Miten tuo korvatulpat korviinsa eduskunnassa laittanut kansanedustaja ei saa potkuja?
Työskentelen itse vanhainkodissa. Melutaso ylittää joka päivä turvalliset desibelirajat koska asukkaat huutavat ja kiljuvat. En saa kuitenkaan laittaa korvatulppia korviin, koska asukkaiden turvallisuus vaarantuisi, jollen sitten kuulisi kun joku esimerkiksi kaatuu.
Miten on mahdollista, että eduskunnassa työskentelevä ihminen voi työajallaan päättää, että nyt ei vain kiinnosta kuunnella, ilman mitään seuraamuksia?
Kommentit (10)
Nimi tai ainakin se, että on sinisistä, pitäisi kertoa, jotta ihmiset osaisivat olla äänestämättä enää noita persutolvanoita.
Vai voiko Kokoomuksessakin olla tuollaisia? Nyky-Kokoomuksessa varmaan voi.
Toivottavasti hän saa potkut ensi keväänä, kun on mahdollisuus jälleen vaikuttaa siihen, että ketä tuohon 200 henkilön etuoikeutettuun joukkoon valitaan.
Todella huonoa vuorovaikutusta, jos ei siedä eriäviä mielipiteitä. Autismikirjon häiriö vai narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hän saa potkut ensi keväänä, kun on mahdollisuus jälleen vaikuttaa siihen, että ketä tuohon 200 henkilön etuoikeutettuun joukkoon valitaan.
Vaikea vain, kun ei tiedetä, kuka oli. No äänestäkää muita kuin hallituspuolueita, niin voitte olla varmoja, ettei tuolle pellelle mene ääni.
En tunne tapausta tai tulppia, mutta ainakin minä kuulen tulpillakin aivan hyvin. Millään ei kuuroudu, puheen kuulee kyllä aina, mutta kunnon tulpat vain vaimentaa, eivät puurouta ja pienimmillä filttereillä kuulee yhä aivan hyvin, mutta melu on siedettävällä tasolla. Käytän baarissa aina, eikä ikinä ole ongelmaa jutella. Puheääni ei juuri edes vaimene hieman vain, sillä mitä korkempi taajuus on sitä enemmän se häipyy. Puheääni ei ole kovin korkeataajuuksista. Mutta mulla onkin lähemmäs 200€ maksaneet muotoonvaletut filtteritulpat eikä mitkään 2€ vaahtomuovitupot, joilla ei tee mitään. :P
Miksi saisi? Eihän niitä väkivaltaisiakaan pistetty pihalle.
Nyt pitäisi avata joku kansan loukkaamista kuvaava hashtag #wetoo ja vaatia nimeä julkisuuteen
Korvatulppia voi hyvinkin käyttää eduskunnassa, koska ne ei estä kuulemasta.
Aplle suosittelen "kuusien" hankkimista. Eivät estä kuulemista, mutta vaimentaa kovimmista äänistä terän. Eli hiljaiset äänet kuuluu myös.
Hoitokotien desibelit helposti nousee haitalliselle tasolle. Kyllä terveydenhuollossa pitää kuuloakin ymmärtää hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
En tunne tapausta tai tulppia, mutta ainakin minä kuulen tulpillakin aivan hyvin. Millään ei kuuroudu, puheen kuulee kyllä aina, mutta kunnon tulpat vain vaimentaa, eivät puurouta ja pienimmillä filttereillä kuulee yhä aivan hyvin, mutta melu on siedettävällä tasolla. Käytän baarissa aina, eikä ikinä ole ongelmaa jutella. Puheääni ei juuri edes vaimene hieman vain, sillä mitä korkempi taajuus on sitä enemmän se häipyy. Puheääni ei ole kovin korkeataajuuksista. Mutta mulla onkin lähemmäs 200€ maksaneet muotoonvaletut filtteritulpat eikä mitkään 2€ vaahtomuovitupot, joilla ei tee mitään. :P
Minä en kuule mitään baarissa oli korvatulpat tai ei.
Kuka?