Vähähiilarisen dieetin aloittaminen, vinkkejä?
Miten kannattaa aloittaa?
Ainoa liikunta mitä harrastan on koiralenkit ja kaipaisin puhtia painon pudotukseen.
Ongelma-alueeni on vatsa. Raskauden jälkeen jäänyt tynnyriksi plus sitten venähtänyt nahka. Varsinkin alavatsani on aivan kamala.
Painoni on 77 kg ja tavoitteeksi olen ajatellut -10kg painon pudotusta alkuun.
Onko tämä tavoite mahdollinen vhh:lla?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolapähkinöitä?
Pähkinävinkki on ymmärretty väärin.
Mikä pähkinävinkki? Kai nyt aikuinen ihminen saa syödä suolapähkinöitä jos pitää niistä? Jos ei ole paino-ongelmaa ja verenpaine on alhaalla, voi makkaravoileivän ihan hyvin korvata vaikka niillä suolapähkinöillä jos niistä kerran tykkää. Tietysti jotkut suolaamattomat ja paahtamattomat pähkinät ovat terveellisempiä, mutta jos kokonaisuus on muuten kunnossa, ei se muutamaan suolapähkinään kaadu. Itse saatan työpäivän jälkeen kaivata nimenomaan jotakin pientä suolaista ennen kuin lähden lenkille. Olen siis laihtunut pähkinöistä huolimatta niin että vaatekoko on entisen 40 sijasta 36 ollut jo pari vuotta.
Maapähkinä ei ole pähkinä vaan pavun ja herneen sukulainen. Itse syön maapähkinävoita (suolaton, sokeriton) joka päivä smoothien seassa. Saa hyviä kasviproteiineja
Edelleen voisivat kasvissyöjät tehdä oman ketjunsa.
Edelleen haluan VAIN JA AINOASTAAN VHH- VINKKEJÄ.
SYÖN BROILERIA, JOS HALUAN, SYÖN PUNAISTA LIHAA, JOS HALUAN.
OLEN MAISTANUT TOFUA, SAMA KUN SÖISI PESUSIENTÄ. KEINOTEKOISTA MOSKAA. KUTEN NÄMÄ "KORVIKKEET" TUPPAAVAT OLEMAAN. LIHA ON PUHTAAMPAA KUIN "KORVIKKEET".
ITSE OSTATTE LINSSIT JA PAVUT PURKKIRUOKANA, PELTIPURKISSA, EETTISTÄKÖ!? EI OLE!!!
SYÖN MYÖS KASVIKSIA, PALJON.
RIISIKAKUT KUN OVAT KUIN PALA STYROKSIA.
EDELLEEN SUOSIN KOTIMAISTA LIHAA JA RUOKAA YLIPÄÄTÄNSÄ KOSKA SUOMESSA EI TUOTANTOELÄIMIÄ KOHDELLA KUTEN JENKEISSÄ KOHDELLAAN!!!
MENKÄÄ MUUALLE KINASTELEMAAN!!!
Ja monet kasvikset pakataan myös muoviin, muovipusseihin, muoviverkkoihin ja muovirasioihin.
Ja jotkut säilykepurkkeihin ja lasipurkkeihin.
AP
KYSYINKÖ MINÄ VINKKEJÄ VEGETARISIMIIN?
EN KYSYNYT!!!
AP
Mikä pähkinävinkki? Kai nyt aikuinen ihminen saa syödä suolapähkinöitä jos pitää niistä? Jos ei ole paino-ongelmaa ja verenpaine on alhaalla, voi makkaravoileivän ihan hyvin korvata vaikka niillä suolapähkinöillä jos niistä kerran tykkää. Tietysti jotkut suolaamattomat ja paahtamattomat pähkinät ovat terveellisempiä, mutta jos kokonaisuus on muuten kunnossa, ei se muutamaan suolapähkinään kaadu. Itse saatan työpäivän jälkeen kaivata nimenomaan jotakin pientä suolaista ennen kuin lähden lenkille. Olen siis laihtunut pähkinöistä huolimatta niin että vaatekoko on entisen 40 sijasta 36 ollut jo pari vuotta.