Vihaan olla a-kuppinen lauta
Kommentit (47)
Minä taas rakastan olla a-kuppinen :) Meitä on moneen junaan. Ja kroppa on silti naisellinen, löytyy reittä ja pyllyä, hoikka vyötärö ja naisen lantio. Näytän timmiltä ja tissit istuu ihanasti kroppaan. Ei tarvi käyttää edes rintsikoita.
Pienirintainen on nuoremman ja naisellisemman näköinen kuin suuririntainen nainen. Varsinkin keski-ikään tullessa suuret rinnat (yleensä vielä suuren vatsan kanssa) saavat näyttämään mummolta.
Pienirintaiset naiset ovat usein kiinteitä ja hoikkia. Hyviä puolia heillä.
Mulla on isot rinnat, mutta olen ylipainoinen nyt, enkä pidä siitä. Paremmin voin, kun olin pienirintaisempi ja hoikempi.
Olen iloinen, että mulla on kaksi rintaa. Aika moni ikätoveri ja nuorempikin on sairastanut rintasyövän.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas rakastan olla a-kuppinen :) Meitä on moneen junaan. Ja kroppa on silti naisellinen, löytyy reittä ja pyllyä, hoikka vyötärö ja naisen lantio. Näytän timmiltä ja tissit istuu ihanasti kroppaan. Ei tarvi käyttää edes rintsikoita.
Mä taas olen tyytyväinen d-kuppi. Siro takamus ja sutjakat sääret kuuluu pakettiin.
No niin, päästiinhän sitä taas haukkumaan isorintaisia oikein antaumuksella. Eikö todellakin voisi olla niin, että laudat ja naudat ja kaikki siltä väliltä ovat kaikki ihan yhtä ihania, koska rinnat eivät koskaan ole vääränlaiset vaan jokaisella naisella juuri oikeanlaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen tyytyväinen d-kuppi. Siro takamus ja sutjakat sääret kuuluu pakettiin.
Ärsyttää kaltaisesi ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia ettei ole riipparit.
nimenomaan
kun täytät 35 niin ikätovereillasi roikkuu rinnat ja toivo menetetty silloin olet loistokunnossa!
Vierailija kirjoitti:
Et ole lauta jos sinulla on a-kuppi. Googleta mikä on lauta.
kyllä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kaltaisesi ihmiset.
sepä ikävää.
Mä taas kannustan kaikkia arvostamaan omaa kehoaan ja pitämään siitä huolta.
Yngwie Malmsteen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia ettei ole riipparit.
nimenomaan
kun täytät 35 niin ikätovereillasi roikkuu rinnat ja toivo menetetty silloin olet loistokunnossa!
Hyvilläg eeneillä isotkin pysyy terhakkaina yli nelikymppiseksi.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä sulle. Mulla on paksut reidet, ei hoikkaa vyötäröä ja yläkroppa lauta. Todella epäsopusuhtainen vartalo. Kylkiluut näkyy mutta muuten näyttää läskiltä.
-ap
Mulla on aa-kuppi. :) Eli ihan lauta, onneksi on edes hyvä perse. :D
Vierailija kirjoitti:
Oispa naisellinen kroppa
läskilauta..heeehehheee
Vierailija kirjoitti:
ap, älä hauku itseäsi laudaksi. ei sun rinnoissa ole mitään vikaa!
ei sillä OO rintoja
Et ole lauta jos sinulla on a-kuppi. Googleta mikä on lauta.