Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Standard vai Superior. Kumman hotellihuoneen valitset lomaillessa?

Vierailija
12.04.2018 |

Itse superiorin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sviitti tietenkin. Superior on wt.

Vierailija
2/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Köyhät tyytyy superioriin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä ja minkälainen loma. Usein en tarvitse tavallista huonetta kummempaa, kun en siellä aikaa vietä. Joskus tosin haluan satsata esim. merinäköalaan ja parvekkeeseen.

Vierailija
4/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, otamme aina apartmentin ihan tavallisesta talosta. Vain työmatkoilla majoitun hotellissa. Lomalla haluan tilaa laittaa itse aamiaista ja iltapalaa, ja mahdollisuuden asua mahdollisimman kodinomaisesti.

Vierailija
5/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kumpaakaan, otamme aina apartmentin ihan tavallisesta talosta. Vain työmatkoilla majoitun hotellissa. Lomalla haluan tilaa laittaa itse aamiaista ja iltapalaa, ja mahdollisuuden asua mahdollisimman kodinomaisesti.

Itse taas lomalla pidän siitä, että menen valmiiseen pöytään. Ei tartte siivota, tai tehdä tiskiä ruokailun jälkeen. Ruuan laittoa kun tulee tehtyä ihan arkena tarpeeksi.

Vierailija
6/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin hotellista. Esim. Helsingin Kämpissä normihuonekin on hyvä.

Ulkomailla ja maakunnissa varaan järjestään hieman perushuonetta paremman, jos sellainen on saatavilla.

Vierailija
7/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lomakohteesta, hotellista ja loman pituudesta. 2-3 yötä pystyy nukkumaan melkein missä tahansa minihuoneessa, mutta pidemmälle lomalle haluan isomman huoneen. En yleensä majoitu asuntomajoitukseen (esim. airbnb) tai apartment-hotelleihin vaikka niissä olisi mukavasti tilaa, koska haluan pitää lomaa myös kotitöistä. Ei loma tunnu lomalta jos joutuu itse siivoamaan, tiskaamaan ja laittamaan ruokaa.

Vierailija
8/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen huoneen. En yleensä vietä siellä kuitenkaan paljon aikaa, lähinnä aamulla hetki ennen aamiaista ja illalla tunti, pari ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
9/14 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Standart yleensä...

Vierailija
10/14 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikasta ja hotellista.

Standard ei kelpaa jos on kokolattiamatto ja ei ole minibaaria.

Vierailija
11/14 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hinta-laatusuhteesta ja onko oikeasti muuta eroa kuin joku pari neliötä tai ei sitäkään.

Ulkomailla aina merinäköala, parveke ja all inc. Sviittiä ei kannata ottaa kun ei siellä kuitenkaan olla kuin yöllä nukkumassa.

Vierailija
12/14 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nousukkaat tyytyy sviittiin. Luksussviitti sen olla pitää.

Vierailija
13/14 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lomakohteesta, hotellista ja loman pituudesta. 2-3 yötä pystyy nukkumaan melkein missä tahansa minihuoneessa, mutta pidemmälle lomalle haluan isomman huoneen. En yleensä majoitu asuntomajoitukseen (esim. airbnb) tai apartment-hotelleihin vaikka niissä olisi mukavasti tilaa, koska haluan pitää lomaa myös kotitöistä. Ei loma tunnu lomalta jos joutuu itse siivoamaan, tiskaamaan ja laittamaan ruokaa.

Harvoin valmistamme mitään aamupalaa kummempaa vaikka airbnb-majoituksessa usein ollaankin. Kivointa niissä on se yhteinen oleskelutila jossa voi vaikka etkoilla tai muuten vaan viettää yhdessä aikaa jos ei jaksa kaupungille lähteä.

Vierailija
14/14 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harvoin tulee etkoiltu sen kummemin mitä nyt joku drinksu juodaan samalla kun laittaudutaan.

Jos on kavereita "etkoilemassa" meidän huoneessa niin he pötköttelee sängyllä, istuu soffalla tai notkuu parvekkeella...ja menoksi :)