Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä elämä sitten joskus on ihanaa -Sinkkumies

lihava..
11.04.2018 |

Pari päivää lomaa, aurinko paistaa, asuntolaina maksettu, rahaa tuhansia tilillä, hyvä palkka.

Mitähän sitä tekisi. Pitäisikö varata loma Kreikkaan?

Sinkkumies

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään käyn neuvottelemassa lainan toiseen sijoitusasuntoon. Sitten vuokralaista etsimään. Sen jälkeen voisin katsoa uutta autoa, ehdottomasti punainen. Ja tuossa keväämmällä lähdetään likkakaverin kaa Nykiin frendejä moikkaamaan. Siellä voiskin vähän Tinderiin kurkistaa, suomessa on niin nolo tarjonta...

-Sinkkunainen

Hieno homma. Itselle rapsahti tilille tänään Telian ja Aktian huomattavat osingot. Seuraava suurempi osinko tulee sitten Nokiasta. Autoa en jaksa vaihdella, mutta tuo Nykin matka kuulostaa hyvältä.

Akateeminen sinkkumies

Paljonko oli Telian osinko? Itse omistin aikoinaan sen puhelinosakkeen, joka muutettiin sitten osakkeiksi.

Sinkkumies

Vierailija
62/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinosakehan kannatti omistaa, koska oli halvemmat puhelut ja loppujen lopuksi omistajalle puhdasta kultaa myyntihintoineen yms. 

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lihava.. kirjoitti:

Pari päivää lomaa, aurinko paistaa, asuntolaina maksettu, rahaa tuhansia tilillä, hyvä palkka.

Mitähän sitä tekisi. Pitäisikö varata loma Kreikkaan?

Sinkkumies

Varaa ihmeessä, ota pelkkä menolippu, äläkä pidä kiirettä paluun kanssa.

Kuullostaa hyvältä, mulla onkin vähän pitämättömiä ylitöitä. Kannattavampaahan ne on ottaa tietenkin rahana ja sitten pitää palkatonta (koska ylityö maksetaan korotettuna), mutta en viitsi kusettaa herkkäuskoista pomoani.

Sinkkumies

Vierailija
64/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinosakehan kannatti omistaa, koska oli halvemmat puhelut ja loppujen lopuksi omistajalle puhdasta kultaa myyntihintoineen yms. 

Sinkkumies

Ostin sen "omilla" rahoillani 14 vuotiaana. Kai mulla jotain visioita on, vaikka olenkin tämmöinen pöljä. Avattakoon sen verran.

Sinkkumies

Vierailija
65/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä naisesta haaveilet niin yksi vinkki, ÄLÄ leveile rahoilla. Ei nosta pisteitä.

Vierailija
66/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun mun kanssa homma menee niin, että jos sä yrität mua rajoittaa ja estää jotenkin, niin mä annan palaa tuplana.

Olen tätä tehnyt myös esimiehilleni ja ne on oppineet, että mulle ei kannata ryttyillä. Jos sen sijaan haluaa mun kanssa yhteistyötä, niin sitä saa hyvällä käytöksellä.

Sinkkumies

Ihan tosi, minkä ikäinen sinä nyt taas olitkaan?! Voi hyvänen aika sentään...

Veikkaan että 41 tai 42. Tuon ikäinen (en muista enää kumpi ikä) tuolla voivotteli että ilmeisesti maailmasta ei löydy hänen arvoistaan naista.

Jälleen kerran yksi hyvä syy käyttää nimimerkkiä. Kirjoitteliko se nimimerkillä Sinkkumies?

Sinkkumies

Vierailija
67/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä elämä on ihanaa! Lähdenpä tästä vauvan aihe vapaalle keksimään miten uohritella naisia.

Suomennos: Kyllä elämä on ihan paskaa.

Yleensä sanoja kertoo enemmän itsestään, kuin muista. Mielestäsi siis elämäsi on paskaa, ja siksi käyt vauvapalstalla? 

Mulla on lomaa, vapaata, voin heilua missä huvittaa.

Sinkkumies

Vierailija
68/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo työkaverit ilmoittaneet sua sinkkumies vielä napakymppiin? Voisit päästä vuokattiin  jonkun tyttiksen kanssa. Tsemiä.

Eiköhän mun rahat riitä vähän pidemmällekin, kuin vuokattiin.

Sinkkumies

Vierailija
69/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laina neuvotellaan aina ennen asunnon ostoa. Vinkki, jos sinustakin joskus on siihen. Tuolla asenteella ei ole, mutta jos korjaat sitä, niin voi ollakin ..

Sinkkumies

Vierailija
70/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto Osake:

https://aijaa.com/wBcEja

Niin siinä sitten tulee sinullakin Sinkkunainen lukemaan, jos sinusta ON mihinkään.

Sinkkumies

Vierailija
71/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muziikkia:

Sinkkumies

Vierailija
72/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu sopisi sulle juttuseuraksi. Itsekseen sekin horisee kun kukaan muukaan ei sitä enää kestä.

Vierailija
73/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehenä panisin menemään kreikkaan :)

Vierailija
74/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu sopisi sulle juttuseuraksi. Itsekseen sekin horisee kun kukaan muukaan ei sitä enää kestä.

She´s gotta guts to be somebody?

Sittenhän se on hyvää seuraa.

Sinkkumies

Vierailija
75/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

She´s gotta guts to be somebody?

Sittenhän se on hyvää seuraa.

Sinkkumies

She's got the guts to be nuts. Joten sopivaa seuraa sulle todellakin.

Vierailija
76/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mä oon tosi yksinäinen ja puutteessa. Ja kännissä.

Sinkkumies

Vierailija
77/78 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten minulla on todella pieni pippeli, vieläpä ruma sellainen. Olen lyhyt, hiukset eivät kasva päässä ja naiset nauraa minulle kadulla.

- Sinkkumies

Vierailija
78/78 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa.. täytyykin laittaa pihvi(t) pariksi tunniksi marinadiin. Ei kai tässä jäniksen selässä olla, näin lomalla.

Sinkkumies

Portnoyn tauti -nimisessä romaanissa päähenkilö käytti raakoja pihvejä keinovaginoina masturboidessaan. Millä ajattelit omat pihvisi marinoida?

Sellaista se on sinkkumiehen elämä.

Eikös ne olis jääkaappikylminä vähän epämukavia. Tietty, jos auringossa ensin vähän lämmittäisi?

Sinkkumies

Sinulla on kova kiire pihvejäsi käyttää. Kyllähän jokainen grillimestari tietää, että paistaessa pihvistä tulee parempi kun sen antaa lämmetä itsekseen huoneenlämpöön. Mutta jos käytät pihvejäsi kuten romaanin Sinkkumies ja hätä on suuri, niin kaipa sitten kylmänäkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi