Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä mies, mutta tupakoi :(

Vierailija
13.04.2018 |

Harmittaa... Tapasin symppiksen, kunnollisen ja lempeän miehen, mutta en pääse yli hänen tupakoinnistaan. En vaan pysty kestämään sitä hajua. Olenko pikkumainen, jos jätän hänet tupakoinnin takia?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinun päätöshän se on. Voisi kuitenkin miettiä onko tuo niin iso asia jos muut isot linjat on kunnossa. Kukaan ei nimittäin ole täydellinen ja tupakoinnin voi lopettaa.

Vierailija
2/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sulle tärkeä kysymys niin ei. Eihän se tupakoivan pussailu maistu hyvälle ja se haju on karmea. Itse aloin seurustella nuoren miehen kanssa, joka sekä ryyppäsi että tupakoi. Oma-aloitteisesti hän molemmat toiminnot lopetti, kun seurustelun merkeissä muuttui vakavammaksi. Mutta tällainen on mahdollista vain jos ko henkilö haluaa itse tehdä muutoksen. Ei se nalkuttamalla ja käskemällä tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinun päätöshän se on. Voisi kuitenkin miettiä onko tuo niin iso asia jos muut isot linjat on kunnossa. Kukaan ei nimittäin ole täydellinen ja tupakoinnin voi lopettaa.

Mut onhan se tosi rasittaavaa haistella tupakan käryä 24/7, jos itse ei polta. Jos on alkana tapailla miestä, niin nyt on vielä helppo erota, kuin sitten vauva sylissä.

Vierailija
4/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä yrittäisin saada häntä vaihtamaan sähkötupakkaan, koska se ei haise. Kestäisitkö sitä?

Vierailija
5/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala itsekkin polttamaan niin ei häiritse.

Vierailija
6/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hänelle nuuskaa, se on savuton vaihtoehto tupakalle.

Vierailija
7/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet virheetön voidaksesi vaatia täydellisyyttä?

Vierailija
8/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, yleensä jännikset tupakoi. Kannattaa kestää se tai sitten vaihtaa tupakoimattomaan kilttimieheen ja antaa seksielämän kärsiä.

Vierailija
9/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen tottuu :D Mieheni tupakoi enkä enää huomaa sitä mitenkään.

Vierailija
10/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin tupakoitsijoilla haisee hengitys ihan viemärille. Tuossa tapauksessa olis varmasti pakko jättää.

Vierailija
11/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai jätät. Onhan tuo nyt ihan ehdoton turn off, kun se täydellinen unelmien prinssi kuitenkin odottaa sinua tuolla jossain valmiina rakastumaan sinun virheettömyyteesi.

Vierailija
12/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoimatomuus ei ole täydellisyyttä vaan lähinnä minimivaatimus.

Vierailija
13/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin tupakoin ja aion tupakoida jatkossakin. En huolisi tupakoivaa naista koska en halua vammaisia lapsia.

Vierailija
14/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en pystyisi aloittamaan suhdetta tupakoitsijan kanssa. Ne vaan haisevat niin kuvottavalle.

Vierailija
15/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoimatomuus ei ole täydellisyyttä vaan lähinnä minimivaatimus.

Hyvin teille menee valtion propaganda läpi. Varsinaisia lampaita.

Vierailija
16/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin vähän aikaa tupakoivaa miestä, mutta en vaan voinut sietää sitä hajua loppujen lopuksi. Asunnossani ei ole parveketta, joten poltti sitten ikkuna auki, mutta se haju levisi kuitenkin koko asuntoon. Hänen asuntonsa haisi taas ihan hirveälle. 

Päätin sitten lopettaa tapailun. Ja tuolla tupakoinnilla ihan varmasti saa keuhkosyövän jossain vaiheessa.  

Vierailija
17/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on jo itsessään turnoff mutta lisäksi se myös kertoo laajemmin ko. henkilön asenteesta ja elämänarvoista, eikä mitään myönteistä.

Vierailija
18/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä poltan, mies ei. Poltin jo vuosia ennen kuin tapasimme, mies ei ole koskaan polttanut. Onneksi hän ei ole niin pikkumainen että koko suhde olisi jäänyt aloittamatta yhden tavan takia. :D

Vierailija
19/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savuttomuus ei vielä takaa täydellisyyttä. Jokainen määrittelee itse mitkä puutteet sietää ja mitkä ei.

Tupakan haju on kyllä kamala. Se tarttuu kumppanista esimerkiksi sohvaan ja lakanoihin. Ainakaan itse en suostu nukkumaan tupakanhajuisissa lakanoissa. Tupakoitsijat eivät itse ymmärrä, että kuinka tupakoimaton haistaa tupakan eri tavalla. Vaikka toinen polttaisi vain parvekkeella, niin kyllä se haju vaatteiden mukana kulkeutuu sisälle. Ja tupakoijan pussailu on kyllä iljettävää.

Vierailija
20/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat ovat nykyään sen verran harvassa että se leimaa henkilön heti ns. alemman luokan edustajaksi. Lisäksi se on ihan oikeasti todella vastenmielinen haju, bussissakin on joskus pakko siirtyä jos joku röökaaja istuu lähelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme