Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat treffit, pari pulmaa!

A.d.a
13.04.2018 |

Oon siis 21v opiskelijanainen ja tapasin paria vuotta vanhemman jätkän pari päivää sitten baarissa. Mies oli oikein mukava, ja vaihdoimme molemminpuolin numeroita, jonka jälkeen pian sovimmekin tapaamisen. Ongelmani on se, että olemme menemässä kaupungille fillaroimaan, ja tämä aiheuttaa niin sanotun "vaate-ongelman". Laittaisitteko itse päällenne urheilulliset vaatteet, vai jotain hieman fiinimpää? Toinen ongelma on se, että en tiedä pitäisikö kaivaa vanha kypärä päähän vai mennä ilman? Jos miehellä on kypärä ja minulla ei, hän leimaa minut pissikseksi, ja jos tilanne on toisinpäin tilanne on yhtälailla nolo ja kiusallinen. Miten toimisitte?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypärä päähän ja vaatteet, joissa viihdyt!

Vierailija
2/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kypärään en edes miettisi vaan laittaisin päähäni ilman muutta. Lapsesta asti siihen tosin jo tottunut että se menee päähän kuin itsestään. Enkä kyllä lähtisi hienostelmaankaan vaan laitaisin ihan arkisesti liikuntaan paremmin sopivat vaatteet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnalliset, mutta sen verran fiksut, että voi pysähtyä, vaikka kahville

Vierailija
4/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin farkut ja tennarit, enkä kypärää. Mutta olenkin vanha pieru, joka ei ole koskaan käyttänyt pyöräillessä kypärää, eikä aio käyttääkään. 

Vierailija
5/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkäkö ehdotti pyöräilyä? Olen melko varma, että haluaa esitellä keulimistaitojaan sinulle ja tehdä sillä vaikutuksen.

Vierailija
6/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypärä päähän, ja farkut, tennarit ja siisti mutta mukava paita. Eli semmoiset jossa voit mennä kahville, mutta kuitenkin rennot.

Vierailija
7/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna eka kerralla, voit saada taudin, tai korkeintaan blowjob

Vierailija
8/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkäkö ehdotti pyöräilyä? Olen melko varma, että haluaa esitellä keulimistaitojaan sinulle ja tehdä sillä vaikutuksen.

Jugurttipurkista leikelty räpätin sit pinnojen väliin pyykkipojalla! Poika ihastuu sinuun ikihyviksi, menette naimisiin, saatte 4 pellavapääpoikaa ja yhden tytön. En tiedä toimiiko, mutta saapihan sitä kokkeilla.

Vierailija
9/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spandexit, neonkypärä ja nopeat lasit.

Vierailija
10/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Kun kaverin kanssa käydään fillaroimassa, niin sillä on kypärä ja mulla ei. Mulla ei, koska en ole sitä jaksanut hankkia. En ole tuota sen enempää miettinyt. Järkeväähän se on kypärää pitää jos paljon pyöräilee kun onnettomuuten sitä joskus joutuu kuitenkin.

Vierailija
11/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites pikkarit?

Vierailija
12/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites pikkarit?

Säämiskällisten pyöräilyhousujen (ns. vaippapöksyt) ei käytetä alushousuja. 

Vierailija
13/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame ja ilman pikkareita, kypärä on turha

Vierailija
14/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä että satula on päin persettä.

Vierailija
15/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä ongelmia.

Vierailija
16/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen pyörä sinulla on? Jos on mummomallia, niin ei kypärää, mutta jos on maastopyörä niin sitten kypärä. Tämä nyrkkisääntö toimii ainakin Lieksassa.

Vierailija
17/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se siinä just on, ku mun pyörä on lukioaikainen pinkki jopo haha! Ei siis mitään vauhtilenkkeilyä, vaan ihan tavallista pyörimistä kaupungilla ja puistossa. Jätkä lupas tuoda viinipullon mukanaan, eli johonki piknikille olis tarkotus pysähtyä jos säät vaan sallii. Kypärää en siis ikinä käytä, mut ajattelin et pitäskö esittää mallikelpoista jätkän silmissä.

Vierailija
18/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.d.a kirjoitti:

No se siinä just on, ku mun pyörä on lukioaikainen pinkki jopo haha! Ei siis mitään vauhtilenkkeilyä, vaan ihan tavallista pyörimistä kaupungilla ja puistossa. Jätkä lupas tuoda viinipullon mukanaan, eli johonki piknikille olis tarkotus pysähtyä jos säät vaan sallii. Kypärää en siis ikinä käytä, mut ajattelin et pitäskö esittää mallikelpoista jätkän silmissä.

Julkijuopottelu on laissa kiellettyä ja kypärän käyttö on lakisääteistä.

Vierailija
19/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsimys

Vierailija
20/37 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.d.a kirjoitti:

Lainaa nyt hyvä ihminen jostas edes polkupyörä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan