakan ja angoravuohen karvaa peruukkeihin. Ainoa toinen suuri markkinapaikka bjd-tavaralle alan nettikauppojen lisäksi on ebay, ja siellä on vaikea seuloa kiinaroina laadusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania juttuja siellä on, mutten ole ostanut mitään. Voiko sieltä ostaa suoraan luottokortilla, vai pitääkö käyttää PayPalia? Se ei kiinnosta.

Vierailija
4/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania juttuja siellä on, mutten ole ostanut mitään. Voiko sieltä ostaa suoraan luottokortilla, vai pitääkö käyttää PayPalia? Se ei kiinnosta.

Aika moneen kauppaan käy luottokortti suoraan.

Vierailija
5/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut joulukortit sieltä joka vuosi, mutta muuten pääasiassa antiikkia ja vintagea kotiin. Lisäksi koristeet kaikkiin juhliin (bannerit jne).

Vierailija
6/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut joulukortit sieltä joka vuosi, mutta muuten pääasiassa antiikkia ja vintagea kotiin. Lisäksi koristeet kaikkiin juhliin (bannerit jne).

Miten antiikin kotiinkuljetus on toiminut? Oletko ostanut huonekaluja vai pientavaraa? Itse ostin viime kesänä pienen antiikkivalaisimen Etsystä, yksi posliininen osa siitä oli hajalla kun saapui :( myyjä kyllä lähetti mukisematta vastaavanlaisen osan veloituksetta mutta kun kyseessä on valkoinen posliini, on väriero havaittavissa. Vaihto-osa on selkeästi kellertävämpi. En kuitenkaan jaksanut alkaa vääntämään asiasta, kyseessä oli alle 50€ ostos.

Vierailija
7/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten antiikin kotiinkuljetus on toiminut? Oletko ostanut huonekaluja vai pientavaraa? Itse ostin viime kesänä pienen antiikkivalaisimen Etsystä, yksi posliininen osa siitä oli hajalla kun saapui :( myyjä kyllä lähetti mukisematta vastaavanlaisen osan veloituksetta mutta kun kyseessä on valkoinen posliini, on väriero havaittavissa. Vaihto-osa on selkeästi kellertävämpi. En kuitenkaan jaksanut alkaa vääntämään asiasta, kyseessä oli alle 50€ ostos.

Olen ostanut vain pientavaraa, iso kahvikannu taitaa olla suurin. Jostain syystä postarit ovat usein kalliimmat kuin ebayssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan