Missä vaiheessa tapailua on ok udella mieheltä asioita?
Missä vaiheessa tapailua on ok kysyä mieheltä tämän arvoista, näkemyksistä, mielipiteistä, poliittisista suuntauksista mitä hän kannattaa, suhtautumisesta tasa-arvoon, onko homo- tai transfobinen...? Jos haluan keskustella näistä asioista jo alussa, olen useasti saanut kuulla olevani ylianalysoija, vaikea, jeesustelija, raskasta seuraa... Ja jos otan näitä asioita aiheeksi vasta kun tapailua on jatkunut jonkin aikaa, ja ilmi tulee jotain mikä tappaa kiinnostukseni, niin olen useasti saanut kuulla olevani harhaan johdattaja, ylianalysoija, ärsyttävä, vaikea... En mielestäni ole noista mitään muuta kuin ehkä kova analysoimaan, ja haluan vain löytää minulle oikeasti sopivan puolison.
Missä vaiheessa tapailua te keskustelette?
Kommentit (16)
Minä keskustelen just siinä vaiheessa kun itse haluan, ja jos se ei herralle kelpaa, olkoon ilman. Ei se silloin ansaitsekaan mua. En ala muuttaa persoonallisuuttani tai luonnollista käyttäytymistäni ketään miellyttääkseni. Jos ei tykkää musta tällaisena kuin olen, niin parempi ettei tavata enää.
Ekalla tapaamisella puhuttiin näistä aviomieheni kanssa. Eihän ihmiseen voi tutustua, ellei keskustele. Ap on tavannut muuten vain ääliöitä.
Olisinpa itsekin tajunnut parikymppisenä pohtia tuollaisia asioita. Olisin valinnut lasteni isän ihan toisin.
Keskustelen asioista heti alussa. Muutoin tuhlaisin aikaani ihan turhaan tyyppiin. Jos joku haluaa leimata ylianalysoijaksi niin se ei ole minulta pois. Parempi seuloa ne huonon arvomaailman (=rasistit, juntit, sovinistit, rikolliset, lapsivihaajat, homofoobikot jne.) omaavat heti pois. Samoin otan esille alkoholin kulutuksen, tupakoinnin, liikkumattomuuden heti alussa.
Kysy heti. Miksi lykkäämään? Tosin naisten poliittiset yms. näkemykset ovat (yleensä) niin typeriä, että saatat säikyttää niitä ilmaisemalla äijän pois. Saamasi palautteen perusteella kannattaisi olla varovainen näkemyksien ilmaisussa.
T: mies
Samoin kysyn heti alussa, onko allergioita. Jos mies olisi koirille allerginen, niin en tapaisi toista kertaa (tai edes ekaa kertaa, jos netin kautta kalastellaan). En koskaan luopuisi koiristani miehen takia, joten miksi edes tavata allergikkoa? t. 5
Me puhuttiin eka tapaamisella tuntikaupalla, ja kyllä siinä perustietojen lisäksi selvisi aika paljon mielipiteitä ja arvoja. Ammatti ja koulutuskin kertoi jotain. Ainoastaan jotkut harrastukset hiukan yllätti ( darts, metsästys, kalastus yms)
Mistä sitä treffeillä puhutaan, jos ei just noista henkilökohtaisista asioista? Miten toiseen voi edes tutustua muuten?
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa itsekin tajunnut parikymppisenä pohtia tuollaisia asioita. Olisin valinnut lasteni isän ihan toisin.
No millä perusteella sä valitsit? Musiikkimaun ja makeen auton?
Ei koskaan tuossa mielessä kun sinä aiot udella, eli kuvitellen että omalla mielipiteelläsi niihin on jotain merkitystä. Naisen ei kannata vaivata päätään politiikalla ja muilla sellaisilla asioilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millä perusteella sä valitsit? Musiikkimaun ja makeen auton?
varmaan oli narikan pitkin ja jännin
Ekoilla treffeillä tietty tai mielummin jo niitä ennen jos tutustutte esim. netissä. Ei kukaan kestä mitään rasistia kuitenkaan saati homofoobikkoa joten miksi tuhlata aikaa.
En ole vielä käynyt nettitreffeillä, mutta jos ne ovat tuollaisia työpaikkahaastatteluja niin jätän väliin. Itse asiassa tuo kuulostaa vielä paljon pahemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä treffeillä puhutaan, jos ei just noista henkilökohtaisista asioista? Miten toiseen voi edes tutustua muuten?
Eihän täällä monikaan puhu mitään ekoilla deitillä vaan siirtyy heti testaamaan ominaisuuksia sängyssä. Kuulema tutustuminen on ihan turhaa ajanhukkaa mikäli ei ekalla kerralla pääse painamaan.
Saa kysyä esim onko aseenkantolupaa, mutta ei sitä mihin asetta käyttää. Paitsi jos olet yh.
Ei missään vaiheessa. Naisen ei kuulu vaivata päätään tuollaisilla asioilla tai haluta keskustella. Keskity näyttämään nätiltä ja olemaan kiva tapailemallesi miehelle. Kemia ratkaisee.