Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä reilua, että mies joutuu käyttämään kondomia jos hän ei halua enää lapsia vaikka vaimo haluaisi?

Syksyllä pillerit pois ja kumi tilalle?
13.04.2018 |

Tympäsee käyttää vuosikymmenestä toiseen pillereitä koska mies ei halua enempää lapsia. Mies ei tykkää käyttää kondomia vaan mieluummin kuulemma mulle pillerit, vaikka niistä tuleekin vatsakipuja ja huonovointisuutta ja mieliala laskee. Tartteeko sen olla mun hoidettava asia, että mies ei halua lapsia enempää? Ajattelinkin ilmoittaa ukolle että kesän jälkeen jätän pillerit pois, alkakoot käyttää kumia. Tässä ehtii hyvin vielä varautua ja ostaa niitä reilusti varalle. Ei se ehkäisyn hoitaminen mullekaan herkkua ole ja kaikkiaan jo yli 10 vuotta olen syönyt pillereitä. Ei huvittaisi enää.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättäköön että vasektomiaan mies ei missään nimessä suostu (vaikkei siis lapsia enää halua), kokee sen miehisyytensä laskuna.

Vierailija
2/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin reilua. Se, joka ei halua lapsia, ehkäisee. Toisekseen, jos sinä olet jo syönyt pillereitä vuosikaudet, niin on tasan hänen vuoronsa. Mieshän voi myös käydä vasektomiassa.

Me ollaan ehkäisty kondomilla nyt 7 vuotta (tosin suuri osa tuosta ajasta osa ollaan yritetty lasta/mä ollut raskaana), sitä ennen mä söin pillereitä 8 vuotta enkä ikinä enää ota mitään hormonaalista ehkäisyä. Voin kaikin puolin paremmin ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko itse enempää lapsia? Onhan niitä muitakin ehkäisykeinoja kuin pillerit tai kumi. Mutta ehdottomasti ehkäisy on yhteinen asia. Ihan hyvä heitto tuo, että alkakoon käyttää kumia jos ei halua lapsia.

Vierailija
4/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellähän on valinnan mahdollisuus. Kumi tai vasektomia - jompikumpi on väkisinkin se pienempi paha.

Vierailija
5/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua niitä käyttää niin pois vaan! Ymmärrä myös se että jos mies ei halua käyttää sitä kumia niin eihän hänenkään ole pakko, sitte jäätte vaan ilman seksiä molemmat.

Vierailija
6/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, miehesi on anteeksi vain, aika urpo. Todellakin jätät pillerit pois etkä anna hänen enää painostaa sinua. Mitä mies sanoo, kun kerrot hänelle, että

-pillereistä tulee sinulle epämiellyttäviä sivuvaikutuksia

-olet syönyt pillereitä hänen hyväkseen 10 vuotta, onko hänestä oikeasti reilua, että syöt edelleen? Millä perusteella?

-sinulle lapsi ei ole katastrofi, joten voitte sinun puolesta olla kokonaan ilman ehkäisyä, mutta miehen paranee sitten ottaa lapsi tyytyväisenä vastaan.

Vierailija
7/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäily on myös ympäristöongelma, kun hormonien jämiä päätyy vesistöihin. Ehkäisee myös kalojen lisääntymistä.

Sikälikin fiksumpaa käyttää kumia.

Vierailija
8/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi olla sinä, joka kärsit ehkäisyn haittavaikutukset vuodesta toiseen? Mieskin voi välillä kantaa siitä vastuun.

Vierailija
9/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On reilua. Se ehkäisee joka ei lapsia halua.

Vierailija
10/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ehdottomasti miehen vuoro vastata ehkäisystä. Miksi sinun pitäisi uhrata terveytesi koska mies ei halua lapsia. Ilmoitat selvästi, että nyt lopetat pillerit, ja lopetat. Mies sitten valitsee haluamansa ehkäisyn.

Vierailija
11/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit pois, etkä kerro miehelle.

Vierailija
12/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko itse enempää lapsia? Onhan niitä muitakin ehkäisykeinoja kuin pillerit tai kumi. Mutta ehdottomasti ehkäisy on yhteinen asia. Ihan hyvä heitto tuo, että alkakoon käyttää kumia jos ei halua lapsia.

Olisin halunnut vielä kolmannen lapsen, mutta olen onnellinen näistä kahdestakin. Jos mies haluaisi kolmannen niin meille tulisi kolmas, mutta ei hän halua eikä meillä näinkään huono perhe ole. Asia ei ole mulle niin suuri, koska kaksi ihanaa lasta jo on.

Mulle on kokeiltu myös hormonikierukkaa, mutta vuodot sen kanssa oli loppumattomat ja lisäksi pistely vatsassa joten se poistettiin muutaman vuoden jälkeen.

Vierailija
13/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillerit pois, etkä kerro miehelle.

Näin en voi missään nimessä tehdä, en voisi elää itseni kanssa sellaisen teon jälkeen. Meidän perheessä lapsenteko on yhteinen päätös.

Vierailija
14/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen lapsen jälkeen mies itse halusi vasektomian. Pikku toimenpide tähystyksessä, eikä mitään haittavaikutuksia.

Vierailija
15/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On reilua, miehelle on tuossa useampi vaihtoehto, kondomi tai vasektomia, jos ei tosiaan lapsia halua. Keskeytettyä yhdyntää ja ns. varmoja päiviä voi käyttää, jos lapsi ei ole katastrofi. Tärkeintä että teet selväksi, että ehkäisy on nyt vuorostaan miehen vastuulla ja annat tarkan päivän kun lopetat pillerit.

Vierailija
16/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä pillerit pois ja kumi tilalle? kirjoitti:

Lisättäköön että vasektomiaan mies ei missään nimessä suostu (vaikkei siis lapsia enää halua), kokee sen miehisyytensä laskuna.

Onpas sulla itsekäs idiootti mies. Yök

Vierailija
17/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä se sanoo kun sä kerrot että on sen vuoro, ja että sä olet jo ehkäissyt 10 vuotta?

Vierailija
18/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadat tuhannet naiset eivät syö pillereitä ja pärjäävät vallan hyvin. Oikeastaan miljoonat naiset. Hormoonit eivät ole hyväksi sinulle selvästi, koska kärsit niistä. Pillereiden hormonit eivät ole hyväksi luonnolle, kaloille ja vesistöille. 

Vierailija
19/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas lietsotaan yhtä paria eroon.

Vierailija
20/35 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet vuosikymmeniä rasittanut kehoasi, on kohtuullista että mieskin ottaa välillä vastuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä