Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä helvetistä 16-vuotias tyttö voi löytää tyttöystävän?

11.04.2018 |

Olen 16v tyttö ja bi (enemmän tyttöihin suuntautunut) ja en tunne keitään muita bi/lesbotyttöjä. Tinder on K18 (ei minua ikäraja kiinnosta vaan se, etten halua aikuista seuraa vaan 15-16v) ja niin ovat monet muutkin deittailusovellukset.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sam.az kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sam.az kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat etsimällä etsiä tyttöystävää? Kiroilu on myös rumaa.

Ehkäpä.

Ja koska kaipaan seurustelukumppania.

Miksi kaipaat? Perustele.

Koska haluan jonkun jonka kanssa jakaa kaikki ja joka rakastaisi minua (ja en nyt tarkoita pelkkää kaverillista rakkautta).

Mitä jos oppisit ensin rakastamaan itseäsi?

Mitä jos menisit pois? Ap tuskin kaipaa näkemyksiäsi.

Olet oikeassa.

Vierailija
22/32 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihan instragramia, katsele bi-tyttöjä (joku tietty hashtag?) ja ala kommentoimaan heidän postauksiaan? Siten porukka tapaa nykyään toisiaan! Tai laita instaan jotain sellaisia tunnisteita, joilla sinut löydetään. Kokeile myös muita nettisivuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ihan instragramia, katsele bi-tyttöjä (joku tietty hashtag?) ja ala kommentoimaan heidän postauksiaan? Siten porukka tapaa nykyään toisiaan! Tai laita instaan jotain sellaisia tunnisteita, joilla sinut löydetään. Kokeile myös muita nettisivuja.

Olen itseasiassa yrittänytkin, mutten löytänyt sillä kauheasti ketään. Olen miettinyt, laitanko nimeni perään esim. sateenkaaren, mutta en ole vielä tullut kokonaan ulos kaapista (läheiset kaverit yms. tietävät, mutta perheeni ei eivätkä esim koulukaverit).

Vierailija
24/32 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qruiser-nettisivulla ei taida olla ikärajaa

Vierailija
25/32 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät olevasi lesbo??? Oletko koskaan edes suudellut tyttöä???

Vierailija
26/32 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut siitä mutta ymmärtänyt että se on vain homoille, mutta olen vissiin ymmärtänyt väärin?

Vierailija
27/32 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät olevasi lesbo??? Oletko koskaan edes suudellut tyttöä???

En ole lesbo, olen bi mutta vain enemmän suuntautunut naisiin.

Ja olen.

Vierailija
28/32 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut ihan samassa tilanteessa. Setan tapahtumat joku jo mainitsikin ja niitä kannattanee kokeilla. Itse en ikinä uskaltanut. Netistä voi löytää seuraa myös, mutta itselläni ainakaan Qruiser ja Suomi24 treffit ei johtaneet oikein mihinkään. Tyttöystävän löytäminen voi olla hankalaa mutta ei kannata silti ottaa ihan ketä vaan. Tsemppiä ja toivottavasti löydät jonkun kivan tytön!

Vierailija
29/32 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käynyt vaikkapa Hesassa tai sit siellä Turussa joissakin "sateenkaaritapahtumissa"?

Vierailija
30/32 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam.az kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut siitä mutta ymmärtänyt että se on vain homoille, mutta olen vissiin ymmärtänyt väärin?

Se on kaikille seksuaalivähemmistöille, queer-ihmisille, transihmisille, yms.

Vierailija
31/32 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET MISTÄÄN! PERRRKELE!! :D

Vierailija
32/32 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mä olin sun ikäinen bi-tyttö 10 vuotta sitten niin Helsingissä järjestettiin miittejä joissa pääsi tapaamaan samanhenkistä porukkaa. Silloin oli irc-galleria, en tiedä mikä nykyään vastais sitä... Tietyistä tyylisuunnista löytyi enemmän sateenkaariporukkaa ja toisista taas vähemmän. Kivoja aikoja, välillä ikävöin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi