Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Pyöräilijä uhkasi hakata kirveellä häntä ohjeistaneet koiranulkoiluttajat Töölössä.

Vierailija
11.04.2018 |

Mies ja nainen olivat ulkoiluttamassa koiraa tiistaina iltapäivällä Urheilukadulla Töölössä, kun heitä lähestyi pyörällä kovaa vauhtia mies, joka käski heitä väistämään.
Miksi pyöräilijän kypärä kiristää ohimolta ja trikoot ahdistaa palleja? Jos pyöräily ahdistaa aivoja, niin eikö kannata vaihtaa fillari autoon?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia tuosta on tehty uutinen? Siksi että se tapahtui pk-seudulla? Itse olen monesti joutunut sanaharkkaan vastaantulijoiden kanssa. Tappouhkauksiakin on esitetty. Ei siitä ole kuitenkaan ikinä missään lehdessä ollut. Asun pk-seudun ulkopuolella. Ärsyttää tämä median pk-seutukeskeisyys.

iltapäivälehdet ottaa vastaan uutisvihjeitä

Eri asia on sitten, julkaisevatko niitä. Joku helsinkiläistoimittaja voi jättää jostain Kokkolasta tulleet uutisvihjeet julkaisematta, vaikka julkaisisi paljon mitättömämpiä juttuja pk-seudulta.

Vierailija
22/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt ongelmana se pyöräily vai kirveenheiluttelu? Mielestäni pitäisi miettiä tuota jälkimmäistä tässä asiayhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töölöhän on paremmiston aluetta. Kuinkas nyt näin?

Mitä sä nyt siellä ilkut? Joku äijä polkenu lähiöstä. ja tahallaan huutelee väistä, että pääsee kirvestään esittelee/uhkailemaan

kirves kassissa ja tahallaan pyrkii ärsyttämään

menis töihin toikin, niin ei tarvi ilpäivät kirves kassissa polkee hienostoalueelle uhkailemaan

Joo  toi varmaan asuukin kattohuoneistossa Töölön torin laidalla.

Vierailija
24/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopaikkakuntalaisena erehdyin vahingossa pyöräkaistalle kävelemään juurikin Töölössä. Ei se kirves kaukana ollut kun ensimmäinen pyöräilijä sattui kohdalle. 

Vierailija
25/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mummoni kanssa kävelyllä yksi päivä ja 2 erillistä pyöräilijää oli ajaa mummoni päälle :(

Pyöräily pitäisi siirtää kokonaan autoteille niin kävelijät saisivat olla rauhassa. Pyöräilijän pitää hiljentää vauhti kävelijöihin nähden sopivaksi.

Oli ajaa? Eikös ne kävelijät ja pyöräilijät mene muutenkin aika läheltä toisiaan. Molempien kävelijöiden ja pyöräilijöiden on hyvä havannoida ympärillänsä olevaa liikennettä. Jos itse haluan jostain syystä ylittää tien menemällä pyörätien yli, katson aina taakseni että tuleeko sieltä pyörä. Kävelijätkin tekevät joskus arvaamattomia liikeitä johon pyöräilijät eivät ehdi reakoida olkoon vauhti mikä vaan. 

Vierailija
26/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonommiltakin alueilta pääsee Töölöön. Töölöä ei ole aidattu.

Vierailija
27/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkopaikkakuntalaisena erehdyin vahingossa pyöräkaistalle kävelemään juurikin Töölössä. Ei se kirves kaukana ollut kun ensimmäinen pyöräilijä sattui kohdalle. 

Ja arvaten saattaa menit kuin maanomistaja konsanaan laput silmillä, etkä havainnut muita kanssakulkijoita.

Vierailija
28/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkenu sieltä kallioon ja kiinni jäi. Luuli varmaan, että tuolla voi miten tahansa uhkailla ja jatkaa vaan polkemista

Vierailija
29/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja arvaten saattaa menit kuin maanomistaja konsanaan laput silmillä, etkä havainnut muita kanssakulkijoita.

Mitä tarkoitat? Kotikunnassani ei ole erillisiä pyöräkaistoja. Noustuani ratikasta ehdin kävellä ehkä 30 sekunttia kun ensimmäinen mielenvikainen pyöräilijä sattui kohdalle. Mistä minä olisin voinut tietää jostain erillisestä pyöräkaistasta. Olisihan sen asian voinut sanoa myös ystävällisesti mutta kun ei

Vierailija
30/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku paikallinen sekopää ajellut varastetulla mankelilla piripäissään. Sitten kun joku huomauttanut, heiluteltu kirvestä. Kiinni jäi Kalliossa Hesarilla, tottakai. Ei varmasti ollut mikään ns. peruspyöräilijä.

Vierailija
31/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on elämä Hesassa. Lapsia pahoinpidellään koulussa ja päiväkodeissa. Työpaikoilla jyllää simputusmeiniki. Hurraa mielivalta.

Vierailija
32/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kun niitä hoitopaikkoja vähennetään

Vierailija
33/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä nyt siellä ilkut? Joku äijä polkenu lähiöstä. ja tahallaan huutelee väistä, että pääsee kirvestään esittelee/uhkailemaan

kirves kassissa ja tahallaan pyrkii ärsyttämään

menis töihin toikin, niin ei tarvi ilpäivät kirves kassissa polkee hienostoalueelle uhkailemaan

Joo  toi varmaan asuukin kattohuoneistossa Töölön torin laidalla.

Ehkä se olikin menossa 9e työkokeiluun

Vierailija
34/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Vierailija
35/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mummoni kanssa kävelyllä yksi päivä ja 2 erillistä pyöräilijää oli ajaa mummoni päälle :(

Pyöräily pitäisi siirtää kokonaan autoteille niin kävelijät saisivat olla rauhassa. Pyöräilijän pitää hiljentää vauhti kävelijöihin nähden sopivaksi.

Kävelijät voisivat lakata haahuilemasta koko kevyenliikenteenväylän leveydeltä, niin muutkin mahtuisivat ja konflikteilta vältyttäisiin. Ja koiratkin voitaisiin pitää siellä samassa laidassa, missä itse kuljetaan.

Terv. ei pyöräilijä eikä koiranvihaaja

Vierailija
36/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelijät voisivat lakata haahuilemasta koko kevyenliikenteenväylän leveydeltä, niin muutkin mahtuisivat ja konflikteilta vältyttäisiin. Ja koiratkin voitaisiin pitää siellä samassa laidassa, missä itse kuljetaan.

Terv. ei pyöräilijä eikä koiranvihaaja

Kävelijöissä on paljon huononäköisiä ja jopa täysin sokeita henkilöitä opaskoiriensa kanssa. Ne väylät on tarkoitettu ihan meille kaikille. 

Vierailija
37/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on elämä Hesassa. Lapsia pahoinpidellään koulussa ja päiväkodeissa. Työpaikoilla jyllää simputusmeiniki. Hurraa mielivalta.

Onko näin

Vierailija
38/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia tuosta on tehty uutinen? Siksi että se tapahtui pk-seudulla? Itse olen monesti joutunut sanaharkkaan vastaantulijoiden kanssa. Tappouhkauksiakin on esitetty. Ei siitä ole kuitenkaan ikinä missään lehdessä ollut. Asun pk-seudun ulkopuolella. Ärsyttää tämä median pk-seutukeskeisyys.

Vaikutat miellyttävältä ihmiseltä

Vierailija
39/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni luki itse jutun? Pyöräilijä oli ajanut jalkakäytävällä ja kilahtanut kun asiasta huomautettiin, joten sillä ei ole mitään väliä mitä mieltä on koiranulkoiluttajista

Vierailija
40/80 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijät huutelee pyörätiellä, sinä huutelet toistuvasti tätä aloitustasi internetissä.

Etpä siis taida olla juuri sen parempi.