Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin Hesassa asuntoesittelyssä vahingossa semmoisen sinisen suojan päähäni, asunnonvälittäjä rupesi nauramaan

Vierailija
13.04.2018 |

Aika ylimielistä käytöstä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No - eihän se kauhean fiksua ollut, mutta tilanne varmaan yllätti ja pokka petti. Ja ehkä kuitenkin olit vähän koomisen näköinen.

Vierailija
2/9 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ollut, että vitsi vitsi. ;D Ei ihme, että naurahti, vaikka pitäisi pokan pysyäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitin juuri lisätietoja eräästä myytävästä asunnosta. Kiinteistönvälittäjä (vanhempi mies) ei vastannut kysymyksiini vaan alkoi kysellä, missä asun ja millainen perhe minulla on ja ilmoitti sitten, että kyselemäni asunto on liian pieni meille. Teki mieli lyödä ylimieliselle ääliölle luuri korvaan samantien.

Vierailija
4/9 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sininen suoja?

Mutta joo, ihmiset on vaan ihmisiä, naurattaa niitäkin joskus. Ja asuntoesittelijät ei todellakaan ole "asiakaspalvelijoista" niitä ystävällisimpiä/asiallisimpia/kohteliaimpia. Aika p-päitä ainakin ne joihin mä oon törmännyt, asiakaskarkottajia.

Vierailija
5/9 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut aika outoa ja epärehellistä, jos ei olisi nauranut.

Vierailija
6/9 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se kenties "tappisuoja" ?

Vierailija
7/9 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt suihkuun. Kyllä siinä olisi välittäjän hymy hyytynyt.

Vierailija
8/9 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sininen suoja?

Mutta joo, ihmiset on vaan ihmisiä, naurattaa niitäkin joskus. Ja asuntoesittelijät ei todellakaan ole "asiakaspalvelijoista" niitä ystävällisimpiä/asiallisimpia/kohteliaimpia. Aika p-päitä ainakin ne joihin mä oon törmännyt, asiakaskarkottajia.

Se sininen suoja, joka laitetaan jalkoihin, jotta kengistä ei tule likaa sisälle. Eli ei ihme, että nauratti... Jo siitä pitäisi tajuta, ettei se ole päähän, koska niiden pussien sisällä on kengistä jäänyttä pölyä, santaa, likaa jne.

Vierailija
9/9 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako asuntoesittelyssä käydä kusella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän