Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 5+ ja " kuukautiskivut"

22.04.2006 |

Hei! Onko muilla jouluisilla (tai jo alkuraskauden ohittaneilla ollut) kamalia kuukautiskivun tyyppisiä kipuja?

Tämä on minun kohdallani jo neljäs raskaus, mutta en näin voimakkaita kuukautiskipuja muilta raskauksilta muista. Kivut eivät ole tuskan luokkaa, mutta koko ajan on tunne, että pitää käydä veskissä tarkistamassa, onko punaista housuissa.

Ikävää, kun pelottaa mahdollinen keskenmeno.. eikä näillä viikoilla sitä pystyisi edes mitenkään estämään.

-mm-

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja alussa oli AIVAN JÄRKYTTÄVIÄ menkkamaisia kipuja varmaan noin viikolle 10 asti, ekaa odottaessakin oli, mutta ei muistaakseni mitään näin kamalaa.. Nyt kuitenkin mennään onnellisesti tasan rv27 eli mulla ainakin ollivat ihan normaalia :)

Vierailija
2/3 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

A & Kirppu h16+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutama piinapäivä vielä ennen testaamista.. nyt jo toinen päivä alavatsassa menkkamaisia jomotuksia. eilen olin varma et menkat alkaa ja olin ihan masikses jo (samal ihmettelin et miten näin aikasin alkaa, keskiviikkona vasta pitäs alkaa jos en oo raskaana) niin syy miksi tulin tänne odotus puolelle on se et kertokaa jos teil oli tai on ihan alkuraskaudes tätä menkkamaista kipua vatsassa, ni se lohuttas mua ja olisi pieni toivon kipinä jos se on " yleinen" oire..

taidan lähtä taas vessaan ja pyyhkästä paprulla toivoen ettei siihen tuu punasta...

tää menkkamainen jomotus on siinä vähän jännä, et aina kun on menkat alkanu niin pian on punasta tullu paperiin kun tää tunne vatsassa ja nyt toista päivää tää tunne ja ei verta. pelkään vaan et hetkenä minä hyvänsä...