IS: Pyöräilijä uhkasi hakata kirveellä häntä ohjeistaneet koiranulkoiluttajat Töölössä.
Mies ja nainen olivat ulkoiluttamassa koiraa tiistaina iltapäivällä Urheilukadulla Töölössä, kun heitä lähestyi pyörällä kovaa vauhtia mies, joka käski heitä väistämään.
Miksi pyöräilijän kypärä kiristää ohimolta ja trikoot ahdistaa palleja? Jos pyöräily ahdistaa aivoja, niin eikö kannata vaihtaa fillari autoon?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotin koko viime kesän että joku kukkakeppipyöräilijä osuisi kohdalle ja alkaisi rähjäämään jotta voisin leipoa sitä oikein kunnolla mutta ei osunut yhtään kohdalle. Toivottavasti tänä kesänä.
No Teemu Packalén esim on 185cm ja 70kg.
Lasketaanko kukkakepiksi?
Lasketaan.
Leivotko?
En usko että on tarvetta. Teemu ei hirveästi uhoa ihmisille kaupungilla.
Ehkäpä pointti olikin se ettei hoikan oloinen heppu ole välttis sopiva kohde em toimintamallille, pyöräili sitten tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa kumpaa ihmisryhmää inhoan enemmän, keskivertoa työmatkapyöräilijää vai keskivertoa koirankusettajaa. Ehkä kuitenkin noita pyöräsujahtelijoita, ovat kuitenkin vaarallisia hengelle, koirankusettajien enemmistö ei ole, vaikka aiheuttavatkin haittaa muulle liikenteelle.
Autoilija on paljon suurempi riski pyöräilijällä.
Ymmärtäkää tämä ekoterroristit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia tuosta on tehty uutinen? Siksi että se tapahtui pk-seudulla? Itse olen monesti joutunut sanaharkkaan vastaantulijoiden kanssa. Tappouhkauksiakin on esitetty. Ei siitä ole kuitenkaan ikinä missään lehdessä ollut. Asun pk-seudun ulkopuolella. Ärsyttää tämä median pk-seutukeskeisyys.
Mietin ihan samaa. Tosin itse asun Stadissa. Eiköhän tässä ole kyse siitä, että jotkut ihmiset piipittää lehteen heti, kun vähänkin jotain tapahtuu. Itsehän voisin soitella viikottain lehteen, jos joka asiasta jaksaisin valittaa. Viimeksi toissapäivänä naapurin rakki oli irti ja hyökkäsi meidän hihnassa kulkevan koiran päälle. Esitin tappouhkauksia sekä koiralle, että omistajalle. Emme kuitenkaan päätyneet lehteen :D
Tehostitko tappouhkauksiasi heiluttelemalla kirvestä?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia tuosta on tehty uutinen? Siksi että se tapahtui pk-seudulla? Itse olen monesti joutunut sanaharkkaan vastaantulijoiden kanssa. Tappouhkauksiakin on esitetty. Ei siitä ole kuitenkaan ikinä missään lehdessä ollut. Asun pk-seudun ulkopuolella. Ärsyttää tämä median pk-seutukeskeisyys.
Teillä siellä pk-seudun ulkopuolella on ilmeisesti ihan normiarkea alkaa haastamaan riitaa ohikulkijoille kirvestä heilutellen? No, täällä pk-seudulla tuollainen käytös on vielä sen verran harvinaisempaa, että ylittää uutiskynnyksen.
Missä päin Suomea muuten asut? Ihan sillä kysyn, että hoksaan pysyä poissa. Tykkäisin säilyttää henkiriepuni vielä muutaman vuosikymmenen.
Vierailija kirjoitti:
No hulluhan tuo pyöräilijä on. Ja hänenlaisiaan liikkuu keskuudessamme paljon. Kevät vielä "aktivoi" tätä porukkaa. Olkaa tarkkana!
Vaaralliseksi hänet tekee se uhkailuun käytetty kirves ja ilmeisen alhainen ärsytyskynnys ei kulkuväline. Fillari mainittu koska tiedetään että se triggeröi, koira samaten.
Kirves on se joka teki tilanteesta vaarallisen. Mitä noille astalotyypeille voi tehdä, pistää poseen jäähylle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hulluhan tuo pyöräilijä on. Ja hänenlaisiaan liikkuu keskuudessamme paljon. Kevät vielä "aktivoi" tätä porukkaa. Olkaa tarkkana!
Vaaralliseksi hänet tekee se uhkailuun käytetty kirves ja ilmeisen alhainen ärsytyskynnys ei kulkuväline. Fillari mainittu koska tiedetään että se triggeröi, koira samaten.
Kirves on se joka teki tilanteesta vaarallisen. Mitä noille astalotyypeille voi tehdä, pistää poseen jäähylle?
mutta sen alhaisen ärsytyskynnyksen tuntuu monille aiheuttavan juurikin se fillari
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein sinä ja riitelykaverisi heilutatte kirveitä tappouhkauksia tehostamassa? Haluatko sinäkin kovasti Iltapaskaan?
Pyöräily pitäisi kieltää kokonaan taajamassa
Vierailija kirjoitti:
Eipäs vaan yksityisautoilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin mummoni kanssa kävelyllä yksi päivä ja 2 erillistä pyöräilijää oli ajaa mummoni päälle :(
Pyöräily pitäisi siirtää kokonaan autoteille niin kävelijät saisivat olla rauhassa. Pyöräilijän pitää hiljentää vauhti kävelijöihin nähden sopivaksi.
Kävelijät voisivat lakata haahuilemasta koko kevyenliikenteenväylän leveydeltä, niin muutkin mahtuisivat ja konflikteilta vältyttäisiin. Ja koiratkin voitaisiin pitää siellä samassa laidassa, missä itse kuljetaan.
Terv. ei pyöräilijä eikä koiranvihaajaKävelijöissä on paljon huononäköisiä ja jopa täysin sokeita henkilöitä opaskoiriensa kanssa. Ne väylät on tarkoitettu ihan meille kaikille.
Sorry mutta sokeatkaan ei ole vapautettu liikennesäännöistä. Ja oppia voisi ottaa niiden liikennesäännöt tuntevista ja liikennettä seuraavista koirista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tosissasi
Mitä ne koiran ulkoiluttajat teki Urheilukadulla?
Pyöräilyreitti Töölö-Kallio. Ilmiselvästi hipsteri kyseessä
Olen vihreä. Vihaan pyöräilijöitä. Autoilijoista ei ole paljon pahaa sanottavaa, tietenkin keskustassa autoilevat vähän harmittaa varsinkin jos autossa yksin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin mummoni kanssa kävelyllä yksi päivä ja 2 erillistä pyöräilijää oli ajaa mummoni päälle :(
Pyöräily pitäisi siirtää kokonaan autoteille niin kävelijät saisivat olla rauhassa. Pyöräilijän pitää hiljentää vauhti kävelijöihin nähden sopivaksi.
Kävelijät voisivat lakata haahuilemasta koko kevyenliikenteenväylän leveydeltä, niin muutkin mahtuisivat ja konflikteilta vältyttäisiin. Ja koiratkin voitaisiin pitää siellä samassa laidassa, missä itse kuljetaan.
Terv. ei pyöräilijä eikä koiranvihaajaKävelijöissä on paljon huononäköisiä ja jopa täysin sokeita henkilöitä opaskoiriensa kanssa. Ne väylät on tarkoitettu ihan meille kaikille.
Niin että kaikki kävelijät vaan seilaamaan sinne kevyenliikenteen väylälle muista kulkijoista viis kun sokeatkin saa kulkea siksakkia ja niitäkin pitää muiden väistää! Meilläkin on oikeus! Eikun.
Väylät on toki tarkoitettu kaikille, mutta miksi vaan pyöräilijöitä mollataan kun "ne vaan suhahtelee ohi" "pyöräilijät ajaa liian kovaa" "ärsyttää kun pyöräilijät tulee kaksi rinnakkain vastaan ja pitää väistää ojaan". Eikö se kävelijän huono käytös pitäisi olla yhtä tuomittavaa? Miksi kävelijälle on ok seilata pitkin kevyen liikenteen väylää ottamatta muut kulkijat huomioon mutta hyihyi kaikkien muiden huono käytös on tuomittavaa paitsi sen kävelijän?
Elämä on hiton paljon helpompaa kun JOKAINEN ottaa kanssakulkijat huomioon...
T. Autolla, pyörällä, kävellen ja hurtan kanssa liikkuva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tosissasi
Vähintään yhtä tosissaan kuin tuo joka haluaa kieltää pyöräilyn taajamassa.
Bussit kulkee kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vihreä. Vihaan pyöräilijöitä. Autoilijoista ei ole paljon pahaa sanottavaa, tietenkin keskustassa autoilevat vähän harmittaa varsinkin jos autossa yksin ovat.
Aika pöntöt mielipiteet.
Autoilu on lähes aina turhaa ja lesoilua.