Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko toimisto- tai arkistoapulaisena terveyskeskuksessa Helsingissä? Pitävätkö

Vierailija
12.04.2018 |

ko. työntekijät omia vaatteita työssä vai onko heillä työasu? Työhön kuuluu pieneltä osin vastaanottohuoneissa käynti (tarvikkeiden täydennystä).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
2/11 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä nostan, onko kukaan tk:ssa töissä toimistohommissa, voiko pukeutua omiin vaatteisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on työasu apulaisillakin.

Vierailija
4/11 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nykyään ole terv.keskuksessa oma vaatetus, ainakin joillain terveydenhoitajilla on?

Vierailija
5/11 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kokemus on viime vuosikymmeneltä, mutta oli omat vaatteet + niiden päällä lyhythihainen työtakki.

Vierailija
6/11 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun kokemus on viime vuosikymmeneltä, mutta oli omat vaatteet + niiden päällä lyhythihainen työtakki.

Kiitos.

ap

Vierailija
7/11 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko osastonsihteereitä? Meillä sairaalassa piti olla sairaalavaatteet. Olin HUS:lla töissä enkä potilaiden lanssa juuri tekemisissä.

Vierailija
8/11 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^tämä viimevuonna

Vierailija
9/11 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko osastonsihteereitä? Meillä sairaalassa piti olla sairaalavaatteet. Olin HUS:lla töissä enkä potilaiden lanssa juuri tekemisissä.

Ei osastosihteeri, pikemminkin toimistoapulainen ja työ terveysasemalla. Lähetysten purkua, avustavia toimistotöitä.

Vierailija
10/11 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osastosihteeri, pikemminkin toimistoapulainen ja työ terveysasemalla. Lähetysten purkua, avustavia toimistotöitä.

Okei, anteeksi. Mun vastaus oli sitten aika tyhjän kanssa. :D

Vierailija
11/11 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, anteeksi. Mun vastaus oli sitten aika tyhjän kanssa. :D

Ei mitään, kiitos kuitenkin :). Varmaan voisi muuallakin terveydenhuollossa työskentelevät tietää noista "apulaisten" työasuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi