Mistä helvetistä 16-vuotias tyttö voi löytää tyttöystävän?
Olen 16v tyttö ja bi (enemmän tyttöihin suuntautunut) ja en tunne keitään muita bi/lesbotyttöjä. Tinder on K18 (ei minua ikäraja kiinnosta vaan se, etten halua aikuista seuraa vaan 15-16v) ja niin ovat monet muutkin deittailusovellukset.
Kommentit (32)
Kokeile ihan instragramia, katsele bi-tyttöjä (joku tietty hashtag?) ja ala kommentoimaan heidän postauksiaan? Siten porukka tapaa nykyään toisiaan! Tai laita instaan jotain sellaisia tunnisteita, joilla sinut löydetään. Kokeile myös muita nettisivuja.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ihan instragramia, katsele bi-tyttöjä (joku tietty hashtag?) ja ala kommentoimaan heidän postauksiaan? Siten porukka tapaa nykyään toisiaan! Tai laita instaan jotain sellaisia tunnisteita, joilla sinut löydetään. Kokeile myös muita nettisivuja.
Olen itseasiassa yrittänytkin, mutten löytänyt sillä kauheasti ketään. Olen miettinyt, laitanko nimeni perään esim. sateenkaaren, mutta en ole vielä tullut kokonaan ulos kaapista (läheiset kaverit yms. tietävät, mutta perheeni ei eivätkä esim koulukaverit).
Qruiser-nettisivulla ei taida olla ikärajaa
Mistä tiedät olevasi lesbo??? Oletko koskaan edes suudellut tyttöä???
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut siitä mutta ymmärtänyt että se on vain homoille, mutta olen vissiin ymmärtänyt väärin?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät olevasi lesbo??? Oletko koskaan edes suudellut tyttöä???
En ole lesbo, olen bi mutta vain enemmän suuntautunut naisiin.
Ja olen.
Oon ollut ihan samassa tilanteessa. Setan tapahtumat joku jo mainitsikin ja niitä kannattanee kokeilla. Itse en ikinä uskaltanut. Netistä voi löytää seuraa myös, mutta itselläni ainakaan Qruiser ja Suomi24 treffit ei johtaneet oikein mihinkään. Tyttöystävän löytäminen voi olla hankalaa mutta ei kannata silti ottaa ihan ketä vaan. Tsemppiä ja toivottavasti löydät jonkun kivan tytön!
Ootko käynyt vaikkapa Hesassa tai sit siellä Turussa joissakin "sateenkaaritapahtumissa"?
Sam.az kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut siitä mutta ymmärtänyt että se on vain homoille, mutta olen vissiin ymmärtänyt väärin?
Se on kaikille seksuaalivähemmistöille, queer-ihmisille, transihmisille, yms.
Silloin kun mä olin sun ikäinen bi-tyttö 10 vuotta sitten niin Helsingissä järjestettiin miittejä joissa pääsi tapaamaan samanhenkistä porukkaa. Silloin oli irc-galleria, en tiedä mikä nykyään vastais sitä... Tietyistä tyylisuunnista löytyi enemmän sateenkaariporukkaa ja toisista taas vähemmän. Kivoja aikoja, välillä ikävöin :)
Olet oikeassa.