Onko jonkun muun mielestä Sara Forsbergissä ja Alina Tomnikovissa samaa näköä?
Eipä tämä millään tavalla tärkeä havainto ole, mutta havainto kuitenkin. Huomasin että SAARAlla ja näyttelijä Alina Tomnikovilla on aika samanlainen hymy ja kasvot. Oletteko huomanneet saman?
Kommentit (12)
Hyvin tavallisen näköisiä molemmat. Ei rumia muttei myöskään erityisen kauniita.
No ei todellakaan, kuin yö ja päivä. Oletko kasvosokea?
Vierailija kirjoitti:
Eipä tämä millään tavalla tärkeä havainto ole, mutta havainto kuitenkin. Huomasin että SAARAlla ja näyttelijä Alina Tomnikovilla on aika samanlainen hymy ja kasvot. Oletteko huomanneet saman?
Joo ymmärrän mitä tarkoitat. Eivät ole saman saman näköisiä, mutta kasvoissa ja katseessa on samanlainen piirre, aasialainen piirre. Se on pieni, mutta osuu mun silmiin.
Minä luulin pitkään että Pamela Tola on tullut Putoukseen ja ihmettelin mitä ne puhuu jostain Alinasta.
On samaa. Jotenkin nuhaisen näköisiä molemmat. Saman muotoiset silmät jotka muotonsa ansiosta onnistuvat näyttämään kierokatseisilta toisinaan.
Olen samaa mieltä. On heissä samaa. Pyöreäsilmäisiä hölmistyneen näköisiä naisia. Ei mitään maailmanluokan kaunottaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ymmärrän mitä tarkoitat. Eivät ole saman saman näköisiä, mutta kasvoissa ja katseessa on samanlainen piirre, aasialainen piirre. Se on pieni, mutta osuu mun silmiin.
Näillä on kyllä ihan tyypilliset suomalaiset pyöreät silmät, joissa on tyhjä ja toljottava katse.
Niinhän meillä kaikilla. Suu auki ja silmät toljottaa tyhjyyteen.
Ei ole. Nehän on kun yö ja päivä.