Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisit jos paljastuisi että ex-miehesi tapailee itseään (ja sinua) yli 10v nuorempaa naista?

Vierailija
22.04.2006 |

Tuntuu vaan että moni mies vaihtaa eron jälkeen reippaasti nuorempaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän on EX.

Vierailija
2/4 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole siihen mitään sanottavaa. Oikein hyvän naisystävän ja tulevan lapsen äidin on itselleen löytänyt. Tunnen naisen nimittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen edellisestä seurustelusta oli kulunut vuosia, ja sattumoisin olin 11-vuotta nuorempi...

Onnellinen avioliitto, ihanat lapset, mies sanoo ettei koskaan elämässään ole ollut näin onnellinen kuin nyt.

Hyvän miehen sain: miehellä takana kaikki opiskelut, ja hyvässä asemassa työelämässä, varallisuuttakin on jo kertynyt, turhat poikamaisuudet jo jääneet ja rauhoittunut perhe-elämään.

Miehet paranee kuin viini " vanhetessaan" : osaavat arvostaa kumpaaniaan ja lapsiperheen arkea, kun suurimmat urapaineet on jo menneet ohitse ja vaimoakin osataan ottaa huomioon :)

Ja tosiaan en ryövännyt kenenkään omaa ja varattua miestä, vaan mies oli ollut sinkku jo vuosia... Ei edellisiä exiä siis kuviossa!

Vierailija
4/4 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän ja minun pojalla ja tällä äitipuolella on pienempi ikäero kuin isällään ja äitipuolella.

Ja minulla on 14 vuotta vanhempi mies. Niin, äidilläni ja miehelläni on pienempi ikäero kuin minulla ja miehelläni...

Että me ollaan vähän tämmöistä sekalaista sakkia. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi