Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista kustantaa 6 hengen ruoat 500€/kk

Vierailija
11.04.2018 |

Ja kuinka se onnistuu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Onnistuu helposti kun tekee mahdollisimman paljon itse, eikä syö yli tarpeensa.

Vierailija
2/4 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, kun jättää herkut pois, mehut pois, tekee itse kaiken ja harkitsee mitä syö. Sisäfilettä ei ole vara syödä joka viikonloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyisi siihen, meillä menee 3 hengelle 650€. Tosin tuossa on pari viikonloppua jolloin meitä on n 10 syömässä.

Tietty jos tinkisi kaiken ylimääräisen - meillä mies ostaa välillä kaikkea turhaa kuten limua ja pullaa kotiin - voisi olla pieni mahdollisuus. Meillä tehdään kyllä kaikki ruoka kotona ja leivät ostan 2€ poistosäkeissä kun päiväys alkaa lähenemään mutta kasvikset ja hedelmät jäisi pois. Ja kala, tarjous pussilohta lukuunottamatta. Ja siemenet ja pähkinät

Mutta possunlihalla, jauhelihalla, juureksilla, pavuilla ja linsseillä pääsisi aika pitkälle. Ja jos jostain saa nautaa n 12€/kilo voisi tehdä pataruokaa ja jatkaa sitä kasviksilla.

Aamulla puuroa, päivällä juureskeittoa tai munakasta, iltapäivällä koululaisille 1 leipäpala + lasi maitoa halvimmalla kumijuustolla, päivällisellä kotiruokaa, illalla puuroa tai siivu leipää. Marjapuuroa olettaen että on marjat poimittu omasta pihasta kuten meillä, muuten niitä ei päivittäin ostettaisi. Jugurteistakin sitä halvinta ja epäterveellisintä jos joku kaipaa

Kaikki hyvä maksaa, eilen juuri kävi Kala-Auto ja siellä kilo kalaa maksoi yli 30€, reilusti enemmän kuin koko päiväbudjetti!

Vierailija
4/4 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Esim. kana + riisi halpaa, peruna pohjaiset uuniruuat, kinkkukiusas, pekonikiusaus jne. tosi halpoja. Pastat. Esimerkkejä on monia muitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi