Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jätti minut ja 4 pientä lastamme :-(

Äiti 28v
11.04.2018 |

Kun esikoinen syntyi, niin mies oli selvästi pettynyt kun lapsi oli tyttö ja sanoi, että kyllä tosimiehen esikoisen kuuluisi olla poika. Kun sitten toinen tyttö syntyi, niin mies suuttui minulle ja sanoi, että seuraavan lapsen on oltava poika. Minä tulin raskaaksi vaikka en olisi edes sitä itse halunnut ja sitten kun syntyi tyttökaksoset niin mies lähti synnytyssairaalasta raivostuneena ovet paukkuen pois enkä ole hänestä sen jälkeen kuullut mitään muuta kuin että hänen sukulaisensa ilmoittivat hänen asuvan nyt toisella puolella Suomea toisen naisen kanssa, heille on jo tulossa lapsi ja että hän ei halua olla minun kanssani missään tekemisissä kuten ei myöskään sukulaisensa halua olla. Kun palasin kotiin kaksosten kanssa, niin miehen tavarat olivat hävinneet paitsi että hänen kihlasormuksensa oli keittiön pöydällä. Nyt olen 3v7kk, 2v4kk ja kahden 8kk vanhan tytön yksinhuoltaja, vaikka aikaisemmin pidin itse yksinhuoltajia toisen luokan kansalaisina. Pahinta on, että vanhin tyttö yhä toisinaan kyselee, että koska isä tulee takaisin kotiin ja itkee kun hänellä on ikävä isäänsä enkä minä tiedä, että miten kertoisin hänelle, että isä ei tule koskaan kotiin ja se on parempi niin koska hän oli oikeasti kusipää. En halua kertoa tytölle että kuinka kamala isä hänellä on vaan ainakin vielä annan hänen luulla, että hänellä oli hyvä isä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oma vika ?

Vierailija
2/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lapsuus lapsilla elää ilman isää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ihan suomalainen tuo poikalapsia arvostava isukki?

Vierailija
4/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro totuus, perheneuvolaan lapsen kaa

Vierailija
5/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kirjoitat näitä huonoja tarinoita jatkuvasti? Ei mitään käsitystä elämästä. Kaipuuta edes pieneen huomioon. Lapseton. Lapsellinen. Yksinäinen. Seksuaalisesti kokematon

Vierailija
6/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäuskottava juttu. Ei kukaan täyspäinen ole vain 28 vuotiaana neljän lapsen äiti. Vai oletko raukka esim. lesta?

Vierailija
7/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies lintsannut biologiantunnit? Eihän ne tyttövauvat sun vika ole...

Vierailija
8/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v lapsen tasoista tarinointia

Vierailija
9/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin hyvä provo, mutta tämä lause paljasti sinut: "vaikka aikaisemmin pidin itse yksinhuoltajia toisen luokan kansalaisina."

Vierailija
10/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina kosahti jo tuohon otsikon hymiöön. Surkea provo.

Vierailija
11/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää se joka väärensi isyystestin?

Vierailija
12/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennako se siellä satujaan sepittelee?

Vierailija
13/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte näitä helmiä?

Vierailija
14/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.:lle Et ole lahjakas provoilija, joten koita keksiä itsellesi joku rakentavampi harrastus jooko?

Todennäköisesti et ole edes nainen tai jos olet niin todennäköisesti äärimmäisen yksinäinen tapaus.

Vierailija
15/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 41v. Kun olin 20v perustin oman firman. Rupesin putkirunkkariksi ja tein töitä niskalimassa ja tuleva vaimoni opiskeli pää hiessä. sain 24 vuotiaana firmani toimimaan, niin että huolet on ohi. Olimmen 25 vuotiata kun menimme naimisiin ja molemilla oli aina ollut 4 lasta..Rakennettiin talo ja vaimo tuli raskaaksi. Ekat oli kaksoset. 2 tyttöä, sitten tuli poika ja vielä tyttö. En voisi ikinä ajatella, että suuttuisin omista jälkeläisistä mitä olen itse pannu alulle ja vaimoni on sisällä kasvattanut ja puskenut ulos. Lpaet on 15, 13, 8v. Perhe on niin sanotusti naispainoitteinen ja kälätystä riittää. Mutta jos naisvaltanen metelöinti loppuisi, niin tulisin hulluksi ja tiedän, että jonain päinä kolme tytärtä muuttaa pois. Kälätys loppuu siihen ja ollaan taas kahdestaan vaimon kanssa. Poikamme ei ole koskaan ollu kuningas, kun tytöt palauttelee sitä.

Miten joku mies voi olla pettynyt omiin tyttäriin... Minä myönnän, että tyttäret on saanu enemmän huomiota kuin poika, vaikka en ole vähätellyt häntä. Tytttäret on vaan tyttäriä.

Älä ota takaisin tuollaista ihmistä. Mitä teet sillä, et yhtään mitään.. Lasten kasvattamiseen tarvitaan paljon sitoumista ja välittämistä. Ja myös sinun pitäisi olla se jolle annetaan rakkautta kaiken keskellä.

Vierailija
16/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi, edes osittain, olen oikeasti pahoillani puolestasi. Jeesus rakastaa Sinua ja lapsiasi, aina ja iankaikkisesti ja kaikkia teitä jotka tätä luette, Sinuakin.

Vierailija
17/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies 41v. Kun olin 20v perustin oman firman. Rupesin putkirunkkariksi ja tein töitä niskalimassa ja tuleva vaimoni opiskeli pää hiessä. sain 24 vuotiaana firmani toimimaan, niin että huolet on ohi. Olimmen 25 vuotiata kun menimme naimisiin ja molemilla oli aina ollut 4 lasta..Rakennettiin talo ja vaimo tuli raskaaksi. Ekat oli kaksoset. 2 tyttöä, sitten tuli poika ja vielä tyttö. En voisi ikinä ajatella, että suuttuisin omista jälkeläisistä mitä olen itse pannu alulle ja vaimoni on sisällä kasvattanut ja puskenut ulos. Lpaet on 15, 13, 8v. Perhe on niin sanotusti naispainoitteinen ja kälätystä riittää. Mutta jos naisvaltanen metelöinti loppuisi, niin tulisin hulluksi ja tiedän, että jonain päinä kolme tytärtä muuttaa pois. Kälätys loppuu siihen ja ollaan taas kahdestaan vaimon kanssa. Poikamme ei ole koskaan ollu kuningas, kun tytöt palauttelee sitä.

Miten joku mies voi olla pettynyt omiin tyttäriin... Minä myönnän, että tyttäret on saanu enemmän huomiota kuin poika, vaikka en ole vähätellyt häntä. Tytttäret on vaan tyttäriä.

Älä ota takaisin tuollaista ihmistä. Mitä teet sillä, et yhtään mitään.. Lasten kasvattamiseen tarvitaan paljon sitoumista ja välittämistä. Ja myös sinun pitäisi olla se jolle annetaan rakkautta kaiken keskellä.

SIIS 4 LASTA UNELMISSA.... OLEN KIRJOITTAJA

Vierailija
18/18 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta. Kasvatat lapset hyvin alusta alkaen. Pidät huolta, välität ja rakastat. Sinä ja neljä hyvin käyttäytyvää lasta olette upea perhe. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme