Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai voiko Kela muka vaatia, että ihminen myy autonsa?

Vierailija
12.04.2018 |

Jos hakee toimeentulotukea ja sattuukin olemaan auto, niin se pitää myydä jos niin vaaditaan. Jumal..ta tätä hommaa!!

Jos ois huono tsäkä ja sais potkut töistä. Ja rahahommat pissis, niin auto pitäis myydä alta. Ja entä sitten, kun se työssäkäyntialue on kai 150 kilsaa. Ja sit työkkäri osoittaakin samaan aikaan työn kaukaa ja minä myyn autoa samaan hetkeen, niin saankohan vielä kaupan päälle karessin. Kun itse aiheutan sen, etten voisi työssä kulkea. Siinäpä soppa jota yhteiskunta keittää oikein hauduttamalla viimisen päälle!!

https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201804122200874300_u0.shtml

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites sitten nämä rikastuttajat ajelevat hienoilla autoilla onko kela myynyt sitten tiedän autot niille että pääsevät ajeleen

Vierailija
22/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää myydä, omaisuus käytetään ensin ja sitten voi saada toimeentulotukia

Työkaverille sanottiin, että myy asunto. Luulen, että on kiinni Kelan virkailijasta mitä vaativat. Tämä Hesassa.

Jossain oli artikkeli, jossa tuilla elävä perhe  vaati, että Kelan pitää maksaa hänen omistusasuntonsa lainat, ja oli ihmeissään, kun ei mennyt läpi.

Aikamoista alkaa olla nuo vaatimukset. Sittenhän pitäisi kaikille tt-asiakkaille ostaa auto Kelan piikkin ja varmaan huoltokin ja bensarahat. Ei paljon ole tajua mihin rahat riittää.

Mutta todellakin luulisi, että aiemmin hankitun halvan auton saa pitää, jos on tarkoitus töitä hakea, mutta esimerkiksi perintömökki pitää kuulemma myydä, vaikkei siitä juuri paljon rahaa tulisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää myydä, omaisuus käytetään ensin ja sitten voi saada toimeentulotukia

Työkaverille sanottiin, että myy asunto. Luulen, että on kiinni Kelan virkailijasta mitä vaativat. Tämä Hesassa.

Asuntoa jossa itse asuu ei tarvitse myydä saadakseen toimeentulotukea. Jos työkaverisi on oikeasti saanut tuollaisen päätöksen niin se on virhe. Noihin juttuihin on kyllä ihan selkeät säännöt eikä riipu virkailijasta.

Vierailija
24/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kela ymmärtääkseni vaadi myymään mitään, sossu sen sijaan vaatii.

Vierailija
25/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossa on kai jotkut neliörajat henkilöä kohti. Tuttuni asuu yksin perimässään isossa ok-talossa, eikä saa siksi mitään tukia. Asunto katsotaan neliöiltään liian suureksi yhdelle hengelle.