Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä saatte Hulluista päivistä?

Vierailija
11.04.2018 |

Miksi käytte siellä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en kävisi? Kiva nähdä, mitä on tarjouksessa. Kiva, kun näkee paljon ihmisiä. Siellä on kiva tunnelma.

Yleensä käyn joka ilta siellä, lauantaina saattaa hurahtaa koko päiväkin. :)

Vierailija
2/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain halvat lentoliput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin luottoripsiväriäni ja puuteria normaalia halvemmalla. Oisin ostanu ne jokatapauksessa. Lisäksi ostin pokkareita, olisin nekin ostanut jokatapauksessa.

Myös muuta kosmetiikkaa sai halvemmalla.

Vierailija
4/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustelmia ja ahdistuksen.

Vierailija
5/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa Powerin puolelta läppärin, Powerin oma hinta oli toista sataa kalliimpi, siis sen liikkeen, mikä on Stoccasta erikseen. Vanha hajosi, oli pakko hommata uusi. Aamulla menin seiskalta, puoli 8 olin jo kotimatkalla.

Vierailija
6/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minua ei ole enää 10 vuoteen kiinnostanut tavaratalon kauhukuvista, en todellakaan lähde ryysikseen. Jos jotain ostan, ostan netin kautta.

Vierailija
7/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun ei enää ole Stockkaa, tykkäsin käydä siellä ja tehdä hyviä löytöjä kosmetiikka- ja ruokaosastoilta.

Vierailija
8/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytte siellä?

Silloinen tyttöystävä oli ennen vuosituhannen vaihdetta kiireapulaisena hulluilla päivillä ja nauroi avoimesti touhua.

Niillä oli varastot pullollaan tie mistä haalittuja karmean värisiä ja laatuisia jämäeriä eli ihan silkkaa skeidaa jotka otettiin esiin vain hulluille päiville.

Niihin sitten kiiniteltiin yötä myöden stoccan hintalappuja joissa oli täysin fiktiivinen "oikea" hinta josta sitten annettiin mielettömiä -60% alennuksia ja roska suorastaan revittiin käsistä.

Tuosta lähtien hulluilla päivillä myydyn tavaran hinta-laatusuhde on laskenut pulkkamäkeä muutamaa poikkeusta lukuunotamatta.

Vierailija
9/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin luottoripsiväriäni ja puuteria normaalia halvemmalla. Oisin ostanu ne jokatapauksessa. Lisäksi ostin pokkareita, olisin nekin ostanut jokatapauksessa.

Suosittelen kielioppikirjaa. 

Vierailija
10/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi useampi pösilö herjaa Hulluja Päiviä - ja joka vuosi moni tekee Stockalta hyviä löytöjä.

Osalle sopii Tokmanni ja toisille Stockmann. Fakta. 

Vierailija
11/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Herkusta paljon ruokaa hyvään hintaan. Olisin ostanut ne muutenkin.

Mies osti alkkareita ja sukkia, niitäkin olisi ostanut pian.

Vierailija
12/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla ei ole enää vuosiin ollut minkäänlaista ruuhkaa aamun tunteina.

Tänäänkin saavuin paikalle klo 7.01 ja totesin ovien olevan auki, koska etukorttilaiset olivat päässeet sisään jo klo 6.30. Kävelin ihan rauhassa naisten vaateosastolla hakemassa omat "tärppi-tuotteeni" ja siirryin sen jälkeen lasten, miesten ja kodin osastojen kautta Herkkuun.

Muutama vaate tuli ostettua.

Herkussa meni kyllä eniten aikaa, sillä vuoronumerot oli tällä kertaa eroteltu niin, että piti ottaa useampi vuoronumero riippuen siitä, mitä tuotteita oli halukas ostamaan. Toinen jono meni nopeammin kuin toinen, joten piti koko ajan pysyä ajan tasalla, ettei toista numeroa huudeta, kun itse ostaa toisia tuotteita.

Kätevää, että herkun tuotteista saa S-bonusta, eli huomattavasti normaalia edullisemmista tuotteista vielä bonukset lisäksi.

Todennäköisemmin saat haluamasi tavarat ostettua kun menet tavarataloon kuin verkosta!

Vierailija
13/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kielioppikirjaa. 

Sitä ei ollut Hullareilla tarjouksessa.