Vinkkejä alapään karvanpoistoon
Näitä keskusteluja on varmasti loputtomasti, mutta nyt kaipaisin vinkkejä erityisesti tummat ja rehottavat karvat omaavilta naisilta. Jos olette saaneet ne kuriin, niin miten?
Häpykarvani kasvavat jo reisille asti - ei mielestäni erityisen seksikästä ja bikinikelitkin tulossa. Posliinia en ole edes uskaltanut kokeilla, vaan olen ylläpitänyt siistittyä karvoitusta, kuitenkin sheivaillen bikinirajat reippaalla kädellä. Sheivaillessa olen käyttänyt runsaasti geeliä ja kosteuttanut ihoa jälkikäteen siihen tarkoitetuilla tuotteilla. Sänki kasvaa vuorokaudessa ja iho usein näppyinen ja karvoja saattaa kasvaa sisäänpäin.
Hiljattain kyllästyin sheivailuun ja kokeilin alapään karvojen nyppimistä pinseteillä. Kuulostaa ehkä sairaalta ja vaivalloiselta, mutta itsestäni tuntui alkuun yllättävänkin toimivalta ratkaisulta. Alkuun iloitsin täydellisen siististä bikinirajasta. Nyt karvat ovat kuitenkin alkaneet kasvaa eri tahtia, iho punoittaa ja sisäänpäin kasvaneita karvoja tuntuu olevan jopa enemmän kuin sheivaillessani. Olen pyrkinyt hoitamaan karvanpoiston hygieenisesti ja desinfioinut ihon nyppimisen jälkeen.
Jos jollakin olisi jakaa vinkkejä, mistä on itse löytänyt ratkaisun runsaaseen karvoitukseen ja ihoärsytykseen, kuulisin mielelläni. Kovin kalliisiin menetelmiin ei valitettavasti ole varaa.
Pahoittelut pituudesta. Kiitos jo etukäteen jos vaivaudutte jakamaan kokemuksianne!
Kommentit (23)
Ei mulla mitään areenaa tai salonkia ole sokerointia varten. Jollain tuolilla tai vessanpöntöllä istun ja teen sokeroinnin. Sokeri sopii koko alapään alueelle, jos haluaa brassivahauksen. Ite sokeroin yleensä ihan kaikki pois, koko toimitukseen menee 15-20min. Sääriin mulla on tehty valoimpulssihoidot eikä sääriin kasva kuin muutamia yksittäisiä karvoja, mutta silloin kun sokeroin bikinialuetta niin samalla sokeroin ne säärten hajakarvat veke. Kesäisin sokeroin myös käsistä karvat pois.
Suihkussa sokerointia ei voi tehdä, kun vesi sulattaa sokerin.
Jos tekniikka ei oo tuttu niin kannattaa aloittaa tekniikan harjoittelu vaikka käsi/säärikarvoista.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutustua diatermiaan. Hoito ei välttämättä ole mitenkään kallis kun ajattelee miten saa sitten olla ostamatta jatkossa höyliä ja geenejä.
Oisko kenelläkään kokemusta diatermiasta? Montako käyntiä on vaatinut ja ovatko karvat pysyneet lopullisesti poissa?
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQtIOzohfdl4cj6zhQ…