Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, kun mua ei kiinnosta juuri kenenkään jutut tai ihmiset ylipäänsä?

Vierailija
12.04.2018 |

Töissä varsinkin on pahinta, kun joutuu kuuntelemaan sitä lamauttavaa jaarittelua muiden keittiöremonteista, koirien ja hevosten madotuksista, naapureista, juoksulenleistä, shoppailusta, teneriffan pakettimatkoista, lasten hassutteluista ja miehen mökötyksistä, you name it.

Aivot sulaa kun joutuu kuuntelemaan, yrittää estää ajatuksia harhailemasta muualle, jotta edes vähän vaikuttaisi kohteliaalta ja osaisi kommentoida. En voi sille mitään, mutta lamaannun aina tylsyydestä ja jään vain tuijottamaan tyhjyyteen. On niin paljon mielenkiintoisempaakin ohjelmaa menossa omissa ajatuksissa ja vaikka uutisissa.

Pahinta on tauot. Välillä on pakko käydä työyhteisöön kuulumisen merkiksi yhdessä muiden kanssa tauoilla, mutta yleensä käyn silloin, kun ei ole muita paikalla. Ajattelen juovani ihan rauhassa istuen kupin tuoretta kahvia ja lukevani uutiset tai miettiväni omiani (asiakaspalvelua ja seisomatyötä, joten tauko on todellakin päivän kohokohta), niin eikö siihen taukohuoneeseen parkkeeraa joku räpättäjä piinaamaan minua jaarituksillaan! Seisoo oven suussa ja jaarittelee jaarittelemistaan, vaikka miten harvasanaisesti vastailisi. Päivä pilalla! Jos niissä jutuissa olisi järjen hiventäkään, voisin ehkä keskustellakin. Esim. politiikasta ja uutisaiheista hyvinkin, mutta evvvk jonkun uusi parketti tai välikausihaalari.

Parisuhteessa en voi elää, sillä viihdyn aivan liian hyvin itsekseni. Mikään suhde/kukaan ihminen ei voita omaa rauhaani, tietokonetta, x-boxia ja harrastuksia. Olen siis elänyt suhteissa ja todennut tämän.

Mietin, että onko mussa joku vikana? Sinänsä vähän huolestuttavaa, kun olen aina ajatellut, että haluaisin esim. jälkikasvua. Mutta mites alat perustaa perhettä, kun ei kiinnosta yhtään muiden kanssa ajan viettäminen ja yksin en siihen ryhdy.
Treffitkin ovat turhauttavaa ajantuhlausta ja suurin osa ihmisistä puuduttavia ja älyllisesti laiskoja perttejä, joiden kanssa voi silloin tällöin pahimmassa tarpeessa viettää illan ja yön, mutta siinäpä se.

N34

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenetko jotain itsessäsi? Mä pakenin ja käyttäydyin noin nuorempana, nyt 28v, viidettä vuotta suhteessa ihanan miehen kanssa ja toinen lapsi tulossa:)

Kandee käydä juttelemassa jollekin.

Vierailija
2/3 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti olet ainakin, mistä nousee kysymys että miten sä asiakaspalvelualalle päädyit? Varmaan sekin kuormittaa sua niin ettet jaksaisi sitten tauoilla kuunnella turhaa kälätystä. Voihan sitten jotain nerologistakin juttua, mutta tärkein asia on ettet itse kärsi tilanteesta. Jos asia sua jotenkin vaivaa, niin sitten hae apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia ei itseä vaivaa, niin ei silloin ole mitään vikaa. Ja jos nyt ajatellaan, että tekisit lapsen yksin, niin kyllähän senkin kanssa pitää viettää aikaa, ja sanoisinko, että se on ihan stnan raskasta. Koko ajan joku vaatimassa. Ja mitään älyllistä seuraa et pennustasi saa ehkä 25 vuoteen.