Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä ihmisistä

Vierailija
13.04.2018 |

En pidä ihmisistä yleisesti. Puhun tässä siis niistä, jotka ovat minulle tuntemattomia. Kysymyksiä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs narttuhan sinä olet, et muuta

Vierailija
2/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Se on hyvin kuluttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti vietät aikaa keskustelupalstalla, joka on täynnä muita ihmisiä. Miksi kidutat itseäsi?

Vierailija
4/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveiletko ikinä esim. zombimaailmanlopusta..?

t. en minäkään.

Vierailija
5/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää minäkään ihmisistä. Mahdollisimman vähän kontaktia ihmisiin , elämä niin paljon helpompaa.

Vierailija
6/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, ylimääräisistä ihmisistä on pelkkää harmia.  Miten olet onnistunut pitämään ulkopuoliset loitolla?

Vierailija
7/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, ylimääräisistä ihmisistä on pelkkää harmia.  Miten olet onnistunut pitämään ulkopuoliset loitolla?

En ole ap, mutta itse asun perähikiällä, missä oikeasti ei töihin kävellessä näy muita ihmisiä. Käyn kaupassa vasta n. puoli tuntia ennen sulkemista niin ei tarvitse olla sillipurkissa.

Roskat vien keskiyöllä niin ei tarvitse vääntää small talkia naapureitten kanssa. Vietän vapaat ja lomat kotona. Ystäviä ei ole, koska en ole koskaan sellaisia tarvinnut. Mies on kyllä, mutta hän on ainoa ketä siedän, ja toisteppäin.

Ehkä ollaan jotenkin outoja :(

Vierailija
8/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia, jos olen 17 ja tunnen samalla tavalla ihmisiä kohtaan?

Vierailija
9/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Olen 44v and i feel your pain. Isolla kädellä voisi joku kulkutauti verottaa populaa. Semmonen 4.5 miljardin hävikki olisi ok. turkulaiset ensin.

Vierailija
10/10 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää ku tuota ukkoa kattelee päivät, siinäki on välillä liikaa kestämistä, mä väsyn, jos joutuu olee paljo tekemisis ihmisten kans, eläimet on paljo mukavampaa seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi