Oletko toimisto- tai arkistoapulaisena terveyskeskuksessa Helsingissä? Pitävätkö
ko. työntekijät omia vaatteita työssä vai onko heillä työasu? Työhön kuuluu pieneltä osin vastaanottohuoneissa käynti (tarvikkeiden täydennystä).
Kommentit (11)
Vielä nostan, onko kukaan tk:ssa töissä toimistohommissa, voiko pukeutua omiin vaatteisiin?
Eikö nykyään ole terv.keskuksessa oma vaatetus, ainakin joillain terveydenhoitajilla on?
mun kokemus on viime vuosikymmeneltä, mutta oli omat vaatteet + niiden päällä lyhythihainen työtakki.
Vierailija kirjoitti:
mun kokemus on viime vuosikymmeneltä, mutta oli omat vaatteet + niiden päällä lyhythihainen työtakki.
Kiitos.
ap
Tarkoitatko osastonsihteereitä? Meillä sairaalassa piti olla sairaalavaatteet. Olin HUS:lla töissä enkä potilaiden lanssa juuri tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko osastonsihteereitä? Meillä sairaalassa piti olla sairaalavaatteet. Olin HUS:lla töissä enkä potilaiden lanssa juuri tekemisissä.
Ei osastosihteeri, pikemminkin toimistoapulainen ja työ terveysasemalla. Lähetysten purkua, avustavia toimistotöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osastosihteeri, pikemminkin toimistoapulainen ja työ terveysasemalla. Lähetysten purkua, avustavia toimistotöitä.
Okei, anteeksi. Mun vastaus oli sitten aika tyhjän kanssa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, anteeksi. Mun vastaus oli sitten aika tyhjän kanssa. :D
Ei mitään, kiitos kuitenkin :). Varmaan voisi muuallakin terveydenhuollossa työskentelevät tietää noista "apulaisten" työasuista.
ups