Kauanko Finavia saa kiusata ihmisiä?
Jos syy olisi työntekijöissä eikö johto voi ottaa lisää työntekijöitä?
Jos syy on johdossa, eikö työntekijät voi kertoa sitä ja mennä lakkoon koska homma ei toimi?
Vertailun vuoksi:
Kun kone laskeutui Venetsiaan, olin bussissa menossa kaupunkiin 25 minuutissa. Vaikka laukkukaruselliin nro 4 tuli 4n koneen laukut. Ei onnistu Suomessa koskaan nyky Finavialla.
Kommentit (13)
Ei nuo vielä ole kiusanneet kertaakaan
Ei varmaankaan jos eivät tule sinun kotiisi
Työläiset irtisanottiin niin eivätpä todellakaan tule enää takaisin. Johdon syy, menkööt itte töihin ruuhkia purkaan!
Ministerin pitäisi tehdä jotain.
Ei nyt yhden kahden ihmisen nuha voi ruuhkauttaa kenttää.
En vaan ymmärrä kuinka kauan tätä katsotaan.
Ja koetetaan ymmärtää.
Kyllä komentoketjusta pitäisi löytyä vastuun kantaja?
Kuka se on?
Kyllä, ei edes Lontoon isoilla kentillä oöe niin hidas matkalaukkujen saapuminen hihnalle kuin Helsinki-Vantaalla. Aina ollut noin hidas, mikä mättää? Ilmeisesti vedetään niin vähällä työntekijämäärällä, että vaan kestää ja kestää...
Mariskaa. Mä nautin. Näette mitä säästöt aiheuttavat. Ja tuota paskaa te äänestitte.
Ennen Suomessa oli todella nopea laukkujen saapuminen ellei sitten sattunut niin että tuli useampi kone samoihin aikoihin kentälle. Kun väki vähenee kaikki hidastuu. Kohta on varmaan itsepalvelu eli haet laukkusi itse koneen ruumasta.
Miehet tekevät huippuliksalla lastaustöitä.
Ilmailualan naurettavat "sankariahtaajat".
Suomennos: ei koskaan.
Viimeksi kun tulin Helsinkiin koneella niin laukku tuli karuselliin juuri silloin kun itse ehdin sinne. Laukku käteen ja ulkona odottavaan kaverin autoon. Meni ehkä 5 min siitä kun pääsin koneesta siihen kun olin autossa
Näin se oikeassa maailmasa tapahtuu, ei Suomessa.
Ainakaan kymmeneen vuoteen en ole saanut laukkuani nopeasti. Matkakohteet olleet Berliini, Lontoo (toista kymmentä kertaa), Amsterdam, Madeira, Mallorca, Turkki, Kreikka. Ja saapumiset on olleet keskipäivästä keskiyöhön. Matkustajista ei välitetä niin yhtään.
Koko työvaihe täytyy ulkoistaa, se ei muuten toimi.
Kiitos ammattiliittojen.