Peniksen tilavuus ja naisen nautinto
Jostain täältä luin tuosta. Siis että naisen nautinnon kannalta tuo - suomeksi se miten paljon täytettä nainen saa sisälleen - on juuri se olennaisin asia.
Rupesin nyt tässä miettimään, miten tuo peniksen tilavuus mitattiinkaan? Muistan tämän yhden kirjoittajan maininneen, että näennäisesti pieni ero pituudessa/paksuudessa tarkoittaakin aika merkittävää eroa tässä tilavuudessa. Oliko näin? Eli kuinka paljon tilavuudeltaan suurempi on vaikka 16/13 penis kuin 15/11? Ja sitten se tärkein: onko näiden laskemisessa mitään järkeä? :)
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jeesus mikä ketju 😂 Keskittyisitte enemmän siihen naiseen kuin peniksenne tilavuuteen ja sen mittamiseen.
Ei, koko palstahan keskittyy kokonaan miehen nautintoon.
Naisen klitorista ei saa mainitakkaan, turhakkeena, ja orgasmeista puhumattakaan.
Naiset palstalla ovat vain haukkumista varten.
Ei se noin mene. Minua kiehtoo klitoriksesi vallan valtavasti!
Onko se hupun alla piilossa vai aina esillä, alttiina hyväilyille? :)M48, osaaja
Hah, ei ole piilossa ei. Eilenkin näki kaikki väki pilluni, kun oltiin kauppareissussa ja tuuli nosti kesämekon helman yläilmoihin, eikä mulla ollut pikkareita.
Ketkä tuohon passiivimuodon monikkoon faktisesti kuuluivat?
No, sanotaan että naisen orgasmi on kuulemma 10 isompi kuin miehen. Vaikka oma mies karjui aamulla kovaa kun kovan alkulämmittelyn jälkeen pani ja aika nopsaansai orkkunsa. Tiedä sitten onko totta, mutta kyllä minäkin välillä kiljun kovaa, ja selkä taipuu kaarelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jeesus mikä ketju 😂 Keskittyisitte enemmän siihen naiseen kuin peniksenne tilavuuteen ja sen mittamiseen.
Naisen klitorista ei saa mainitakkaan, turhakkeena, ja orgasmeista puhumattakaan.
Onko se hupun alla piilossa vai aina esillä, alttiina hyväilyille? :)M48, osaaja
Hah, ei ole piilossa ei. Eilenkin näki kaikki väki pilluni, kun oltiin kauppareissussa ja tuuli nosti kesämekon helman yläilmoihin, eikä mulla ollut pikkareita.
No siinä oli ihan aikuisia miehiä, jotka odottivat että kello olis 11 ja alko avais ovensa. Ehkä 5 tai 6. En jääny laskemaan. Kovasti hymyilivät. Oma mies oli vihaisen puoleinen, ja sanoi että tästälähinlaitat pikkarit kun mennään kaupoille. Ja tämä on totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä oli ihan aikuisia miehiä, jotka odottivat että kello olis 11 ja alko avais ovensa. Ehkä 5 tai 6. En jääny laskemaan. Kovasti hymyilivät. Oma mies oli vihaisen puoleinen, ja sanoi että tästälähinlaitat pikkarit kun mennään kaupoille. Ja tämä on totta!
Kunnon kesäinen ryyppyremmi siinä teillä!
Nythän on taas pari päivää millä mällätä kun saitte tuet eilen tilille :)
Vierailija kirjoitti:
En minä alkoon mennyt.
Et niin koska jäit polttamaan röökiä äijäporukan kanssa ja nauraa räkättämään.
En. En edes polta. Ja siis mullahan mies mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mars lukemaan suomen kielioppia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mars lukemaan suomen kielioppia!
Tuosta puuttuu subjekti.
Ei täällä mitään kirjakieltä kukaan puhu. Kirjoitin muuuten laudaturin äidinkielestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä mitään kirjakieltä kukaan puhu. Kirjoitin muuuten laudaturin äidinkielestä.
Tämä selvä! Eihän täällä kukaan puhu muutenkaan. Me kirjoitamme, aivan kuten sinäkin ylppäreissä.
Kävikin tuuri että tuuli nosti mekon pois tieltä. Hölmö sanonta tuo melaa mekkoon.