Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonloppu ja mies vonkaa seksiä kuitenkin :(

Vierailija
13.04.2018 |

Mitäs muita keinoja välttyä panolta on kuin juottaa se kovaan känniin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo "ei"

Vierailija
2/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku yllättävä tekosyy, valita vaikka päänsärkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rehellinen, ei aikaakaan ja ovi käy. Sen jälkeen ei tarvitse enää vaivautua.

Vierailija
4/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida se heti perjantaina pois alta.

Vierailija
5/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota suihin

Vierailija
6/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sen seksin voisi saada maistumaan sinullekin?

Eikö vain tee mieli vai onko ukko jotenkin erityisen ääliö?

Vierailija
7/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat. 

Vierailija
8/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kävit vieraissa ja sinulla on sukupuolitauti.

Vierailija
9/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitää vongata? Älä huolehdi, ei se kauan jaksa vongata ja saat kohta viettää viikonloppusi ihan itseksesi.

Vierailija
10/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärky toimii aina. Samoin voit kertoa, että harrastit seksiä jonkun spurgun kanssa, etkä ole nyt varma onko sinulla sukupuolitautia vai ei. Pitää odottaa testien tuloksia.

Vierailija
11/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet olevinasi parisuhteessa jos seksi ei kiinnosta? Seksi kuuluu parisuhteeseen.

Vierailija
12/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos olisit rehellinen ja kertoisit hänelle ettet halua häntä. Sitten sanot, että saa toteuttaa seksuaalisuuttaan vapaasti kenen kanssa tahtoo!!!

Sitten voitkin käpertyä illaksi sohvalle somettamaan ja miehesi varmaankin lähtee etsimään itselleen ihanan kiihkeätä perjantai-panoa:)

Vierailija
13/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan päikseen. Meillä on juuri toisin päin ja aina.

Vierailija
14/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toiselle äläkä pihtaa

😘

Vierailija
15/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minullakin täällä mies, joka vonkaisi seksiä! Hän on työmatkalla eikä muutenkaan juuri seksiä vonkaa, ei tarvitse kun annan sitä muutenkin. Meillä minä olen se, joka haluaa useammin. Neuvoni sinulle on, että anna seksiä ja tee siitä itsellesikin haluttavaa jos se vain suinkin on mahdollista. Seksin pihtaaminen syö parisuhdetta...

N40

Vierailija
16/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös mies joka ei ole kolmeen vuoteen pannut.

Kövin juuri harrastamassa seksiä rkastajani kanssa. Jis seksille on tarve, jostain se haetaan.

Vierailija
17/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olen vastaavassa tilanteessa vonkaamiseen kyllästyneenä keksinyt seuraavan keinon. Kun mies jälleen vonkaa, niin suostun muka kiimaisena. Sit mies laukee tietenkin melko nopeasti. No, mä sanon heti, et mä tarviisin lisää vielä kulta. Sit rupeen hienoon ja imeen kullia kovaksi jälleen.

Kulli voi ehkä alkaa seisomaan, mut sitte taas panon jälkeen sanotaan, et voitasko panna vielä ja aletaan hieroa kullia kovaksi. Tätä toistetaan niin kauan kunnes kulli ei enää seiso millään konstilla. Sit sanotaan miehelle, et voi voi, olipa se nyt sääli, kun sulla ei seiso. Olisin niin halunnut sua ja kun en vielä päässyt huipullekaan.

Tämä konsti tehosi omaan mieheeni. Ei hirveesti vonkaa enää. Kulli ei oikein seisokaan edes.

Vierailija
18/22 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite olen vastaavassa tilanteessa vonkaamiseen kyllästyneenä keksinyt seuraavan keinon. Kun mies jälleen vonkaa, niin suostun muka kiimaisena. Sit mies laukee tietenkin melko nopeasti. No, mä sanon heti, et mä tarviisin lisää vielä kulta. Sit rupeen hienoon ja imeen kullia kovaksi jälleen.

Kulli voi ehkä alkaa seisomaan, mut sitte taas panon jälkeen sanotaan, et voitasko panna vielä ja aletaan hieroa kullia kovaksi. Tätä toistetaan niin kauan kunnes kulli ei enää seiso millään konstilla. Sit sanotaan miehelle, et voi voi, olipa se nyt sääli, kun sulla ei seiso. Olisin niin halunnut sua ja kun en vielä päässyt huipullekaan.

Tämä konsti tehosi omaan mieheeni. Ei hirveesti vonkaa enää. Kulli ei oikein seisokaan edes.

Teidän seksi kuulostaa aika helvetin tylsältä, jos ainoo mitä tapahtuu on paneminen.

Itse hoidan vaimoni aina useampaan orkkuun kuin mitä itse saan, jos ei muuten niin sormilla, suulla, tai leluilla.

Vierailija
19/22 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi sijainen hoitamaan seksiasiat.

Vierailija
20/22 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se seksi kiinnosta? Kerran viikossa on aika vähän..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän