Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee!!! Hyvä Saara, loistavaa <3 <3 <3 Monsteri 34 kielellä!

Vierailija
11.04.2018 |

Saara Aalto on julkaissut Youtube-kanavallaan videon, jossa hän laulaa Monstersin 34 eri kielellä. Nämä 34 kieltä ei ole sattumalta valittuja vaan kyseessä on 34 kieltä, jotka edustavat tämän vuoden viisuosallistujamaita. (IS)

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kieltää - aikamoinen lahjakkuus hän kyllä on. Kuka muu osaa ulkoa 34 kielellä lausua muutaman sanan, sujuvasti. Ei kukaan av -mammoista.

Se ei itse asiassa vaadi mitään ihmeellistä. Meillä lapsella on hyvä kielikorva ja hän lauloi euroviisuja jo nelivuotiaana. Mm Georgian biisin oppi kokonaan. Nyt on oppinut koreaa kun tykkää Korea popista.

Voi, kun et vähättelisi lastasi väittämällä, ettei tuo taito olisi ihmeellinen! Ainutlaatuinen se ei ole, sillä lapset yleensäkin ovat alle kouluiässä uskomattoman lahjakkaita kuulonvaraisessa oppimisessa. Aikuiselta sama vaatii moninkertaista ponnistelua: Meillä kun paras herkkyyskausi uusien kielten oppimiselle on jo kaukana takanapäin. Mutta ainahan sopii tehdä perässä, jos se kerran on niin helppoa. :)

Vierailija
82/90 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kieltää - aikamoinen lahjakkuus hän kyllä on. Kuka muu osaa ulkoa 34 kielellä lausua muutaman sanan, sujuvasti. Ei kukaan av -mammoista.

Se ei itse asiassa vaadi mitään ihmeellistä. Meillä lapsella on hyvä kielikorva ja hän lauloi euroviisuja jo nelivuotiaana. Mm Georgian biisin oppi kokonaan. Nyt on oppinut koreaa kun tykkää Korea popista.

Voi, kun et vähättelisi lastasi väittämällä, ettei tuo taito olisi ihmeellinen! Ainutlaatuinen se ei ole, sillä lapset yleensäkin ovat alle kouluiässä uskomattoman lahjakkaita kuulonvaraisessa oppimisessa. Aikuiselta sama vaatii moninkertaista ponnistelua: Meillä kun paras herkkyyskausi uusien kielten oppimiselle on jo kaukana takanapäin. Mutta ainahan sopii tehdä perässä, jos se kerran on niin helppoa. :)

Minun on edelleen helppo oppia kieliä. Laulaa en osaa. Mutta tuollaisen rimpsun opettelu ei tekisi tiukkaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona kertaa parempi kuin alkuperäinen versio. Tuo pitäisi olla kilpailukappale, jotain mitä kukaan ei ole ennen tehnyt. Laulukin kuulosti paremmalta.

Vierailija
84/90 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on edelleen helppo oppia kieliä. Laulaa en osaa. Mutta tuollaisen rimpsun opettelu ei tekisi tiukkaakaan.

Niin, poikkeuksia tietysti löytyy aina etenkin, jos on kielten oppimisen taitoa pitänyt aktiivisesti yllä. Mitä enemmän vieraita kieliä osaa, sitä herkemmäksi kuulonvaraiselle erottelulle tulee ja sitä paremmin kielet myös oppii. Mutta ei tuo keskivertoaikuiselle mikään läpihuutojuttu ole. Saat onnitella itseäsi, jos kielten opettelu on helppoa! Minulle se on edelleen yhtä ison työn ja tuskan takana kuin aina ennenkin.

Vierailija
85/90 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Vielä kun opettelet laulamaan, tekemään biisejä ja soittamaan pianoa, niin sitten tuokin veto on helppo tehdä.

Itse osaan soittaa kitaraa ja laulaa samalla, soittaa pianoa ja laulaa samalla, mutta kun pitäisi laulaa ja soittaa rumpuja samalla, niin eipä onnistukaan. Vaikka osaisi kappaleen ulkoa ja olisi suomenkielinen, niin ei. Soittaminen vaatii niin paljon keskittymistä, että haittaa ainakin toistaiseksi laulamista.

Se, että joku saa asiat näyttämään helpolta, ei välttämättä tarkoita, että ne on helppoja tai tehty ilman kunnon harjoittelua.

Vierailija
86/90 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Vielä kun opettelet laulamaan, tekemään biisejä ja soittamaan pianoa, niin sitten tuokin veto on helppo tehdä.

Itse osaan soittaa kitaraa ja laulaa samalla, soittaa pianoa ja laulaa samalla, mutta kun pitäisi laulaa ja soittaa rumpuja samalla, niin eipä onnistukaan. Vaikka osaisi kappaleen ulkoa ja olisi suomenkielinen, niin ei. Soittaminen vaatii niin paljon keskittymistä, että haittaa ainakin toistaiseksi laulamista.

Se, että joku saa asiat näyttämään helpolta, ei välttämättä tarkoita, että ne on helppoja tai tehty ilman kunnon harjoittelua.

Random lauseiden ulkoa opettelua ei ole vaikeaa. Eihän hän oikeasti osaa noita kieliä.

Vierailija
87/90 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Saara ei pärjää se on mulkoilevan Merin syytä. Ylen pitäis heivata se v-ttuun häiriköimästä.

Vierailija
88/90 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä veto.

Vierailija
89/90 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli laittanut kiitokset, ilmeisesti niille kenelle kiitos kuului.

Vierailija
90/90 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken Saaran mediapersoonasta pidäkään harmittaa miten paljon saa kuraa niskaan turhasta. Kuinka moni täällä luulisi pärjäävän euroviisuissa itse? Kuinka moni osaa itse laulaa ja säestää sujuvasti samalla itseään? Minulta tuo Saaran suoritus ei onnistuisi ja olen kuitenkin ammattimuusikko ja elätän itseni musiikilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi