Kuka on sinun tämänhetkinen julkkis-ihastuksesi?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Leonardo DiCaprio. :D Siitäkin huolimatta, että se deittailee pelkästään nuoria mallityttösiä ja vaikuttaa jotenkin kypsymättömältä.
Mielestäni Leo on nykyisin hotimpi kuin ihan nuorena. Okei, oli se Titanicissa ihana, mutta samalla näytti ihan lapselta. Nyt Leossa on jotain sellaista karismaa, mitä ei nuorena ollut. Ja siis en minäkään innostu niistä epämääräisistä rantakuvista, jossa Leolla roikkuu maha ja parta on kuin risukasa, mutta sliipattuna se on tosi komea.
Mulla sama. Ihana mies ja paranee vaan vanhetessaan! Ihailen myös hänen uraansa, kun on tehnyt niin paljon huippusuorituksia ihan pienestä pojasta asti. Yleensähän näillä lapsitähdillä lähtee touhu jossain vaiheessa lapasesta, mutta Leolla on pysynyt homma asiallisena naisseikkailuista huolimatta 😁 Olen jopa niin kova stalkkeri, että New Yorkissa ollessani kävin hiippailemassa hänen kämppänsä läheisyydessä.
Jenni vartiaseen rakastuin kun juteltiin keikan jälkeen vuosi sitten. Aion tehdä muuvit häneen päin vappu-keikalla.
Chris Hemsworth, yritän siirtää tosi elämän ihastusta häneen. Näyttävät vähän samalta, seuraavaksi alan kehittämään tunteita johonkin ihan eri näköiseen ja sitten ehkä oon kuivilla siitä saavuttamattomasta tosi elämän pakkomielteisestä ihastumisesta. Hope so.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leonardo DiCaprio. :D Siitäkin huolimatta, että se deittailee pelkästään nuoria mallityttösiä ja vaikuttaa jotenkin kypsymättömältä.
Mielestäni Leo on nykyisin hotimpi kuin ihan nuorena. Okei, oli se Titanicissa ihana, mutta samalla näytti ihan lapselta. Nyt Leossa on jotain sellaista karismaa, mitä ei nuorena ollut. Ja siis en minäkään innostu niistä epämääräisistä rantakuvista, jossa Leolla roikkuu maha ja parta on kuin risukasa, mutta sliipattuna se on tosi komea.
Mulla sama. Ihana mies ja paranee vaan vanhetessaan! Ihailen myös hänen uraansa, kun on tehnyt niin paljon huippusuorituksia ihan pienestä pojasta asti. Yleensähän näillä lapsitähdillä lähtee touhu jossain vaiheessa lapasesta, mutta Leolla on pysynyt homma asiallisena naisseikkailuista huolimatta 😁 Olen jopa niin kova stalkkeri, että New Yorkissa ollessani kävin hiippailemassa hänen kämppänsä läheisyydessä.
Satuitko näkemään Leoa? ;) En kestä, mäkin haluun sinne hiiviskelemään.
Severi Saarinen, Mikko Penttilä, Benedict Cumberbatch ❤️
Jimmy Kimmel, Keanu Reeves, Jeremy Renner...
Käykö myös kuvitteelliset henkilöt?
Tormud Game of Thronesista täällä.
Ei varmasn lasketa julkkikseksi, mutta tvstä tuttu.
Poliisit sarjasta Helsingin poliisi Sebastian Söderholm.
Ajattelin tänään lähteä aiheuttamaan Helsinkiin pahennusta..
Petri Penna!😍