Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkääs tää käytös: ala-asteikäisen lapsen 50v.-vanhemmat tuijottavat ja nauravat

Vierailija
12.04.2018 |

Ovat jostain syystä ottaneet minut silmätikukseen. Missä tahansa koulun tilaisuudessa näen tämän pariskunnan niin he tuijottavat ihan suoraan silmiin ja nauravat. Tuntuu ihan hullulta, enkä koskaan tiedä miten siihen tulisi reagoida, niin en sitten ole reagoinut mitenkään. Se tosin ei ole virnuilua lopettanut.

4-luokkalaisten tansseissa kun keskityin kuvaamaan omaa lastani niin tämä pariskunta tuijotti minua. Ukko on sellainen kalju, siis oikeasti kalju, ei kaljuksi ajeltu, ja akka on sellainen pitkäpäinen, hyvin pitkä nainen. Kulmakarvat ohuina viiruina piirretty korkealle otsaan.

En siis tunne heitä lainkaan, en tiedä kenen vanhempia ovat, mutta sitkeästi jaksavat huomioida minut ihan joka kerran.

Muiden vanhempien käytös on tokin yllättänyt omituisuudellaan muutoinkin, mutta kyllä tämä on omaa osastoaan juurikin siksi että emme edes tunne toisiamme millään tasolla. Mietin että kuinka kehtaavat ja ennen kaikkea - miksi?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista lääkitys.

Kyseisenlaisia tilanteita ei tapahdu koskaan, ehei. Kaikki on vain aloittajan mielikuvituksen tuotetta.

Vierailija
42/47 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aivan varmasti maalta! Maalta tulleet vanhemmat ovat tuoneet pk-seudulle huonot käytöstavat. Tunnen itse Pohjois-Suomesta muuttaneita ja ne on kaikista pahimpia selkäänpuukottajia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on aivan varmasti maalta! Maalta tulleet vanhemmat ovat tuoneet pk-seudulle huonot käytöstavat. Tunnen itse Pohjois-Suomesta muuttaneita ja ne on kaikista pahimpia selkäänpuukottajia. 

Ja niillä on todella vahva tuo henkisen kiusaamisen kulttuuri. Kiusataan hengiltä joku ja siihen liittyy just tollanen passiivis-aggressiivinen ryhmässä, pareittain tuijottelu/naureskelu. Yksinään näistä pohjosen poroista ei ole mihinkään. 

Vierailija
44/47 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulun joulujuhlissa ja lapseni entisen luokkalaisen isä otti kännykällä kuvia minusta. Siis mitä? Oli ystävänsä kanssa käytävällä ja kuvasi. Todella outoa. Sellainen eestiläinen kaljuidiootti. En pyst ymmärtämään.

Vierailija
45/47 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kuinka "nuori"? Jos ovat vain itse epävarmoja omasta iästään suhteessa lapsen ikään. 

Ja kummallisia viestejä että heti on psykoosi jos huomaa muiden käyttäytyvän epäasiallisesti/tuijottelevan. 

Itseä tuijotetaan jatkuvasti ja tämän on huomannut monet kanssani liikkuneet henkilöt. Olen kuulemma kaunis mutta omaan hieman omalaatuiset piirteet. Ja osaan kyllä erottaa normaalin katsomisen tuijottamisesta. Tuijottamiseksi menee jos katse viipyy taukoamatta yli viisi sekuntia. 

Vierailija
46/47 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaat lastasi?

Vierailija
47/47 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin joskus lähijunassa tulee vastaan yleensä keski-ikäisiä naisia jotka TOLJOTTAVAT häpeämättömästi. Ottaa niin päähän, että kun huomaan toljotuksen, niin en käännä katsetta vaan toljotan takaisin niin kauan, että hölmöläinen tajuaa oman toljotuksena ja häpeissään kääntää oman katseensa.

Onneksi ei usein tapahdu, mutta joskus ja aina ollut kesk-ikäinen täti-ihminen.

Väittäisin että hihaan tirskuvat toisilleen huvittaviksi kokemiaan ympäristön ihmisiä kikattavat ja kuiskuttelevat varhaisteinit  ovat yleisempi näky kuin keski-ikäiset epäkohteliaasti kohti toljottavat täti-ihmiset.

Joskus ihminen saattaa "unohtua" tuijottamaan jotain ihmistä kohti koska on niin syvissä ajatuksissa tai mietteissään siis toljottaa tiedostamatta katsettaan .

Minä (nyt keski-ikäinen nainen) olen aina, pikkutytöstä asti ollut omiin ajatuksiin vaipuva tuijottelija. En siis todellakaan toljota ketään ihmistä vaikka siltä vaikuttaisi. Tällaisia ihmisiä on, mukatuijottelijoita.

Siitä minua ei voi syyttää että nauraisin ja kuiskisin katsellessani jotakuta, se on huonoa ja outoa käytöstä.