Miksi mies pyytää selfieitä joka päivä?
Oon tuntenu yhe miehen ja hän on alkanut pyytää selfietä joka päivä. Vähän alkanu ahdistaa, että mitä teen. Tykkään kuitenkin miehestä..
Kommentit (43)
Kuulostaa vähintäänkin oudolta. Mitä hän niillä selfieillä tekee? Kokoaa niistä jotain stalkkeri-galleriaa tai runkkaa niiden kanssa? En lähettäisi yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähintäänkin oudolta. Mitä hän niillä selfieillä tekee? Kokoaa niistä jotain stalkkeri-galleriaa tai runkkaa niiden kanssa? En lähettäisi yhtäkään.
eN OLE koskaan lähettänyt hänelle mitään seksikkäitä kuvia vaan ihan naama kuvia. Silti hän pyytää aina lisää
Mies on tulisesti ihastunut sinuun. Mulla oli vähän sama, mutta en kehdannut koko ajan pyytää naiselta kuvia. Jokainen kuva näytti hyvälle ja niitä oli kiva katsella. Nyt ei tarvitse enää kuvia pyydellä kun nähdään livenä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Mies on tulisesti ihastunut sinuun. Mulla oli vähän sama, mutta en kehdannut koko ajan pyytää naiselta kuvia. Jokainen kuva näytti hyvälle ja niitä oli kiva katsella. Nyt ei tarvitse enää kuvia pyydellä kun nähdään livenä päivittäin.
Et siis pyytäisi naiselta kuvia jos hän vaan mielestäsi olisi kaunis? Pitääkö tunteita olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis pyytäisi naiselta kuvia jos hän vaan mielestäsi olisi kaunis? Pitääkö tunteita olla?
En pyytäisi. Kauniiden naisien kuvia on netti pullollaan.
Mulle tilanne olisi sikäli helppo, että en tykkää ottaa selfieitä ja jos jostain syystä on pakko ottaa, vaatii aina ihan tuhottomasti aikaa,että saan kelvollisen kuvan aikaiseksi. Joten en tietenkään alkaisi miehenkään takia päivittäin joidenkin selfieiden kanssa askartelemaan. Eli sanoisin etten pidä selfieiden ottamisesta enkä jaksa niitä huvikseni alkaa ottamaan. Enemmän minusta kyllä kertoisikin ihan muut kuvat kuin selfiet.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tilanne olisi sikäli helppo, että en tykkää ottaa selfieitä ja jos jostain syystä on pakko ottaa, vaatii aina ihan tuhottomasti aikaa,että saan kelvollisen kuvan aikaiseksi. Joten en tietenkään alkaisi miehenkään takia päivittäin joidenkin selfieiden kanssa askartelemaan. Eli sanoisin etten pidä selfieiden ottamisesta enkä jaksa niitä huvikseni alkaa ottamaan. Enemmän minusta kyllä kertoisikin ihan muut kuvat kuin selfiet.
Mulla vähän sama. Mutta esim. jos on aamu, mies tekstaa minulle ja pyytää selfietä. Sanojn että en nyt voi, kun en ole edes kammannut ja näytän uniselta, mutta mies vaan inttää että haluaa unisen selfien..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän sama. Mutta esim. jos on aamu, mies tekstaa minulle ja pyytää selfietä. Sanojn että en nyt voi, kun en ole edes kammannut ja näytän uniselta, mutta mies vaan inttää että haluaa unisen selfien..
Eli se on ihastunut sinuun. Vaihtoehtoja sulla on kaksi.
A) lähdet miehen kanssa treffeille ja katsot mitä tuleman pitää
B) Ilmoitat miehelle että et halua olla tämän kanssa tekemisissä
Älä pidä kaveria löyhässä narussa, kylmästi peli poikki jos ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika monen naisen tuollainen olisi kyllä karkottanut. Kuulostaa sen verran creepyltä ja pakkomielteiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monen naisen tuollainen olisi kyllä karkottanut. Kuulostaa sen verran creepyltä ja pakkomielteiseltä.
Ootko sä koskaan rakastunut? Jos olet, niin tiedät ettet saa päästäsi pois ihastuksesi kohdetta, se on vaan koko ajan mielessä, raisvostuttavan sitkeesti. Mitä hän tekee, mitä hän ajattelee, milloin mä näen hänet jne.
Tai käyttää niitä johonkin luomaansa valeprofiiliin?
Vierailija kirjoitti:
Tai käyttää niitä johonkin luomaansa valeprofiiliin?
Leikkii naista? :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä koskaan rakastunut? Jos olet, niin tiedät ettet saa päästäsi pois ihastuksesi kohdetta, se on vaan koko ajan mielessä, raisvostuttavan sitkeesti. Mitä hän tekee, mitä hän ajattelee, milloin mä näen hänet jne.
Olen ollut rakastunut, mutta ikinä en noin hullusti ja creepysti pakkomielteinen. En laittaisi tuollaiselle mitään kuvia. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuollaisessa tilanteessa mä en edes reagoisi miehen tekstariin mitenkään. Olen aamuisin yleensä niin kiireinen, että mulla ei todellakaan olisi aikaa alkaa mitään lapsellisia selfiekärttämisiä setvimään. Vastaisin myöhemmin päivällä takaisin ja muistuttaisin miestä siitä, että olen hänelle jo aiemmin kertonut että en tykkää selfieistä enkä ala niitä huvikseen ottamaan kenenkään pillin mukaan. Jos tämä ei hänelle kelpaa, hänen lienee aika etsiä itselleen sopivampaa seuraa.
Anteeksi vaan, mutta tuo sun mies vaikuttaa aivan tajuttoman ärsyttävältä tyypiltään, jos siis olet suoraan kertonut ettet halua alkaa ottamaan joka päivä selseklfieitä. Eri asia sitten, jos vaan kiltisti mitään sanomatta olet niitä hänelle lähetellyt aina kun tyyppi keksii sellaista haluta.
Tuosta ei mitään hyvää seuraa. Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ei mitään hyvää seuraa. Jätä se sika.
No niin, tulihan se sieltä. Kysytään nyt vielä että tapahtuiko porvoossa?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tommosii
Ei tulisi pieneen mieleenikään alkaa kärttää joltain uudehkolta tuttavuudelta jokapäiväistä selfietä.
Sen voin kuvitella että asia voisi olla jonkinlaista roolileikkiä myöhemmässä vaiheessa mutta siitä pitää olla keskusteltu ja sovittu yhdessä. Mutta kun ilmeisesti tässä tapauksessa ei ole niin minustakin vähän "creepy" ilmiö.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut rakastunut, ja olen ajatellut rakkauteni kohdetta pitkin päivää ja vielä nukahtaessa, ja haaveillut seuraavasta kerrasta, kun olemme taas lähekkäin. Mutta ei olisi tullut mieleenkään olla pyytelemässä häneltä valokuvia, vieläpä useamman kerran!
Jos toinen vielä näyttäisi kokevan kuvien pyytämisen kiusalliseksi tai rasittavaksi, niin silloin on menty creepyn puolelle. Rakkauden kohde on mielessä ja ajatuksissa, ei siihen valokuvia tarvita.
Älä lähetä.
Päätös on aina sinun.