Jee!!! Hyvä Saara, loistavaa <3 <3 <3 Monsteri 34 kielellä!
Saara Aalto on julkaissut Youtube-kanavallaan videon, jossa hän laulaa Monstersin 34 eri kielellä. Nämä 34 kieltä ei ole sattumalta valittuja vaan kyseessä on 34 kieltä, jotka edustavat tämän vuoden viisuosallistujamaita. (IS)
Kommentit (90)
Lick, lick, lick.
Meinaa mennä maku viisuista.
Parempi ennen: viisut kuuli ekaa kertaa kilpailuestradilla.
Nyt biisit kyllästyttää, vaikka viisuihin on vielä kuukausi.
Olipa upea. Tällä versiolla euroviisuihin!
On kyllä lahjakas kun oppii noin hyvin kieliä, siis vaikka muutamia lauseita. Ei onnistu ihan kaikilta. Mutta anteeksi, tuo sivusiili on ihan kauhean näköinen.
Liikaa kaikua mutta ihan hyvä idea :)
Jotain tällaista toivoin jo viisubiisiehdokkaisiin :)
Tämä ei voi olla viisuissa, koska liian pitkä.
Tuo oli upea tulkinta ja jostain syystä suorastaan liikutuin :). Saara on oikeasti mieletömän lahjakas.
Naurettavaa kikkailua. Uuu katsokaa minua, osaan opetella laulun sanat monella kielellä. Hihihih ihanaa. t. lumiprinsessa köyhistä oloista
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa kikkailua. Uuu katsokaa minua, osaan opetella laulun sanat monella kielellä. Hihihih ihanaa. t. lumiprinsessa köyhistä oloista
Synnyinperheen tuloilla ei ole mitään tekemistä lauluäänen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi Saaran tapauksessa koska hän oli kaikkein köyhin ja silti kaikkein yritteliäin ja vaikkei naapurissa edes pizzaa tarjottu hän oli kaikkein sankarittarein ja nousi kurjuudesta ylös kaikkein parhaiten.
Ei voi kieltää - aikamoinen lahjakkuus hän kyllä on. Kuka muu osaa ulkoa 34 kielellä lausua muutaman sanan, sujuvasti. Ei kukaan av -mammoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi Saaran tapauksessa koska hän oli kaikkein köyhin ja silti kaikkein yritteliäin ja vaikkei naapurissa edes pizzaa tarjottu hän oli kaikkein sankarittarein ja nousi kurjuudesta ylös kaikkein parhaiten.
Niin, Suomessa hänellä ei ole mitään ja kukaan ei ymmärrä eikä hän vieläkään pääse edes Euroviisuihin - eikun nyt pääsi kun muut kilpailijat eliminoitiin. On niin rankkaa olla prinsessa ja superstara.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kieltää - aikamoinen lahjakkuus hän kyllä on. Kuka muu osaa ulkoa 34 kielellä lausua muutaman sanan, sujuvasti. Ei kukaan av -mammoista.
Se ei itse asiassa vaadi mitään ihmeellistä. Meillä lapsella on hyvä kielikorva ja hän lauloi euroviisuja jo nelivuotiaana. Mm Georgian biisin oppi kokonaan. Nyt on oppinut koreaa kun tykkää Korea popista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Suomessa hänellä ei ole mitään ja kukaan ei ymmärrä eikä hän vieläkään pääse edes Euroviisuihin - eikun nyt pääsi kun muut kilpailijat eliminoitiin. On niin rankkaa olla prinsessa ja superstara.
Kyllä meidän nyt jotenkin kuuluu kaikki kamaluus hänelle hyvittää. Ai niin mutta mehän hyvitettiin jo mutta marina sen kun jatkuu...
On se Saara-viha voimissaan tällä palstalla. Jos nyt en itsekään mikään fani ole niin kyllä tällä palstalla on niin pahoinvoivat porukkaa että joskus ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Joillekkin on vaan niin ylitsepääsettömän vaikeeta myöntää se tosiasia,että Saara on lahjakas! Tai ylipäätään sanoa kenestäkään mitään myönteistä. Oletko se lahjaton naapurin tyttö josta ei tullut mitään?
Vierailija kirjoitti:
On se Saara-viha voimissaan tällä palstalla. Jos nyt en itsekään mikään fani ole niin kyllä tällä palstalla on niin pahoinvoivat porukkaa että joskus ihmettelen.
Täällä muutama ihan hirveän sairas ihminen tahkoaa näitä vihaviestejä Saaraa kohtaan. Ketju sai olla rauhassa hetken ennenkuin tuo likakaivotykki aloitti sarjatulen.
Ei äännä oikein puoliakaan, joten noista ei natiivit saa kunnolla selvää
Hienoja kommentteja!