En pidä ihmisistä
En pidä ihmisistä yleisesti. Puhun tässä siis niistä, jotka ovat minulle tuntemattomia. Kysymyksiä?
Kommentit (10)
En minäkään. Se on hyvin kuluttavaa.
Silti vietät aikaa keskustelupalstalla, joka on täynnä muita ihmisiä. Miksi kidutat itseäsi?
Haaveiletko ikinä esim. zombimaailmanlopusta..?
t. en minäkään.
En tykkää minäkään ihmisistä. Mahdollisimman vähän kontaktia ihmisiin , elämä niin paljon helpompaa.
Olen samaa mieltä, ylimääräisistä ihmisistä on pelkkää harmia. Miten olet onnistunut pitämään ulkopuoliset loitolla?
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, ylimääräisistä ihmisistä on pelkkää harmia. Miten olet onnistunut pitämään ulkopuoliset loitolla?
En ole ap, mutta itse asun perähikiällä, missä oikeasti ei töihin kävellessä näy muita ihmisiä. Käyn kaupassa vasta n. puoli tuntia ennen sulkemista niin ei tarvitse olla sillipurkissa.
Roskat vien keskiyöllä niin ei tarvitse vääntää small talkia naapureitten kanssa. Vietän vapaat ja lomat kotona. Ystäviä ei ole, koska en ole koskaan sellaisia tarvinnut. Mies on kyllä, mutta hän on ainoa ketä siedän, ja toisteppäin.
Ehkä ollaan jotenkin outoja :(
Onko normaalia, jos olen 17 ja tunnen samalla tavalla ihmisiä kohtaan?
Hah. Olen 44v and i feel your pain. Isolla kädellä voisi joku kulkutauti verottaa populaa. Semmonen 4.5 miljardin hävikki olisi ok. turkulaiset ensin.
Riittää ku tuota ukkoa kattelee päivät, siinäki on välillä liikaa kestämistä, mä väsyn, jos joutuu olee paljo tekemisis ihmisten kans, eläimet on paljo mukavampaa seuraa.
Itsekäs narttuhan sinä olet, et muuta