Kyllä elämä sitten joskus on ihanaa -Sinkkumies
Pari päivää lomaa, aurinko paistaa, asuntolaina maksettu, rahaa tuhansia tilillä, hyvä palkka.
Mitähän sitä tekisi. Pitäisikö varata loma Kreikkaan?
Sinkkumies
Kommentit (78)
Puhelinosakehan kannatti omistaa, koska oli halvemmat puhelut ja loppujen lopuksi omistajalle puhdasta kultaa myyntihintoineen yms.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
lihava.. kirjoitti:
Pari päivää lomaa, aurinko paistaa, asuntolaina maksettu, rahaa tuhansia tilillä, hyvä palkka.
Mitähän sitä tekisi. Pitäisikö varata loma Kreikkaan?
Sinkkumies
Varaa ihmeessä, ota pelkkä menolippu, äläkä pidä kiirettä paluun kanssa.
Kuullostaa hyvältä, mulla onkin vähän pitämättömiä ylitöitä. Kannattavampaahan ne on ottaa tietenkin rahana ja sitten pitää palkatonta (koska ylityö maksetaan korotettuna), mutta en viitsi kusettaa herkkäuskoista pomoani.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Puhelinosakehan kannatti omistaa, koska oli halvemmat puhelut ja loppujen lopuksi omistajalle puhdasta kultaa myyntihintoineen yms.
Sinkkumies
Ostin sen "omilla" rahoillani 14 vuotiaana. Kai mulla jotain visioita on, vaikka olenkin tämmöinen pöljä. Avattakoon sen verran.
Sinkkumies
Jos siitä naisesta haaveilet niin yksi vinkki, ÄLÄ leveile rahoilla. Ei nosta pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun mun kanssa homma menee niin, että jos sä yrität mua rajoittaa ja estää jotenkin, niin mä annan palaa tuplana.
Olen tätä tehnyt myös esimiehilleni ja ne on oppineet, että mulle ei kannata ryttyillä. Jos sen sijaan haluaa mun kanssa yhteistyötä, niin sitä saa hyvällä käytöksellä.
Sinkkumies
Ihan tosi, minkä ikäinen sinä nyt taas olitkaan?! Voi hyvänen aika sentään...
Veikkaan että 41 tai 42. Tuon ikäinen (en muista enää kumpi ikä) tuolla voivotteli että ilmeisesti maailmasta ei löydy hänen arvoistaan naista.
Jälleen kerran yksi hyvä syy käyttää nimimerkkiä. Kirjoitteliko se nimimerkillä Sinkkumies?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Kyllä elämä on ihanaa! Lähdenpä tästä vauvan aihe vapaalle keksimään miten uohritella naisia.
Suomennos: Kyllä elämä on ihan paskaa.
Yleensä sanoja kertoo enemmän itsestään, kuin muista. Mielestäsi siis elämäsi on paskaa, ja siksi käyt vauvapalstalla?
Mulla on lomaa, vapaata, voin heilua missä huvittaa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ei oo työkaverit ilmoittaneet sua sinkkumies vielä napakymppiin? Voisit päästä vuokattiin jonkun tyttiksen kanssa. Tsemiä.
Eiköhän mun rahat riitä vähän pidemmällekin, kuin vuokattiin.
Sinkkumies
Laina neuvotellaan aina ennen asunnon ostoa. Vinkki, jos sinustakin joskus on siihen. Tuolla asenteella ei ole, mutta jos korjaat sitä, niin voi ollakin ..
Sinkkumies
Asunto Osake:
Niin siinä sitten tulee sinullakin Sinkkunainen lukemaan, jos sinusta ON mihinkään.
Sinkkumies
Äitihullu sopisi sulle juttuseuraksi. Itsekseen sekin horisee kun kukaan muukaan ei sitä enää kestä.
Sinkkumiehenä panisin menemään kreikkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Äitihullu sopisi sulle juttuseuraksi. Itsekseen sekin horisee kun kukaan muukaan ei sitä enää kestä.
She´s gotta guts to be somebody?
Sittenhän se on hyvää seuraa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
She´s gotta guts to be somebody?
Sittenhän se on hyvää seuraa.
Sinkkumies
She's got the guts to be nuts. Joten sopivaa seuraa sulle todellakin.
Oikeesti mä oon tosi yksinäinen ja puutteessa. Ja kännissä.
Sinkkumies
Sitten minulla on todella pieni pippeli, vieläpä ruma sellainen. Olen lyhyt, hiukset eivät kasva päässä ja naiset nauraa minulle kadulla.
- Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa.. täytyykin laittaa pihvi(t) pariksi tunniksi marinadiin. Ei kai tässä jäniksen selässä olla, näin lomalla.
Sinkkumies
Portnoyn tauti -nimisessä romaanissa päähenkilö käytti raakoja pihvejä keinovaginoina masturboidessaan. Millä ajattelit omat pihvisi marinoida?
Sellaista se on sinkkumiehen elämä.
Eikös ne olis jääkaappikylminä vähän epämukavia. Tietty, jos auringossa ensin vähän lämmittäisi?
Sinkkumies
Sinulla on kova kiire pihvejäsi käyttää. Kyllähän jokainen grillimestari tietää, että paistaessa pihvistä tulee parempi kun sen antaa lämmetä itsekseen huoneenlämpöön. Mutta jos käytät pihvejäsi kuten romaanin Sinkkumies ja hätä on suuri, niin kaipa sitten kylmänäkin...
Paljonko oli Telian osinko? Itse omistin aikoinaan sen puhelinosakkeen, joka muutettiin sitten osakkeiksi.
Sinkkumies