Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat treffit, pari pulmaa!

A.d.a
13.04.2018 |

Oon siis 21v opiskelijanainen ja tapasin paria vuotta vanhemman jätkän pari päivää sitten baarissa. Mies oli oikein mukava, ja vaihdoimme molemminpuolin numeroita, jonka jälkeen pian sovimmekin tapaamisen. Ongelmani on se, että olemme menemässä kaupungille fillaroimaan, ja tämä aiheuttaa niin sanotun "vaate-ongelman". Laittaisitteko itse päällenne urheilulliset vaatteet, vai jotain hieman fiinimpää? Toinen ongelma on se, että en tiedä pitäisikö kaivaa vanha kypärä päähän vai mennä ilman? Jos miehellä on kypärä ja minulla ei, hän leimaa minut pissikseksi, ja jos tilanne on toisinpäin tilanne on yhtälailla nolo ja kiusallinen. Miten toimisitte?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.d.a kirjoitti:

No se siinä just on, ku mun pyörä on lukioaikainen pinkki jopo haha! Ei siis mitään vauhtilenkkeilyä, vaan ihan tavallista pyörimistä kaupungilla ja puistossa. Jätkä lupas tuoda viinipullon mukanaan, eli johonki piknikille olis tarkotus pysähtyä jos säät vaan sallii. Kypärää en siis ikinä käytä, mut ajattelin et pitäskö esittää mallikelpoista jätkän silmissä.

Se kypärä voisi olla aika söpö tuon pyörän kanssa. Vähän silleen vinossa ja hiukset leiteillä. Ja joku kiva pilkullinen mekko. 

Vierailija
22/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta kyllä:-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisit sinäkin jonkun ihan oikean ongelman.

Vierailija
24/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A.d.a kirjoitti:

No se siinä just on, ku mun pyörä on lukioaikainen pinkki jopo haha! Ei siis mitään vauhtilenkkeilyä, vaan ihan tavallista pyörimistä kaupungilla ja puistossa. Jätkä lupas tuoda viinipullon mukanaan, eli johonki piknikille olis tarkotus pysähtyä jos säät vaan sallii. Kypärää en siis ikinä käytä, mut ajattelin et pitäskö esittää mallikelpoista jätkän silmissä.

Lainaa nyt hyvä ihminen jostas edes polkupyörä. 

Ei kyllä tässä rahatilanteessa uutta pyörää oikein pysty yksiä deittejä varten ostamaan. Ihan hyvin tollaki on luennoille päässy:-)

Vierailija
25/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkisit sinäkin jonkun ihan oikean ongelman.

Mä en nyt ymmärrä, et mitä vikaa tässä kysymyksessä oli.. Kuka on kieltänyt keskustelemasta myös aivan kevyistä asioista?

Vierailija
26/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.d.a kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A.d.a kirjoitti:

Ei kyllä tässä rahatilanteessa uutta pyörää oikein pysty yksiä deittejä varten ostamaan. Ihan hyvin tollaki on luennoille päässy:-)

Lai-naa.

Vierailija
27/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.d.a kirjoitti:

Niin mikä?

Vierailija
28/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A.d.a kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A.d.a kirjoitti:

Lai-naa.

Mut siis ymmärrä nyt, että me mennään kaupungille hyörimään hetkeksi. Ei se pyörä ole tässä mikään mietinnänaihe.

Vierailija
29/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A.d.a kirjoitti:

Niin mikä?

Oho hups unohin lainata ton yhenXD Aiempana yks kirjottaja sano että kypärä plus letit ois söpö yhdistelmä!

Vierailija
30/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää pyöräily teidän mielestä outo juttu treffeillä yleensäkin?

Vierailija
31/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HalååXD

Vierailija
32/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spandexit, neonkypärä ja nopeat lasit.

Kunnon vauhdikkaat cyclomaanin varusteet kannattaa vetäistä päälle. Eihän sitä tiedä jos mies yritää lähteä kesken treffien pakoon ja täytyy ryhtyä takaa-ajoon. Näin varmistetaan, että saat rakkauden kiinni ja pääset hänen kanssa naimisiin. Kyllä ne yleensä ensimmäisen sadan kilometrin jälkeen luovuttaa ja antautuu sinulle.

Vierailija
33/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.d.a kirjoitti:

Onks tää pyöräily teidän mielestä outo juttu treffeillä yleensäkin?

Ei. Minä poljen, sinä ohjaat.

Vierailija
34/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kellää mitää mielipidettä tohon varsinaiseen kysymykseenXD

Vierailija
35/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.d.a kirjoitti:

Mikä se oli?

Vierailija
36/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A.d.a kirjoitti:

Mikä se oli?

Täähän siis toimii niin, että alkuperäinen viesti löytyy ensimmäisenä!

Vierailija
37/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette menemässä? Mitä se tarkoittaa? Oletko ma_mu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi