Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin tyttö tekee lapset rappukäytävässä, koska äitipuoli ei päästä sisälle..

Vierailija
11.04.2018 |

Tyttö on siis isänsä luona aina joka toinen viikko. Kyseessä siis 10-vuotias. Äitinsä asuu tässä aika lähellä, ja on siellä joka toisen viikon..
Monta kertaa olen törmännyt häneen rappukäytävällä jossa tekee läksyjä. On lapseni kaveri ja tyttäreni on kertonut että tämä joutuu odottamaan rapussa aina niin kauan kunnes isä tulee kotiin. Isällä ja tällä äitipuolella on myös yhteisiä pieniä lapsia, joiden päikkärit kuulemma häiriintyy, jos sisko tulee sisälle tekeen läksyt.. ihan sairasta!! Olen miettinyt lastensuojeluilmoituksen tekemistä. Toisaalta olen myös ajatellut kertoa asiasta tytön äidille. En tunne häntä muuten kuin ulkonäöltä, mutta varmasti haluaisi asiasta tietää, ellei tiedä jo.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on henkistä väkivaltaa. Lapsella tulisi olla avain ja oikeus mennä kotiinsa.

Vierailija
22/24 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan monen äitipuolen toimintakaava. Tärkeintä olisi osoittaa, että kyse on henkisestä väkivallasta, jotta mahdollisimman moni samalla tavalla toimiva äitipuoli tajuaisi, että kyse on lapsen pahoinpitelystä.

Itse siis todistin teini-ikäisenä kaverini ja hänen siskonsa taistelua äitipuolen kanssa. Heitti aamulla heti kun isä lähti töihin tytöt ulos - konkreettisesti heitti esim. reput ja takit ja saappaat lumihankeen - ja siellä nämä värjöttelivät kovassakin pakkasessa tuntitolkulla, kunnes bussi tuli hakemaan kouluun. Selityksenä naapureiden ihmettelylle, että omat lapset kärsivät ja heräävät, kun isot metelöivät.

En usko, että nämä naiset edes tajuavat omaa julmuuttaan. Ovat jotenkin itse siinä lapsen asemassa mustasukkaisina ja omistushaluisina ja kostavat miehen edellisen elämän juuri näille lapsille. Lapset ovat helppo kohde, kun eivät kykene laittamaan vastaan aikuisen tempuille. Kaverini ja siskonsa kertoivat kyllä asiasta esim. opettajalle ja kouluterveydenhoitajalle, jotka soittivat kotiin, mutta asioita se ei parantanut mitenkään. Isä oli lapanen ja äitipuoli jyräsi. Tytöt muuttivat toki lopulta äidilleen, mikä kai oli koko ajan sen äitipuolen perimmäinen tarkoitus. Äiti vain asui kaukana, ja tytöt joutuivat jättämään kaikki kaverinsa ja tutun ympäristön. Julmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin v*pää tuossa tilanteessa on se lapsen isä, joka sallii lastansa kohdeltavan noin. Minun lapselle puoliso tekisi tasan kerran, jonka jälkeen joko pyytäisi lapselta nöyrästi anteeksi tai pakkaisi kamansa ja häipyisi.

Vierailija
24/24 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitipuoli piti nälkäpaastossa aikanaan eli ei antanut ruokaa. Samaan aikaan kun oli itse töissä lastensuojelussa. Eipä tuohon voi kai muuta oikein sanoa kuin että parempi onni ensi kerralla, voi olla että tytönkin on parempi rapussa kuin äitipuolen kidutettavana asunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi